Wer het versuecht en Benzinkanischder is Stadion z bringe?

Diskussionen rund um den FCB.
Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

irgend hat geschrieben:Absolut kult fand ich die Fernsehbilder des Mobs von Affen, die in der MK nach den Toren der Zürcher schwarmmässig den Zürcher Torschützen verfolgten. Köstlich, was für Tischbomben die Masse produziert.
Haben die Idioten von Spielern, die nach Toren vor der Kurve den Max proben etwas anderes verdient?

Kannst ja beim nächsten Mal zuwinken und Kusshändchen geben.

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Schnauz = Mario Rupp. Na, alles klar!? ;)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

irgend hat geschrieben:Mobs von Affen.
Du bisch doch e amre Siech... anderi als Chindergarte bezeichne, aber sälber sich ufeme unterirdische Niveau bewege... schiess der doch mol sälber ins bei, denn chönnt ich bim zueluege au mol lache!

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

[quote="Angelo"]Schnauz = Mario Rupp. Na, alles klar!? ]

wenn das keine beleidigung ist !!!!!!!!!!!!!
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

chuba
Neuer Benutzer

Beitrag von chuba »

Heavy hat geschrieben:Hehe aber denne nachem Matsch glich ufd Chrüzig, zum go luege was abgoht oder? :rolleyes: Jäjä und denne spöter im internet Chopfschüttelnd dr Sämpf derzu geh :cool:
Ich finds aber glatt 2-3000 Lüt am Gaffe und alli würdes nie zuegeh aber heimlich hen si in dr Hose e Ständer...
WORD!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Heavy hat geschrieben:Hehe aber denne nachem Matsch glich ufd Chrüzig, zum go luege was abgoht oder? :rolleyes: Jäjä und denne spöter im internet Chopfschüttelnd dr Sämpf derzu geh :cool:
Ich finds aber glatt 2-3000 Lüt am Gaffe und alli würdes nie zuegeh aber heimlich hen si in dr Hose e Ständer...
ich ha definitiv bessers z tue als irgendwelche pupertierende möchtegerns go zueluege wie si ihres doofe getue an dere chrüzig ussüebe! us däm alter bin ich scho zimmlig lang dusse wo ich das "geil" würd finde.. das isch eifach nur PEINLICH und effektiv schad für die Fans vo eso drunter müen liede oder am schluss no e petarde oder e stei an kopf bechömme vo irgend so emene vollidiot!

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Raul_22 hat geschrieben:ich ha definitiv bessers z tue als irgendwelche pupertierende möchtegerns go zueluege wie si ihres doofe getue an dere chrüzig ussüebe! us däm alter bin ich scho zimmlig lang dusse wo ich das "geil" würd finde.. das isch eifach nur PEINLICH und effektiv schad für die Fans vo eso drunter müen liede oder am schluss no e petarde oder e stei an kopf bechömme vo irgend so emene vollidiot!
Denn gang doch nachem Matsch hei und loh die "pupertierendä" lo mache was sie wei, cha dir jo glich si...oder het di Sohn öpe au mitgmacht? ;) Es betrifft di jo nid also was regsch di uf drüber. Um erwachse z töne, Krawall an Grossverastaltige sind es Zitphänomen!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Schnauz hat geschrieben:diese sogenannten fcb sind aber leicht zu erkennen : schwarze jacke mit kapuze und emblem > szene basel , etc, > dämliche pupertierende kleinkinder !
CubaLibre hat geschrieben:jup, geeeeenau. und leute mit dunklerer hautfarbe sind alle verbrecher, frauen mit pelzjacken alle nutten und männer mit sonnenbrillen sind alle dealer. AUF JETZT
wer het denn in dr halbzyt schön vermummt use em stadion use welle seckle?? d fraue mit pelzmäntel oder was?? mann wach emol uf und mach d auge uf!! das isch jo echt nid normal!! wieso mues me so sache immer schütze und am schluss sogar no guet und lustig finde??

Szene Tours
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Szene Tours »

raul, das zeigt das du gar keine ahnung hast ...

keiner wollte aus dem stadion rennen, das wäre wohl kein problem gewesen ;)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Raul_22 hat geschrieben:wer het denn in dr halbzyt schön vermummt use em stadion use welle seckle?? d fraue mit pelzmäntel oder was?? mann wach emol uf und mach d auge uf!! das isch jo echt nid normal!! wieso mues me so sache immer schütze und am schluss sogar no guet und lustig finde??
Gnagnagna... wird doch Fanpolizischt wenn alles so guet weisch und d Problem löse chönntisch. Ich glaub der Herr Laub wär im Moment froh um unterstützig! Sig dir aber bewusst au de muess (oder au nid) s Gsetz ihalte, bzw darf nid vorverurteile und darf au nid pauschalisiere. Zudem sött er guet kommuniziere chönne, aber ich gsehs du erfüllsch die Kriterie au nid :D

auslandbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von auslandbasler »

Raul_22 hat geschrieben:wer het denn in dr halbzyt schön vermummt use em stadion use welle seckle?? d fraue mit pelzmäntel oder was?? mann wach emol uf und mach d auge uf!! das isch jo echt nid normal!! wieso mues me so sache immer schütze und am schluss sogar no guet und lustig finde??
gib mir sonst per pn deinen namen an, dann muss ich die anzeige wegen ehrverletzung und verleumdung nicht gegen unbekannt machen, das spart dem staat die kosten zur ermittlung deiner daten.

merkst du eigentlich was für krempel du schreibst? rassismus nennt man das.

Rumpelstilzchen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rumpelstilzchen »

irgend hat geschrieben:Absolut kult fand ich die Fernsehbilder des Mobs von Affen, die in der MK nach den Toren der Zürcher schwarmmässig den Zürcher Torschützen verfolgten. Köstlich, was für Tischbomben die Masse produziert.
zugegeben...obwohl mir der berzel beim tor für den Z fast im hals stecken geblieben ist....als ich den mob sah richtung senftube speeden, konnte ich mir ein grinsen nicht verkneifen, nachdem mir just in dem moment ein paar bilder aus den alten daktari-serien durch den kopf geschossen sind.....cindy rules !

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Heavy hat geschrieben:Denn gang doch nachem Matsch hei und loh die "pupertierendä" lo mache was sie wei, cha dir jo glich si...oder het di Sohn öpe au mitgmacht? ]Krawall an Grossverastaltige sind es Zitphänomen[/B]!
ich gang nach em match au heime!! findsch eifach scheisse wenn me das denn no toll findet und s gfühl het me söll se nur lo mache und das würdi mi jo nid beträffe.. das betrifft mi jo sehr wohl wenn denn wieder so e kak passiert wie in altstette.. und vo wege krawall und zytphänomen.. jetzt sehsch wie wit mir/du scho sin/bisch wenn me krawall scho als normal oder zytphänomen alueggt...

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

[quote="Szene Tours"]raul, das zeigt das du gar keine ahnung hast ...

keiner wollte aus dem stadion rennen, das wäre wohl kein problem gewesen ]

über so e statement vo dir chan i eifach nur lache.. du bisch jo wohl dr oberkenner oder was?? was hän si denn sunscht welle mache?? mit dr polizei und de zürcher go e bierli trinke?? uss irgend emene grund het jo d polizei müesse ischritte oder nid??

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Raul_22 hat geschrieben: jetzt sehsch wie wit mir/du scho sin/bisch wenn me krawall scho als normal oder zytphänomen alueggt...
Ich seh do nur, wie sehr DU scho Dur Medie beiflusst bisch und anschiinend nid so derbi bisch, sust würdisch jewils d Wohrheit kenne (s git nur eini) und nid dr glich Scheiss useloh, wie alli...

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

oh mann.. han ich gseit dass ich öppis schütz oder luschtig find? :rolleyes:
wenn dr sinn vo minere ussag nit kasch interpretiere kann ich dir nid helfe.
und wach bin ich.. scho sit am 6i am morge. du?

