ääähmCarlsberg hat geschrieben:Rückseite:
Vorderseite:
Mein neuer Look
http://inetpub.basilisk.ch:21211/cgi-bin/inetpub/request.pl?FUNC=PLAY&START=20041209190826 (Nach em Song)
- usser das d'www-adrässe falsch isch... naja 
-
Geissenpeter
- Benutzer
-
Geissenpeter
- Benutzer
E speditivi Firma suecheGeissenpeter hat geschrieben:Das würd e Kult-Wiehnachtsgschänggli ge!!!Aber für das wirds leider scho z'spot si, oder nid???
![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
Geissenpeter
- Benutzer
- laola......
- Neuer Benutzer
Isches eifachs Problem, das öbis nid bschtellts kasch bhalte ohni z zahle, hani au scho so gmacht...Geissenpeter hat geschrieben:Was schängge...Schigge und denn 2 Monet spöter d'Betriebig gege die ileite, und denn s'Geld ufs Konto vom DV
![]()
bin ichs?![]()
Bin ichs au?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
Geissenpeter
- Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
sorry aber dä ha y mir nytt kenne verkneife ... wenn do alli vo neue idee, fanshop-artiggel etc dien schriibe ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- fcbdreamer
- Neuer Benutzer
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
Eigentlich wäre ja jetzt die Abstimmung dran
Rossi33 hat mir die "Arbeit" ja schon abgenommen, deshalb werde ich nichts mehr unternehmen. Ich verweise hiermit auf die Möglichkeiten im http://www.fcbfanshop.ch
Gruss massi
Gruss massi
*g*....das ha ich gar nid mitbecho, dass ihr scho am diskutiere sind über so e t-shirt....aber ihr händ jo sicher scho gseh, dass ich 9 verschiedeni t-shirts im shop a wo dr erlöse (chf 5.--) zb. Dachverband gönd.O.Hitzfeld hat geschrieben:Wo ist Rossi33 aka A.Kellerhals?? Das wäre doch was für den Inoffiziellen FanShop in Zusammenarbeit mit dem Dachverband MK?
wenn dr wieder emol öppis händ, eifach melde, seh ebe au nid immer alles im forum...bi immer für so sache z'ha :-)
wie wärs mit emene t shirt ohni die handschelle?33 Rossi hat geschrieben:*g*....das ha ich gar nid mitbecho, dass ihr scho am diskutiere sind über so e t-shirt....aber ihr händ jo sicher scho gseh, dass ich 9 verschiedeni t-shirts im shop a wo dr erlöse (chf 5.--) zb. Dachverband gönd.
wenn dr wieder emol öppis händ, eifach melde, seh ebe au nid immer alles im forum...bi immer für so sache z'ha :-)
Jep! Meine Meinung!Flyergirl hat geschrieben:wie wärs mit emene t shirt ohni die handschelle?
Sinn e chli langwielig.....alli s'glyche Design bis uff dr Spruch obedra....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
33 Rossi hat geschrieben:*g*....das ha ich gar nid mitbecho, dass ihr scho am diskutiere sind über so e t-shirt....aber ihr händ jo sicher scho gseh, dass ich 9 verschiedeni t-shirts im shop a wo dr erlöse (chf 5.--) zb. Dachverband gönd.
Vellycht kasch jo no e paar kreativi Design-Idee uffnäh?
PS: Het's nid au emol e Anti SFV-Shirt gäh??