nei, für so viel gäld würdi über mi schatte springe und dr wäg ins (gränznoche) baslbiet ahträtte! bi dr krankekasse sparsch grad nomol weniger und d'auto versicherig chunnt au günschtiger....Gryff hat geschrieben:so-n-e überlegig kunnt bi mir gar nid in froog!
LIEBER MEHR STÜÜRE ZAHLE ALS E BLAGSO Z'SI!
![]()
Y ha das emol mit em Ikomme vo mym Unggle usgrächnet...Female-Supporter hat geschrieben:Zwüsche BS und BL isch d'Stürersparnis gar nüm so gross. Ich hans mol usgrächnet, ich wohn zwar in dr türschte Gmeind vo BL (Lieschtel) aber d'Stürerhöhig zu Basel wär minim. Einzig dr Krankekasse und Auto Ylösig Ufpriis miessti me no yrächne.....
Es git sicher Gmeinde wo's extrem öpis usmacht. Arlesheim isch natürlig au eini vo de günschtigere Gmeinde (Stürsatz isch 45% (vo dr Staatsstür) - Lieschtel het z.B. 67%).Grga Mali hat geschrieben:Y ha das emol mit em Ikomme vo mym Unggle usgrächnet...
Wenn mir jezz ins Baselbiet wyrde disloziere, denn wyrde mir in Arlesheim z.B. um die 3'000 Frangge Styyre spare. Plus Granggekasse so um die 100 villicht im Monet, das wäre denn doch scho ebbe 400 Frangge...
Isch d Autoversicherig au gynschtiger oder nur d Styyr fyr s Auto?
Zum Glygg zahle mir keini Styyre...
D'Stüre sin allerdings nit alles. Gemäss miner Erfahrig sind z.B. d'Wohnigspriise in BL türer (e Wohnig mit em gliche Konfort isch in BS günschtiger) und do schrumpfe die 400 Stutz denn schnäll zämme.... (+ Benzinköschte, U-Abo etc.)Grga Mali hat geschrieben:Also fyr 400 Stutz im Monet wyrd ich sicher ins BL zieh...
Muesch denn nadyyrligg au no d Benzincheschte jede Tag rächne wenn du z Basel schaffsch...
s'u-abo hani au in BS und je nach däm wo im baselbiet wohnsch einiges günstiger (ok, das isch denn am arsch vo dr wält... hehe..) aber ob jetzt im 4054 oder im 4102 wohnsch spielt vom mietzins här kei grossi rolle....Female-Supporter hat geschrieben:D'Stüre sin allerdings nit alles. Gemäss miner Erfahrig sind z.B. d'Wohnigspriise in BL türer (e Wohnig mit em gliche Konfort isch in BS günschtiger) und do schrumpfe die 400 Stutz denn schnäll zämme.... (+ Benzinköschte, U-Abo etc.)