Bettmeralp 4.2. - 11.2. ??
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Bettmeralp 4.2. - 11.2. ??
irgendöbber?
Gvatter Rhy evtl.?
Gvatter Rhy evtl.?
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Eher erschiess ich michBellach SO hat geschrieben:Gvatter Rhy evtl.?
Wann lernen die Bauern endlich, dass man entweder Baslerdytsch oder schriftdeutsch zu schreiben hat hier?basilea89 hat geschrieben:i fende
Für "fende", "gfende" "ech" und Consorten gibts den Chat auf http://www.rueblifresser.ch
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
due nid so blöd, es isch e ANTI-Basel-Schal xi woneer verbrennt hetBellach SO hat geschrieben:jo, wäisch so vollgäile anti-petric träff! mir träffe üs und vebränne anti-petric schals!
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
en inferno chläber hetts sogar anere strosselampe i eusem scheisskaff...basilea89 hat geschrieben:i fende bettmeralp scheisse...es hed aber wenigschtens irgendwo inferno chläber!

@Bellach: cool,i hoffe,dasi euch ned gsehne...

- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
i würd wen de dört bisch denn uff dr chiebode dört bi fiesch go isch no geil*FCBASEL* hat geschrieben:jo ich würd auned umbedingt ufd bettmi go,weni so frei chönt entscheide,aber wenns snowboardlager dete isch...
aber suscht würdi uf samedan go...OBERENGADIN 4-EVER!!!![]()
![]()
[CENTER]No isch nüt verlore - Zämme kämpfe und dr Titel hole![/CENTER]
höhö...ok,mol luege...GRANDE BASILEA hat geschrieben:i würd wen de dört bisch denn uff dr chiebode dört bi fiesch go isch no geil

[quote="*FCBASEL*"]en inferno chläber hetts sogar anere strosselampe i eusem scheisskaff...
(han noch dem ich dis profil agluegt han irgendwie s'gfüül,i weiss wer du bisch...so vo wäge smiljanic und so...!
oh wow du kennsch mi...da esch den aber schwerig zom errote gsi
tja da met em inferno chläbe i euem oberkaff besch bestimmt du gsi! en versteckte hooligan

oh wow du kennsch mi...da esch den aber schwerig zom errote gsi

tja da met em inferno chläbe i euem oberkaff besch bestimmt du gsi! en versteckte hooligan

-
- Erfahrener Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer