DAS hingege isch e Grund zum Amok laufe!!!Rankhof hat geschrieben:und ich ha morn Wiehnachtsässe - FEHLEN VERBOTEN!![]()
Also nid moll e TV-Obe und wohrschiins nid emoll d Möglichkeit, d SMS regelmässig z'prüefe...![]()
![]()
![]()
shiit
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wenigstens gibt es noch einige, wenige, Italiener, die zu unseren nördlichen Nachbarn etwas aufgeschlossener sind, wie z.B. der hier:Vasil Levski hat geschrieben:Tja, so schnell kanns gehen, gestern noch die Weltmacht vor Augen, heute spucken dir die Italiener ins essen...tz....was soll man machen.
![]()

-
- Erfahrener Benutzer
neee, no way. i krieg eifach nid frei. ha hüt morge die andere an flughafe brocht-> wuuuäääähhhh!!!!art-of-football hat geschrieben:nei, dä ka ich nit bringe...
wie scho gseit, das "aber" am Schluss vom Satz isch eifach zu hart.
"Kasch scho go, ABER..."
Gohsch?

-
- Erfahrener Benutzer
hätsch do e chli gspart wärsch jetz nit pleiteCHEF hat geschrieben:WAHHHHHHHHHHHH!!!!! ICH WIRD WAHNSIINIG!!! Ich ha mi so gfreut uff ROM. Uff e ASSI-FAHRT und vielviel Droge. Shit!!! Worum kann ich nid und vorallem worum bin ich grad im moment pleite!?!?!? SO E SCHEISS!! SO viel match wie in de ltzte wuche han ich no nie verpasst siit joore. scheiss studium und kapitalismus! Fussball für immer!

-
- Erfahrener Benutzer
au ych... kinder hiete
hoff vo 20:30 bis 22:30 ysch rueh ufem kinderstogg... wehe es het eins gfühl es miessi albträum ha oder grangg wärde oder sunscht so öbbis kindischs ha
jänu, sunscht blibt mer eifach nüt anders übrig als de baby-funk uszschalte und de färnseh e bitsli witer ufdräie

hoff vo 20:30 bis 22:30 ysch rueh ufem kinderstogg... wehe es het eins gfühl es miessi albträum ha oder grangg wärde oder sunscht so öbbis kindischs ha

jänu, sunscht blibt mer eifach nüt anders übrig als de baby-funk uszschalte und de färnseh e bitsli witer ufdräie

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
heissts nid "geteiltes leid ist halbes leid"..........B-A-S-E-L hat geschrieben:maaaaan höret uf do wird me jo grad no depressiver wenn me das liesst!!! naja wenigschtens gits paar glichgsinnti wo au mine dehei blibe...

i find momentan nid, dass das stimmt, sondern dasses numme schlimmer wird..........