dr stereo isch im lm genau die gliichi lusche wie unsere 1. liga fuessballer hinde rächts.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
Dr.No hat geschrieben:..tja nit schlächt.. e bitz genauer muess es scho sie...in dr nöchi vo dütschland?frankrich?
SO genau kann man das in dem Moment nicht sagen.Der Boden verschiebt sich ja.Von dem her, schwer zu sagen.Letzter Stand war, dass Basel sehr nah an Deutschland liegt.>
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
dr eduardo isch e robuschte schtürmer mit feiner technik, aber är isch kei goolgetter, das isch kei petricsche inkonschtanz, sondern fehlendi alaag.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
gruusigeSiech hat geschrieben:Offensichtlich sind auch ein paar arbeitslose FCB-Fans zugegen.
oder rychi jungunternähmer
falco