Dizlae hat geschrieben:danke das mini entschuldigung hesch agno... wirde aber witterhin i mim dialekt schribe.... s motzet eh immer alli ueber mi dialekt wili es chuderwaelsch ha... aber ich motze jo au nid ab dim..
Hei das musst du aktzeptieren... entweder Hochdeutsch oder Baseldeutsch...
Dizlae hat geschrieben:danke das mini entschuldigung hesch agno... wirde aber witterhin i mim dialekt schribe.... s motzet eh immer alli ueber mi dialekt wili es chuderwaelsch ha... aber ich motze jo au nid ab dim..
Bitte Baseldytsch oder hochdeutsch. Für Bauern gibts in Solothurn sicherlich genug Beizen, wo sie ihren üblen Dialekt verbreiten können.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Gevatter Rhein hat geschrieben:Bitte Baseldytsch oder hochdeutsch. Für Bauern gibts in Solothurn sicherlich genug Beizen, wo sie ihren üblen Dialekt verbreiten können.
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
fcbch_fcbde hat geschrieben:(...)
apropos japan-aussis, da beidi ihri stammposition uf links hän wärde sie sich im spiel usser bim shakehands und bi standarts kum z gsicht becho.
Ich vermute, dass du diese Aussage auf meine Posts von gestern abend beziehst. Deshalb...
a) Kannst du dir vorstellen, dass ich es eventuell eher scherzhaft gemeint habe? (Wenn Du diese Frage mit "Nein" beantwortet hast, gehe bitte zu Frage b)
b) Würde Koji den Chippy wohl nicht schon vor der WM umsäbeln (wollen)?
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
fazit: dr gross het abgseh vo sym trotzkandidat zanni, gseh, wo d' schwächene bim fcb liige. bösi zunge behaupte jo, dass dr müller nid gange wär, wenn me sich dr gege gsvchträubt hätti. är isch eifach nie dä leader gsi, wo me sich erhofft het und v.a nid zkschtargg, abgseh vo synere intuition. zuedäm het s' tandem mit em smiljanic nid passt.
bineme 55-fache natischpiiler von eme wm-schtammgascht ka me au nid vyl falsch mache, au d' rückkehr vom chipps erledigt s' problem vom lm, do dr rossi unverschuldet eifach nid die defensive allage gha het, um die position vollumfänglich zfriiedeschtellend uszfülle.
2 gueti schtürmer hämmer jo, dr eint isch leider verletzt und dr ander no z' jung, wohl no s' letschte problem, denn ich glaub nid, dass dr eduardo grossi chance het für e wyterverpflichtig, denn gits nur no dr inkonschtant mp.
und none schlymerei, wo eifach mol mues gseit si: meinet ihr irgend öbber würd zum fcb ko, wenn mir nur 7000 zueschauer im schnitt hätte. trotz de rückgäng hän mir immer no e kulisse, wo schlussändlig denn dr uschlag macht, au sin mir, do mi permanänt im europacup verträtte sin, e attraktivi adrässe denn: werder, rom und monaco; das sin gegner, wo me eigentlig eher in dr cl als im uefacup atrifft, mit dr uslosig vo de heimschpiil isch dasmol halt leider e bitz dümmer gsi.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco