Helena Rubinstein, Estée Lauder, Lancôme, Artdeco und Biotherm
Jensti Lipgloss, jensti Mascara, jensti Concealer, Make-Up, Tagescreme alles was das Herz begehrt!
und ich sag euch das numme, will ich e guete daag ha

au homme?AJZ hat geschrieben:im gundelitor in der drogerie isch halbepriis uff:
Helena Rubinstein, Estée Lauder, Lancôme, Artdeco und Biotherm
Jensti Lipgloss, jensti Mascara, jensti Concealer, Make-Up, Tagescreme alles was das Herz begehrt!
und ich sag euch das numme, will ich e guete daag ha![]()
vo biotherm hets öbis ka und glaub armani het au no irgend e box wo schwär nach parfüm oder so ussgseh het für männer.Russe hat geschrieben:au homme?
aha Mr. make-up-brüstliBB85 hat geschrieben:numme tuusis schmike sich-ändwäder me isch schön oder nit
juhu du seisches!! jenschts gäld verblämberlet!aidemo hat geschrieben:iikaufis iikaufis iikaufis ...![]()
was willsch mi verarsche? ich ha imerno der huttyp vom läbensabschitt "einschulung"...Mätzli hat geschrieben:In Wirde altere z'kenne spaart mängs Stitzli in dr Drogerie. Jede Läbensabschnitt hett si Huttyp, und dasch guet esoo.![]()
drfür han ich me eier als du.. schmützli zruggBB85 hat geschrieben:wenigschtens hani![]()
schmüzli
hahaha!Mendez hat geschrieben:Im coop füllinsdorf sin schinke-gipfeli und zwiebele-brötli abegschriebe, 50%. S'het solang s'het.
...als di hirni...BB85 hat geschrieben:sogar die sin grösser...![]()
los jetzt, in däm thread wird sowiso mol kei schinge gässe.Mendez hat geschrieben:Jo, stimmt, bi voll high vo all dene schinke-gipfeli. :-)
nei, ind oberstuefe mit 12Mätzli hat geschrieben:Yyschuelig? Jä, bi dr Senioreuni?
HEEEEII WEISCH WAS??!! DIR VERZELLI NIEME ÖBBIS!HKV hat geschrieben:halbe priis im denner zur ziiit....!!!