hehehe, hanis druff gwartet alte...Gevatter Rhein hat geschrieben:wenns nur das wär...
los doch füüürz... er outed sich mit jedem biitrag als ober-superdubberhakeiahniggvodrbotaniggfreak!
Sag mal, verusacht sowas nicht Schmerzen beim SchreibenSuperfreak hat geschrieben:Das ständige umegemotze wägem Petric isch doch eifach numme piinlich... lönn doch mol d'vergangeheit ruhe (Schal verbrenne etc.)... Ihr fühled euch immerno in eurer Basler Ehre verletzt... eigentlich sötte mir froh si wenn sich spieler gege GC und für de FCB entscheide... usserdäm isch de petric e guete spieler. är spielt unkonstant, das gibi zue... aber denn miessti mir au über spieler wie ba, degen, zubi, zanni sowieso (obwohl är konstant schlächt spielt), eduardo usw. stänkere! MANN![]()
bewiise muessi dir gar nüt.. wenn das dini meinig isch vo mir us! ich ka, im gegesatz zu anderne do inne, anderi meinige akzeptiere... ha vorhär numme öppis miesse loswärdemimpfeli hat geschrieben:Bewyys mir s'Gegeteil.
Nur will dr Petric ungefähr 5x meh koschtet hett heisst das nonig dass er besser spielt als dr Zanni.
BTW: Ich mag beidi nitt.
nein ! bei einem knstant schlecht spielenden wissen die mannschaftskollegen, dass sie auf seiner position auch noch bis zu einem bestimmten grad aufpassen müssen. das fördert den zusammenhalt in der mannschaft. ist doch völlig logisch !Superfreak hat geschrieben:ischs denn nid besser unkonstant spiele aber ab und zue mol guet, als immer schlächt![]()
![]()
Macht nüt. Eifach nägscht mol nüm dr Latz driheben wenns um Fiessball gohtSuperfreak hat geschrieben:alles klar... ganz vergässe dassis do mit männer vom fach zdue ha