igit, was isch denn das?! isch das öbbis unaaständigs?!Dr.No hat geschrieben: ... isotonischi getränk ....

jep, d sirupheimer zeige uns e Demonstration mit em Titel: "Wie scheitere ich beim kläglichen Versuch die Würde zu bewahren, während ich um Gnade winsle!"RALE BALE hat geschrieben: Es git e Hockey Demonstration vo de Bierheimer
Cool, tönt lustig, vielleicht fahre ich dort auch hin am Sonntag. Ich habe mal ein paar von den Vecchi Bastardi kennen gelernt, sind echt süsse Jungs!RALE BALE hat geschrieben:Am Sunntig stigt uf dr Kunschti in Rhyfälde de Hockey Klassiker Vecchi Bastardi vs Bierheim-City, Beginn 20.15!
Ich kenne nicht alle von den VB, aber die, die ich kenne sind süss!RALE BALE hat geschrieben:wooooasssssss Du findsch dVB siess? Bisch e Ma? blind?, 85 Joor alt? Dick?
BHCler sind woll so öppis vo Adonislike!
du brauchst auch nur die VB'ler zu kennen, alles andere ist eh nichts wertLolita hat geschrieben:Ich kenne nicht alle von den VB, aber die, die ich kenne sind süss!
Ich bin froh, dass du nicht weisst, wie ich aussehe, finde nämlich den Gedanken, dass du mich als Wichsvorlage verwenden könntest eher widerlich!
Ich habe übrigens keine Ahnung, was Adonislike heisst, aber wennu2019s von dir kommt, muss es etwas doofes sein!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
e Adonis isch e kräftig baute MA (muskle)Lolita hat geschrieben:Ich kenne nicht alle von den VB, aber die, die ich kenne sind süss!
Ich bin froh, dass du nicht weisst, wie ich aussehe, finde nämlich den Gedanken, dass du mich als Wichsvorlage verwenden könntest eher widerlich!
Ich habe übrigens keine Ahnung, was Adonislike heisst, aber wennu2019s von dir kommt, muss es etwas doofes sein!
die vo de Vecchi Bastardi woni kenn sinn zwüsche 18 und 20. die ältere kenni nid, hätt aber nüt drgege, die mol kenne zlehre!Speermaa hat geschrieben:Sin die au in Dim Alter?
Also mit Dine 16 Lenze bisch für uns und au für e Rale eidüütig zjung! Muesch scho no e paar Jöhrli warte![]()
Z'gross bisch vermuetlig nur für eine vo uns ...Lolita hat geschrieben: Was me vo Euch und über Euch so liest do inne bestätigt mir, dass i vom Usseh här e Nummere zgross für Bierheimcity bi!
öh shit, es groupieLolita hat geschrieben:die vo de Vecchi Bastardi woni kenn sinn zwüsche 18 und 20. die ältere kenni nid, hätt aber nüt drgege, die mol kenne zlehre! estätigt mir, dass i vom Usseh här e Nummere zgross für Bierheimcity bi!
min ruef eilt mier vorusJan-Age Fjörtoft hat geschrieben:- wir einen der besten Butterfly-Torhüter haben
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi