also eigentlich wärs jo in dr familie gläge, mi opa isch e aagfrässene fcb-fan gsi, leider isch är aber scho gstorbe, wo ich erscht 2 joor alt gsi bi, und das isch denn doch e bitzeli frieh, zum yyfluss üebe. mi papi isch vo dr fuessball-liebi leider nid aagsteckt worde, und so han ich joorelang weder inträsse no ahnig gha vo fuessball und vom fcb. mi chliine brueder het denn irgendwenn afo schutte (bi de pampers), und well ich nid vill grösser gsi bi, hani halt mit miesse an d'turnierli. plötzlich isch dehei e liichts fuessball-inträsse uffcho, und wo ich öpe 13 gsi bi, het mi d'kollegin mitgschleppt an erschte match, gege züri, im uffstiegsjoor, hammer, bi sofort und unufflöslich begeischteret gsi vo dere stimmig, au wenn die *%/")&-zürcher denn no in dr letschte minute s'1-1 gschosse hän. vo denn aa simmer eigentlich an jedes heimspiel, dört het me no die ganz günschtigi saisoncharte vom banggvrein chönne ha, und das isch doch die einzig möglichkeit, in däm alter scho so richtig in ussgang z'goh (ämel isch das damals eso gsi). ich gestand, aafänglich isch dr fuessball für mi nur zweitrangig gsi, hauptsach d'stimmig gniesse, s'bengale-füür, d'lieder... vo dehei hets gheisse: "gohsch denn aber nid in d'muttenzerkurve, weisch, dört stön die böse hooligans!!!"....... ich cha mi nid erinnere, je neume anderscht gsi z'sy amene match...

jo, inzwüsche hani mr au s'fuessballwüsse aageignet und gniess nid numme d'stimmig, sondern au e spannends, närveuffryybends, schöns spiel im joggeli, in dr schwyz oder im ussland.
ich weiss nid, wie das ganze gloffe wär, wenni neume anderscht uffgwachse wär, find das au no schwer zum wüsse...