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

auslandbasler hat geschrieben:gib mir sonst per pn deinen namen an, dann muss ich die anzeige wegen ehrverletzung und verleumdung nicht gegen unbekannt machen, das spart dem staat die kosten zur ermittlung deiner daten.

merkst du eigentlich was für krempel du schreibst? rassismus nennt man das.
dä bullshit wo du schribsch!! das mit de pelzmäntel chunnt 1. nid vo mir und 2. wo bitte sehsch du do e ehrverletzig?? wenn überhaupt, überleg emol zerscht was es wär bevor eifach irgend e quatsch uselosch!!!

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Raul_22 hat geschrieben:dä bullshit wo du schribsch!! das mit de pelzmäntel chunnt 1. nid vo mir und 2. wo bitte sehsch du do e ehrverletzig?? wenn überhaupt, überleg emol zerscht was es wär bevor eifach irgend e quatsch uselosch!!!
hehehe.. ICH bi de pelzmantel sünder. vo ironie hesch au kei ahnig. wie schad

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

hotdog hat geschrieben:Ich seh do nur, wie sehr DU scho Dur Medie beiflusst bisch und anschiinend nid so derbi bisch, sust würdisch jewils d Wohrheit kenne (s git nur eini) und nid dr glich Scheiss useloh, wie alli...
nei do hesch recht ich bi definitiv bi dene krawall sache nid derbi und möchts au nid si!!! und beiflusse mues ich mi nid lo ich bild mir mini meinig selber!! du versuechsch jo au alli do mit dinere ussage z beiflusse und vo wege 1 wohrheit.. haha us sicht vo dir isch das natülich dini, uss sicht vom fcb die vom fcb und dr sicht vo de medie die vo de medie und us sicht vo dr polizei die vo dr polizei... also hän mir do jetzt scho 4 wohrheite...

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Wieso muss man immer mitreden wollen, wenn man gar nicht dabei war?

@Raul: Toll, du hast gesehen wie irgendwelche Leute rausgerannt sind. So what? Du weisst ja gar nicht was geschehen ist, also mal schön die Fresse halten. Es ist nicht nötig irgendwelche Polizeimeldungen nachzuplappern ...

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

CubaLibre hat geschrieben:oh mann.. han ich gseit dass ich öppis schütz oder luschtig find? :rolleyes:
wenn dr sinn vo minere ussag nit kasch interpretiere kann ich dir nid helfe.
und wach bin ich.. scho sit am 6i am morge. du?
5:30 wenns genau wotsch wüsse... nei du hesch das wirklig nid gseit! do han i anschiend öppis falsch verstande.. chan i aber au zuegä!

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Raul_22 hat geschrieben:nei do hesch recht ich bi definitiv bi dene krawall sache nid derbi und möchts au nid si!!! und beiflusse mues ich mi nid lo ich bild mir mini meinig selber!! du versuechsch jo au alli do mit dinere ussage z beiflusse und vo wege 1 wohrheit.. haha us sicht vo dir isch das natülich dini, uss sicht vom fcb die vom fcb und dr sicht vo de medie die vo de medie und us sicht vo dr polizei die vo dr polizei... also hän mir do jetzt scho 4 wohrheite...
Ojeoje, lis mol s Posting vom Angelo, dä schribt s gliche, wie ich vorhär, bitzli klarer.

Wohrheit: Falsch, s git genau ei Wohrheit, so, wie sichs wirgglig zuetreit. Dr Räscht isch denn Informationssach...

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Raul_22 hat geschrieben:ich gang nach em match au heime!! findsch eifach scheisse wenn me das denn no toll findet und s gfühl het me söll se nur lo mache und das würdi mi jo nid beträffe.. das betrifft mi jo sehr wohl wenn denn wieder so e kak passiert wie in altstette.. und vo wege krawall und zytphänomen.. jetzt sehsch wie wit mir/du scho sin/bisch wenn me krawall scho als normal oder zytphänomen alueggt...
Ehm wenn du scho älter bisch wie de verzellt hesch, denne sött dir au klar sie dass es die Krawall scho immer geh het nur het denne kei Sau interessiert. (es isch scho über 10 Johr her wo der Taxistand in Luzern und öppe 20 Autos total zerstört gsi sind und das nur will eine Scheissbasel usem Fenster grüeft het.)
Was mir uns die Saison hän schickaniere müesse loh... do isch absolut kei Wunder, dass es als trotzreaktion knallt. (merke die Fans sind dem FCB so scheissegal, dass man mit "verantwortlichen" Druckmittel keine chance hat, und suhlt sich desshalb in ohmacht, resp. in Krawall)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="Szene Tours"]raul, das zeigt das du gar keine ahnung hast ...

