Bilder vom Handy uf e PC
[quote="blubb"]hesch das nitmol welle verkaufe?
was willsch drfür? dr kolleg suecht so e samsung kacke ]
Respect! Du hesch e guets Gedächtnis Blubberli, das hätt y dir jezz nie geh!
Doch doch, verkaufe oddr tyschle, y bruch eifach e Motorola Razor drfyr, abbr wenn y dim Kolleg das jezz fyr weiss nid 200 Styzzli gib denn krieg y fyr das jo no kei neus... Was het är denn fyr eins?
was willsch drfür? dr kolleg suecht so e samsung kacke ]
Respect! Du hesch e guets Gedächtnis Blubberli, das hätt y dir jezz nie geh!
Doch doch, verkaufe oddr tyschle, y bruch eifach e Motorola Razor drfyr, abbr wenn y dim Kolleg das jezz fyr weiss nid 200 Styzzli gib denn krieg y fyr das jo no kei neus... Was het är denn fyr eins?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Neuer Benutzer
är het irgend e alts wo spinnt und wott ebbe ums verrecke so e scheiss samsung ;pGrga Mali hat geschrieben:Respect! Du hesch e guets Gedächtnis Blubberli, das hätt y dir jezz nie geh!
aber glaub 200 ischm eh zviel

ha jetzt e 6230 kauft für d fründin uf d wiehnachte für 130.-

[quote="blubb"]är het irgend e alts wo spinnt und wott ebbe ums verrecke so e scheiss samsung ]
Scheen, abbr was het das mit mim Samsung z tue?
Das koschtet jo ohni Abo momentan 599.- und y ha s jo erscht ebbe 5 Meenet, also was sell y das däm fyr 100 Stytzli geh? Das bringt mir jo rein gar nyt.
Die 130.- sin aber mir Abopferlängerig gsi oddr?
Scheen, abbr was het das mit mim Samsung z tue?
Das koschtet jo ohni Abo momentan 599.- und y ha s jo erscht ebbe 5 Meenet, also was sell y das däm fyr 100 Stytzli geh? Das bringt mir jo rein gar nyt.
Erster, Einziger und Bester!
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
nei ha e gueti occasion vom brueder bechoGrga Mali hat geschrieben:Scheen, abbr was het das mit mim Samsung z tue?

jo ha halt nit gluegt was das samsung koschtet das seht doch so billig us hät nit dänggt dases 600 koschtet neu.
mol bi ebay go luege dämfall