Jahr 2005
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
War ganz toll, jedoch gefiel mir 04 besser 
Vielleicht liegts ja an den (un)geraden Jahreszahlen, demnach müsste 06 wieder ganz gut werden.
Wüsste eigentlich nicht was mir 06 das Leben schwermachen sollte! Bin wie immer in der altjahres Woche voller Vorfreude und Zuversicht aufs neue Jahr. Kanns kaum erwarten bis ich endlich wieder anpacken kann was ich mir so vorgenommen habe. Geht euch das auch so?

Vielleicht liegts ja an den (un)geraden Jahreszahlen, demnach müsste 06 wieder ganz gut werden.
Wüsste eigentlich nicht was mir 06 das Leben schwermachen sollte! Bin wie immer in der altjahres Woche voller Vorfreude und Zuversicht aufs neue Jahr. Kanns kaum erwarten bis ich endlich wieder anpacken kann was ich mir so vorgenommen habe. Geht euch das auch so?

*
war ein super jahr!
jan - feb: chillig job bei meinem früheren arbeitgeber beendet
mar - jul: vier monate im südlichen afrika (südafrika, mosambik, malawi, sambia, botswana, namibia) rumgereist
jul - aug: chillig den sommer als arbeitsloser verbracht
sep - dez: meinen neuen, spannenden und auch sonst tollen job angefangen

jan - feb: chillig job bei meinem früheren arbeitgeber beendet
mar - jul: vier monate im südlichen afrika (südafrika, mosambik, malawi, sambia, botswana, namibia) rumgereist
jul - aug: chillig den sommer als arbeitsloser verbracht
sep - dez: meinen neuen, spannenden und auch sonst tollen job angefangen

Wenn me e verschisse Johr gha hett, sett me probiere z'analysiere, worum das so gsi isch. Ok, es git Schiggsalsschleeg, wo me halt nid ka ändere, aber vyyli Sache, wo schief gloffe sinn hänn dr Uursprung bi aim sälber, und do sett me halt hinder d'Biecher. Dr Johreswäggsel isch die ideale Gläägeheit zem driiber noochez'dängge.
Fir mi isch jedes Johr, wo mi Familie und ych ha derfe gsund blyybe scho mol e Erfolgsjohr. Wenn drzue no d'Beerse guet gloffe isch und y scheeni Sache ha derfe erlääbe, no isch es e sehr guet Johr gsi. Merci, 2005!!! Willkomme, 2006!
Me setti d'Aasprych ans Lääbe au nid z'hooch aasetze:
Gligg isch scho die längeri Abwäsehait vo Ungligg ]!!
Fir mi isch jedes Johr, wo mi Familie und ych ha derfe gsund blyybe scho mol e Erfolgsjohr. Wenn drzue no d'Beerse guet gloffe isch und y scheeni Sache ha derfe erlääbe, no isch es e sehr guet Johr gsi. Merci, 2005!!! Willkomme, 2006!
Me setti d'Aasprych ans Lääbe au nid z'hooch aasetze:
Gligg isch scho die längeri Abwäsehait vo Ungligg ]!!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Interessant!green_day hat geschrieben:War ganz toll, jedoch gefiel mir 04 besser
(...)
Ich bin sonst eigentlich nicht abergläubisch, aber ich glaube, dass mir gerade Zahlen mehr Glück bringen. 2006 verspricht also saugut zu werden.

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
einigi neyi frindschafte ... vor allem im umkreis vom FCB aber au im grosse/verbotene kanton ...
und d erkenntnis das y in de letschte 7 joor nyyt wirkligg vorwärts kho bi ...

und d erkenntnis das y in de letschte 7 joor nyyt wirkligg vorwärts kho bi ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Sehr positiv fyr mi:
- An dr Herbschtmäss e Feriejebbli gfunde
- Ändligg e Lehrschtell gfunde als Logischtiggassistänt
- Gsund blibe
- s erschte Mol ghepperlet
- Nie vo de Bulle gf***t worde
- E Auto gschänkt bicho (guet nur e chlins Wysses)
Was will me meh?
- An dr Herbschtmäss e Feriejebbli gfunde
- Ändligg e Lehrschtell gfunde als Logischtiggassistänt
- Gsund blibe
- s erschte Mol ghepperlet
- Nie vo de Bulle gf***t worde
- E Auto gschänkt bicho (guet nur e chlins Wysses)
Was will me meh?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer