Euri Vorsätz fürs 2006
[quote="FCBTUSSI"]nene scho geut, frog lieber e kollegin wos scho gmacht hed..!! ]
hei ei ei, so isch das hützutags
aso jetzt sicher nit ufs Blose bezoge abr wo ich no jung gsi bi het me eifach emol gmacht egal was drbi usecho isch
Übung macht die Meisterin odr so
hei ei ei, so isch das hützutags
aso jetzt sicher nit ufs Blose bezoge abr wo ich no jung gsi bi het me eifach emol gmacht egal was drbi usecho isch
Übung macht die Meisterin odr so
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
-
- Erfahrener Benutzer
für dich immer.. passt der de 2. januar? chöntetr eus ja in züri imne pub treffehousestyle hat geschrieben:jeeee, isch aber härzig, wie du dich um mich kümmerischhesch mol Ziit für e Termin für es Gschprööch???

und ebe: sie hend gar ke schwarz..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Um gute Vorsätze und einen Of-Vorschlag bekommen zu wollen gehört beim besten Willen nicht in diese Kategoriehousestyle hat geschrieben: Häääää.... um was goht`s scho wieder i däm Thread???

PS: Bei welcher Truppengattung bist du eigentlich?
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Truppegattig: Führungsstaffel (also nüd Wüeschts ]für dich immer.. passt der de 2. januar? chöntetr eus ja in züri imne pub treffetonton hat geschrieben:Um gute Vorsätze und einen Of-Vorschlag bekommen zu wollen gehört beim besten Willen nicht in diese Kategorie Kenne mehrere Fälle von Leuten die anfangs auch so gedacht haben wie du und dann den Vorschlag unbedingt weghaben wollten...
PS: Bei welcher Truppengattung bist du eigentlich?
und ebe: sie hend gar ke schwarz..[/QUOTE]
Isch gebonngt, dr 2. Januar isch priiiimaaa

Wie meinsch kei Schwarz??? Denn 2x es Pfund wiises bitte, messi!

- housestyle
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer