Motorola mobile PhoneTools

Der Rest...
Antworten
Julio
Neuer Benutzer

Motorola mobile PhoneTools

Beitrag von Julio »

Arbeitet von euch jemand mit diesem Programm?! Kann mir jemand einen Tipp geben wie mein Rechner mein mobile phone (V3) erkennt?! habe es mehrmals angeschlossen (USB) und es wurde auch initialisiert, etc. jedoch findet er mein phone einfach nicht... :(

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Julio hat geschrieben:Arbeitet von euch jemand mit diesem Programm?! Kann mir jemand einen Tipp geben wie mein Rechner mein mobile phone (V3) erkennt?! habe es mehrmals angeschlossen (USB) und es wurde auch initialisiert, etc. jedoch findet er mein phone einfach nicht... :(
ah das kenne ich..

du musst das V3 anschliessen und erst dann das Programm öffnen.. so gehts bei mir..

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Julio hat geschrieben:Arbeitet von euch jemand mit diesem Programm?! Kann mir jemand einen Tipp geben wie mein Rechner mein mobile phone (V3) erkennt?! habe es mehrmals angeschlossen (USB) und es wurde auch initialisiert, etc. jedoch findet er mein phone einfach nicht... :(
hani au bruucht isch sone müll...

gang mol uff http://www.gsm-free.com dört chasch e programm abelaade wo heisst p2k-tools, in däm ordner vo däm programm hets au grad no e triiber dinne... mit däm programm chasch zuedäm alles ändere...z.b. alli sms uff e natel speicher statt uff chip, menü, u.s.w eifach alles, würd dir das empfähle...!

und wenn suscht no problem hesch gosch uff däre sitte ins forum, dasch mega guet!

dass s phonetools s natel nit erkennt sött au so si! weiss au nit wieso!

und falls dr comp s natel nit erkennt due s natel mol ine andere usb ahschluss ihne...
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Lucy in the Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lucy in the Sky »

also mis motorola e 398 erkennts ab und zue, oft aber nid. ich ha eigentlich eher uffe Wackelkontakt tippt gha...

was es problemlos aanimmt isch d'speicherkarte.

isch eifach es sau müehsams programm das mobile phone tools...
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child

Antworten