weshalb fcb-fan ?

Diskussionen rund um den FCB.
SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

cigán hat geschrieben:ufem fäld
paar mittelmässig talentierti in rotblaue trikots em ball nochejaage und
sich 15´000 lüüt im stadion abeme 0-0 kenne freue..
:D Die guten alten Zeiten, oder wo der Rotblaue Anhänger noch masochistisch veranlagt sein musste.. :p
SCONVOLTS BASILEA 98

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

[quote="the kaiser."]tönt noch ere dumme froog. aber ich ha mir scho öbbis drby dänggt . ]

Phänomen Basel. Mehr als 90 Minuten. ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Agsteggt worde bin ich wohl scho viiiill vill friehner vo däm rot-blaue Virus, als dass die Krankheit bi mir denn usbroche isch :) Und zwar zu Zyte wo no dr Urs Siegenthaler Trainer gsi isch (kei Ahnig meh, wenn das genau gsi isch, bi denn no e kleiners Maidli gsi). Mi Brueder isch zu däre Zyt damals Ballebueb gsi, und ich ha ihn mol dörfe begleite und uf dr Tribüni dr Match luege (Basel-Xamax 1-2 glaub). Ich glaub, dört han ich mi mit däm Virus infiziert :D
Usbroche isch es denn erscht so um's 100-Jährige, bez. wo's um dr Ufstieg gange isch. Läääck isch das e geili Saison gsi, und denn die Ufstiegs-fyyre uf em Barfi.. eifach dr Hammer :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

-heimatverbundeheit
-kulisse
-rot-blaui farbe
-fuessballfan
-ewigs hoffe vo märz 87- juli 01, denn symmer zur tat gschritte ;)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Fussball Rocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussball Rocker »

wääge däm

Rebi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rebi »

Der Vater meiner besten Freundin hat uns vor etwa 12 Jahren das erste Mal ins Joggeli mitgenommen, da habe ich mich gleich angesteckt mit dem FCB-Virus, und das lässt sich nicht heilen(zum Glück nicht!!!). Der FCB konnte mich am ersten Match schon begeistern.
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]

Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Muggel hat geschrieben:Agsteggt worde bin ich wohl scho viiiill vill friehner vo däm rot-blaue Virus, als dass die Krankheit bi mir denn usbroche isch :) Und zwar zu Zyte wo no dr Urs Siegenthaler Trainer gsi isch (kei Ahnig meh, wenn das genau gsi isch, bi denn no e kleiners Maidli gsi). Mi Brueder isch zu däre Zyt damals Ballebueb gsi, und ich ha ihn mol dörfe begleite und uf dr Tribüni dr Match luege (Basel-Xamax 1-2 glaub). Ich glaub, dört han ich mi mit däm Virus infiziert
Usbroche isch es denn erscht so um's 100-Jährige, bez. wo's um dr Ufstieg gange isch. Läääck isch das e geili Saison gsi, und denn die Ufstiegs-fyyre uf em Barfi.. eifach dr Hammer :D
Waisch no?
Mir ist an besagter Meisterfeier(B-Meister) in Erwartung der frenetisch bejubelten Aufsteiger, die mit damals noch schlichterem Mannschaftsbus aus Carouge anrückten, aus der Telefonkabine am Seibi meine ganze Sporttasche mit Kickschuhen, Stulpen und Trainingswäsche(alles mit Trikotnummer 9) samt einer Nivea-Duschlotion geklaut worden. Der Langfinger hielt es wohl für André Siteks Wäsche, brauchen konnte er dann vielleicht nur die Schuhe. :eek: :D
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

FCB-Fan kasch nit wärde - FCB-Fan muess me sy

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Eimol Basel immer Basel...s fliesst in de Oodere!

Beitrag von Fire of Basle »

Hmm...gueti Froog.

Ich dängg bi mir hets dermit agfange, dass ich im Frauespital z Basel die erschte Atemzüüg gmacht ha. Aschliessend s erschte Joor an dr Bärefelserstroos am Rhy verbrocht ha. Die erschte Sunnestrahle hämer zBasel ufe Kopf gstrahlt...das isch wohl dr Uslööser gsi, dass ich Basel ha afoh liebe.