keiner wollte aus dem stadion rennen, das wäre wohl kein problem gewesen ]

jo! s het nämlig freibier gäh und den hets halt e gedrängge gä wo den d bulle überreagiert hän!!! ;)
Basel ai Liebi!!!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Angelo hat geschrieben:Wieso muss man immer mitreden wollen, wenn man gar nicht dabei war?

@Raul: Toll, du hast gesehen wie irgendwelche Leute rausgerannt sind. So what? Du weisst ja gar nicht was geschehen ist, also mal schön die Fresse halten. Es ist nicht nötig irgendwelche Polizeimeldungen nachzuplappern ...
also wenn mirs vo mitrede hän und nid derbi si denn chasch jo wohl 80% vo däm ganze forum lösche oder sperre oder seh ich das anderst??

ich plappere nid polizeimeldige noche sondern sag das wo ich gseh ha in dr pause und uf em weg zu mim auto. Pasta!!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Heavy hat geschrieben:Ehm wenn du scho älter bisch wie de verzellt hesch, denne sött dir au klar sie dass es die Krawall scho immer geh het nur het denne kei Sau interessiert. (es isch scho über 10 Johr her wo der Taxistand in Luzern und öppe 20 Autos total zerstört gsi sind und das nur will eine Scheissbasel usem Fenster grüeft het.)
Was mir uns die Saison hän schickaniere müesse loh... do isch absolut kei Wunder, dass es als trotzreaktion knallt. (merke die Fans sind dem FCB so scheissegal, dass man mit "verantwortlichen" Druckmittel keine chance hat, und suhlt sich desshalb in ohmacht, resp. in Krawall)
überleg dir vilicht emol wieso me schikaniert wird! ich find das au nid ok wo dr fcb mit uns fans macht! aber es isch no lang kei grund do randaliere.. usser ich lig do falsch und me mues das in dr hütige zyt halt eso mache..

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Raul_22 hat geschrieben:also wenn mirs vo mitrede hän und nid derbi si denn chasch jo wohl 80% vo däm ganze forum lösche oder sperre oder seh ich das anderst??

ich plappere nid polizeimeldige noche sondern sag das wo ich gseh ha in dr pause und uf em weg zu mim auto. Pasta!!
Ehm ha gmeint bisch nid uf der Chrüzig gsi? oder bisch scho in der Pause zum Auto? Oder wie? :rolleyes:
Raul_22 hat geschrieben:nei do hesch recht ich bi definitiv bi dene krawall sache nid derbi und möchts au nid si!!!
Es würd dir aber mol guet due! oder besser gseit dass du derbi wärsch, wenn öpis passiert, wo Krawall noch sich zieht, do längts halt nid wenn me imene Forum schribt was me gseh het oder gseh will!
(und das isch nid uf usschrittige bezoge sondern uf d Frächheite wo me sich als Allesfahrer muess loh gfalle)

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Endlich hast du es geschnallt!

BTW was machst du in der Pause draussen vor dem Stadion? Auto umparkieren? ;)

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

[quote="Angelo"]Endlich hast du es geschnallt!

BTW was machst du in der Pause draussen vor dem Stadion? Auto umparkieren? ]

"tangge ! ! !" :p :cool: :D
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Wieso wird die Gewalt hier drin immer wieder verteidigt?

Wieso gibts eigentlich keiner zu, dass die dritte Halbzeit die geilste ist?

Wieso gibts nach jedem Spiel nur noch Selbstmitleids-Diskussionen rund um die armen, verstossenen Kinder in der MK die niemand liebt und vom bösen Vater Staat der die braven Bürger wie Sklaven hält und überwacht?

Wieso lese ich eigentlich immer wieder denselben Scheiss ind diesem Forum?

Vermutlich liegts irgendwie an mir...
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Antworten