an alli die wos nyt kenne, sisch dr absoluti hammer! spass faktor garantiert...
osman sound und
do isch dr movie zur sändig
weiss öpper ob das grücht stimmt, dass er noch dr sändig vo de hells angels verschlage worde isch?

i bi i bi i bi...ingrit hat geschrieben:s allergeilschte!!!
"willsch mini fetli?"
"iiii biiii zeeeeh jooor im gnascht gsi!!" ..."zäh joor? dasch normaaaal mann!"
aide... grues an HP
sind scho kultsprüch nur chli komisch widergäh...Biedi hat geschrieben:Muahahaha
dr absoluti Brüller und x mol uf video gluegt.
Die einti tussi vo dr sändig hani mol in lloret de mar im vollsuff uf die sändig aquatscht, si hets aber glaub nid so luschtig gfunde![]()
"wart i will sage: sitz ab nimm ab"
"meinsch bisch krass wild käplli ahesch oder was"
"ehre isch wie gooooooold"
"du huere banane"
Kultsprüch![]()
und dä wos inegstellt het... ?Tüllhuffe hat geschrieben:Dämfall uff däm Wääg e Merci an dä Solothurner Soldat won em Stoney das File bsorgt het (? if I'm not wrong...) - und mir au. Abolut Kult!![]()
Gez. Det. Rüti
Das isch nid SFDRS gsi, sondern TV3 wos gar nüm git.Shukov hat geschrieben:Weiss jemand, in welcher Sendung Osman seinen "grossen" Auftritt hatte?
Vielleicht kann man das Video über SFDRS downloaden, bei mir funktioniert der Link nicht wirklich.![]()
leider, wie scho gschriebe, isches nyt uf sfdrs gloffe! also vergiss en... wenn en gnueg wän schieb ich ihn sunnsch mol wider uffe!Shukov hat geschrieben:Weiss jemand, in welcher Sendung Osman seinen "grossen" Auftritt hatte?
Vielleicht kann man das Video über SFDRS downloaden, bei mir funktioniert der Link nicht wirklich.![]()