E paar Joor spöter bini mit de Eltere ins ländligere 4142 zoge und vo dört ah isch s bluet nur no rot-blau gflosse. So mit öbbe 5 Joor het mi dr Vater s erscht Mol ane spiel mitgnoh und s isch immer sehr beiidruggend gsi wo ich mitem Velo durch d Grien80 gfahre bi richtig Joggeli...je nöcher me ko isch desto mehr hän d Auge agfange lüchte, s Härz het lutt agfange schlo und me het e komisches Kribble in dr Maagegegend ka. Die roti Ziegelfasade vo dr alte Joggelitribüne...die kleine härzige Kassehüüsli...has immer kum könne erwarte bis mer denn ins grosse Rund ine sin...dr Vater het jo immer no e Billet miese ha (ich bi dört no gratis ineko :p ). Denn ine isch me ufe Bahndamm gange...ich als kleine Goof ha natürlig nütt gseh zwüsche de vielne Lütt...dahär bini abe an d Abschrankig...wo dr SCAR au gstande isch...me het immer kum über d Bande drüber gseh, aber me het trotzdäm immer versuecht jede Spielzug zerhasche (nei, "das" hämer dört nonig kennt... :D ). Und im Augewinkel het immer die gewaltigi Muttenzerkurve brennt. Me het ehrfürchtig übere gluegt...gstuund und me isch gfesslet gsi vo dere Kurve...ich ha agfange träume au emol dört könne zstoh...e paar Joor spöter isches denn so wiit gsi, dass me dr erscht Schritt dört ahne gwogt het...s isch jo nit sälbstverständlig gsi und me het riese Respäkt ka derfo...denn dr Vater het eim immer verzellt, dass es nit ungföhrlig sig und me sött ufpasse...dört heigs "Chaote" und allerlei so zwieträchtigi Gstalte...aber das het eim nur gwundriger gmacht und so isches denn ko dass me sälber in d Kurve gstande isch...mitgjublet het und s Härz het bi jedem Gool e riese Sprung gmacht...ob bi strömendem Räge oder inmitte vo über 40'000 Zueschauer bi knappe 30 Grad plus.

D Verbundeheit zu dr ganze Stadt ...dr FCB isch e Teil wie d Altstadt, dr Rhy, s Kleibasel, dr Äscheplatz, dr Barfi, d Fasnacht, usw. alles zämme isch dr Uslöser gsi...es isch e Liebi mit ewiger Treui...entweder me liebt öbbis als ganzes mit Huut und Hoor oder me lohts bliibe...! ! ! :cool:

Und somit looderets Füür vo Basel au hütt no...s wird nie erlösche!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Fire of Basle hat geschrieben:D Verbundeheit zu dr ganze Stadt ...dr FCB isch e Teil wie d Altstadt, dr Rhy, s Kleibasel, dr Äscheplatz, dr Barfi, d Fasnacht, usw.
Genau das isches, zumindescht für "Basler"!
Copyrights @ el presidente!

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Éder de Assis hat geschrieben:Waisch no?
Mir ist an besagter Meisterfeier(B-Meister) in Erwartung der frenetisch bejubelten Aufsteiger, die mit damals noch schlichterem Mannschaftsbus aus Carouge anrückten, aus der Telefonkabine am Seibi meine ganze Sporttasche mit Kickschuhen, Stulpen und Trainingswäsche(alles mit Trikotnummer 9) samt einer Nivea-Duschlotion geklaut worden. Der Langfinger hielt es wohl für André Siteks Wäsche, brauchen konnte er dann vielleicht nur die Schuhe. :eek: :D
Vo Carouge sind sie doch nach Basel gfloge worde, oder nid? *diegraueZelleasträng* :)
Aber e grandiosi Party isch es allewyl gsi, au wenn i am nächste Morge mit kleine Äugli uf Bärn in d'Gwärbschuel ha miesse :)

walliser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von walliser »

Diggi_Eier hat geschrieben:Weisch Mann, ich bi FCB-Fan, wel sie die bescht Mannschaft hän und die beschte Spieler und fascht immer gwünne. Halt nid sone FC Yverdoooo odr Züügs und Sache. FCB isch aifach King in Schwiiz und macht alli platt. Isch sogar scho so langwyylig worde, dass y nur no an Spiel gege GC, YB und Züri gang, denn Thun, Aarau, Yverdooo und anderi Wurscht und Brot- Club sin eh easy zem doome!
Hey sorry, abr was willsch mit ebbis anderem, Hösh! Die könnte locki vom Hocki in dr Bundesliga mitspiele.

Hopp FCB!
herrlïch :D
Regazzoni siamo sempre per voi
oi oi oi oi oi oi oi regazzoni uno di noi
Le FC Sion à Martigny? Une trahison

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Natürlichvon Basel weil sie nun an der Spitze sind, vorher GC, einmal Aarau als sie Meister wurden und damals als St.Gülle SM wurde, war ich Fan von diesen.
Natürlich darf man nicht vergessen, als YB Meister wurde. Ich habe noch alle Fanutensilien aller Vereine im Schrank versorgt, so muss ich mir nicht alles neu kaufen, wenn ein anderer Verein Schweizer Meister wird. :confused: :D :D :D
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Muggel hat geschrieben:Vo Carouge sind sie doch nach Basel gfloge worde, oder nid?
richtig. es wurde eigens ne maschine der crossair gechartet für die aufsteiger.

