Spitzenfahrer einem soviel Zeit abnehmen
können. Aber Schritt für Schritt nähert man
sich an. Meine aktuelle Zeit:
1:59.804
Bin ich damit Forumsführender?

meinsch du do? aso schnäller als 112.X bini no nie xisi...Russe hat geschrieben:mit was für speed kömmet ihr in die traverse.......müessti nach em 4 törli (loch drab, scharf links.....hügeli.....rächts.....gleite, denn links....wider gleite)
s zweite gleitstück meini......dört kamme speed uff e führende hole......ha früener immer öbbe 109-111 druff ka......aber au scho vereinzelt mir 115-117 dureblocht.....
müend euch mol achte....im prinzip lige 1.54 zyte dinne....glaub i....wenn alles wirklich perfekt cruisisch......also bi dr erschte ZW bini regelmässig knapp 10 hstl vorne
dunkt mi au.Baros hat geschrieben:aber sackeschwer![]()
was isch graka?Kawa hat geschrieben:Das bedütet dass e uralti dräcks graka hesch !
Und wie wärs, wenn e mol "multitexturing" würdsch im google igä ???
bin jetzt bi 2:09 aglangt, aber es dunkt mi, i jedere kurve hani zimli zyt verlore.A.C.A.B. hat geschrieben:habs bis auf 2:08 gebracht.. ich stürze leider jedesmal in bormio..
pffft... wenn mi mol bsuechsch in Bellach downtown wird hermann maier zockt... chasch nur iluege alte! aber trainier schön witer, denn wirds nid so blamabel!|{i||er hat geschrieben:Rekord in dr Bude momentan:
2.05.38
Oder wenn's Schaffe zur Näbesach verkunnt![]()
GT CHAMPIONSHIP