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Auginho Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Auginho Basel »

Ich bi scho als ganz kläine immer uf Fuessballplätz ghoggt. Mi Vater het immer gschuttet, sogar emol e Saison bi de FCB-Reserve, dr Grossvater isch Trainer bi Mannschafte wie GC Basel (!) // Rapid // BD Juniore etc. gsi, jedes Wuchenänd simmer uf irgend eme Fuessballplatz gsi, eigentlich isch es gar nie e Thema gsi, me isch eifach FCB Fan gsi, d Eltere, d Grosseltere sins gsi, und jetzt gib ich s au wider an mini Junge witer!

basilea89
Benutzer

Beitrag von basilea89 »

Nun ja...ich erzähle in hochdeutsch, da sich sonst viele wieder ab meinem aargauer-züri dialekt ärgern würden.... :D
ich habe verwandte im bl und eines tages erzählte mir mein cousin: ja der fcb der ist so gut usw...ich hasste fussball, mit der schule schauten wir uns sogar das joggeli an, als es in der bauphase war...ich trotzte nur hinterher...meine gedanken fussball so ein quatsch...wie dumm von mir...
nun ja langsam aber sicher wurden die fcb matches im tv übertragen und ich schaute mir einen an...keine ahnung von regeln, ich war fasziniert von den fans...eines tages konnte ich meine eltern (erster gedanke von ihnen war, dass ich spinne und mit 13jahren nur mit der kollegin es ins weite basel zu gefährlich sei :D ) überreden an einen match zu gehen...es war der letzte match der saison gegen xamax...als gc in yb meister wurde :mad:
meine kollegin und ich waren nun angesteckt worden von diesem virus und seit diesem jahr haben wir nun endlich eine jk

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

TAFKAE hat geschrieben:richtig. es wurde eigens ne maschine der crossair gechartet für die aufsteiger.
ha.. Mini graue Zelle funktioniere doch no, sogar am morge am 6i nach ere hart durch arbeitete Nacht :D

Messi TAF :)

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

bi züri fan
sch geil

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von plutokennedy »

Weil man ein Wunschbild braucht, um daran Sehnsucht + Hoffnungen, ein 'besseres' Leben anzuhängen?
So ein Fussballverein macht wichtig und gibt Wert, wo sonst vielleicht nicht viel wäre.
Bei mir war's (früher) sicher so, hatte wenig Identität/Ziel und brauchte einen Stellvertreter.
Weshalb Fussball?
Weiss auch nicht, ist halt die Lust an den Unwegbarkeiten des Spiels und sicher viel Chauvinismus.

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

FCB fan gueti froog...
wohrschinlich isch das vo dr familie ko. zerscht ischs eifach e mit go gsi mit em brueder und em vater wel mi papi het mi eifach miese mitnä. jo ich ha fuessball au noni so ganz checkt. doch so langsam ischs ko s inträsse am fuessball, di liebi und dr stolz zu däm club und zu dere stadt. isch vor e paar joor no e zimli atypischs vrhalte gsi vom ne glaine meitli... aber glich sisch bis jetzt so blibe und s wird au immer so blibe wel dr FCB und Basel isch im härz me ka nit eifach fan sy und den wider nüm!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

fallout hat geschrieben:bi züri fan
sch geil
schön für di

das chönnt uns do inne nie passiere

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

beichte:
da ich nie mit meinem alten lieblingsverein verheiratet war, bin ich zwischenzeitlich, das hält mit unterbrüchen schon fast zehn jahre an, ein recht inniges & auch leidenschaftliches verhältnis zu einem allseits stadtbekannten verein, mit sitz an dr birs, eingegangen, und von diesem sogar soweit verführt worden, dass ich mir selbst einen eigenen platz in seinem reiche pachtete.
seitdem frohlocke & leide ich mit rotblau.

Europäer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Europäer »

FCB Liebe wurde von Eltern/Grossvater weitergegeben, zudem an Schweizeraustrasse/Mu aufgewachsen.

@Rony, war auch im Donnerbaum, 74 er. Früher wagten sich ausser mir nicht viele als FCB Fan zu outen.
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!

Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328

http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

also eigentlich wärs jo in dr familie gläge, mi opa isch e aagfrässene fcb-fan gsi, leider isch är aber scho gstorbe, wo ich erscht 2 joor alt gsi bi, und das isch denn doch e bitzeli frieh, zum yyfluss üebe. mi papi isch vo dr fuessball-liebi leider nid aagsteckt worde, und so han ich joorelang weder inträsse no ahnig gha vo fuessball und vom fcb. mi chliine brueder het denn irgendwenn afo schutte (bi de pampers), und well ich nid vill grösser gsi bi, hani halt mit miesse an d'turnierli. plötzlich isch dehei e liichts fuessball-inträsse uffcho, und wo ich öpe 13 gsi bi, het mi d'kollegin mitgschleppt an erschte match, gege züri, im uffstiegsjoor, hammer, bi sofort und unufflöslich begeischteret gsi vo dere stimmig, au wenn die *%/")&-zürcher denn no in dr letschte minute s'1-1 gschosse hän. vo denn aa simmer eigentlich an jedes heimspiel, dört het me no die ganz günschtigi saisoncharte vom banggvrein chönne ha, und das isch doch die einzig möglichkeit, in däm alter scho so richtig in ussgang z'goh (ämel isch das damals eso gsi). ich gestand, aafänglich isch dr fuessball für mi nur zweitrangig gsi, hauptsach d'stimmig gniesse, s'bengale-füür, d'lieder... vo dehei hets gheisse: "gohsch denn aber nid in d'muttenzerkurve, weisch, dört stön die böse hooligans!!!"....... ich cha mi nid erinnere, je neume anderscht gsi z'sy amene match... :D jo, inzwüsche hani mr au s'fuessballwüsse aageignet und gniess nid numme d'stimmig, sondern au e spannends, närveuffryybends, schöns spiel im joggeli, in dr schwyz oder im ussland.

ich weiss nid, wie das ganze gloffe wär, wenni neume anderscht uffgwachse wär, find das au no schwer zum wüsse...

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

bi ufgwachse und wohne im aargau, meh z!ri zue als gege basel... fuessball het mi nie gross intressiert (niemmerts bi eus i de familie) vor 3 joohr ha i de e fründin gha us basel. sie het mi de im früehlig 2003 ane match mitgnoh FCB - YB balkon im B. det het mi de virus de packt! d'MK het 90 minute stimmig gmacht bi hin und weg gsi... die beziehig isch es paar wuche spöter id brüch gange... was bliebe isch, isch d'liebi zum FCB! ha de vom herbst her alli heimspiel gseh vom FCB... und ha jetzt dur de FCB au min neui schatz kenneglehrt.

also bi noni lang FCB fan, aber al modefan würd i mi au nid grad bezeichne... ;)

PIB

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

mi erschte fcb match isch gliichzytig de letscht im alte stadion gsi! was mi döt am meischte fasziniert het isch d'MK gsi, de film am schluss und die unglaublichi atmosphäre in däm stadion. ich bi denn froh gsi dass de fcb denn uf d'schützematt isch go spiele do ich zu juniorezyte bi OB gspielt ha und fascht jede match ha könne luege...

sicher spielt au d'verbundeheit zur stadt basel e rolle. das isch au de grund wieso ich au anderi mannschafte vo basel unterstütz (v.a. de EHC).
aber rot-blau wird immer nummer 1 si...

FCB 4-LIFE...
BASILEA X SEMPRE

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

ich bi fan weg de joggeli würscht. wäres YB-Würscht wäri dört fan :D

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

zuckermeitschi
Benutzer

Beitrag von zuckermeitschi »

hatte eigentlich keinen speziellen bezug zu basel(bi us bäääärn)...also keine verwandten oder so, aber als man in jungen jahren (nicht, dass ich jetzt alt wäre :D ) am TV "rumzappte" und rotblau spielte und kämpfte musste man eifach begeisterung für diesen club finden...und ausserdem waren es auch noch tolle fans...

@mimösli: es gibt leute, die sind noch nicht mal 30...wie sollen die schon so lange an fcb-matchs gehen? als ich mir das erste fcb-spiel leisten konnte, war der fcb halt nun mal in guter form, aber das heisst nicht, dass ich erst seit den CL-Spielen fcb-fan bin...

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

zuckermeitschi hat geschrieben: @mimösli: es gibt leute, die sind noch nicht mal 30...wie sollen die schon so lange an fcb-matchs gehen? als ich mir das erste fcb-spiel leisten konnte, war der fcb halt nun mal in guter form, aber das heisst nicht, dass ich erst seit den CL-Spielen fcb-fan bin...
aufspringen ist ja gut und recht - heikel wirds bei denen, die wenn der erfolg ausfällt wieder abspringen...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

zuckermeitschi
Benutzer

Beitrag von zuckermeitschi »

Basic hat geschrieben:aufspringen ist ja gut und recht - heikel wirds bei denen, die wenn der erfolg ausfällt wieder abspringen...
stimmt schon, das sieht man ja auch in UEFA-Cup Spielen wie gegen Siroki Brijeg (oder so)...und am JK-Verkauf im D...aber daran kann man wohl nichts ändern...schade!

Antworten