i kas eifach nid ha, wenn mer jede vollmongo do inne probiert ans bei z pisse...Blauderi hat geschrieben:Und wird so oder so nit duuregsetzt.
P.S. Lägg Platini, wie bisch denn Du momentan druff?

aber hey... es isch jo glii achti !

Das stimmt so nit. Hesch PMtanner hat geschrieben:[/B]
für uns alli aunit
aber es git denn amme es paar vollidiote wo das brennende zeugs
richtig stuarts,spielfäld oder susch so us plausch ummeschiesse
(au scho erläbt) und denne händers zverdanke, dass me jetztsogarno für wünderkerze muess buesse zahle
aber ebbe es sind ja alles euer fründe und drumm ,gseht me nüt, hörte me nüt, und sait me nüt, aber me motzt an de andere umme
Am Besten mal mit dem Dialekt anfangen. Und tschüss http://www.fczforum.chKnorrli hat geschrieben:hesch mr ä guete tipp, bi au im hohe alter no lernfähig
tja nimmt mi wunder eb immerno so dänge würdsch währsch im altstette zug gsi...Knorrli hat geschrieben:jetzt hört doch mal auf mit dem vorpubertären Gejammer. Immer ist jemand anders der Schuldige. Wer sich einigermassen normal benimmt, bekommt keine Probleme. Fussball ist kein Krieg (OK, in der Türkei sieht man das anders) und in all diesen hochstehenden Statements habe ich keinen vernüftigen Lösungsvorschlag gelesen.
Alles ist schlecht: Zubi ein Fliegenfänger, Zanni eine Flasche, Petric muss sowieso weg, Chippi am falschen Platz, der Vorstand unfähig, die GS faule Säcke, das Stadiondach nicht mehr vollständig, die Joggeliwurscht zu kalt, das Bier zu warm.....
der FC Seldwyla sucht noch Fans...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Gehört zwar nicht in diesen Thread, aber ich dachte immer erster Ansprechpartner ist das Fanprojekt, welches wiederum direkt dem Vorstand berichtet, da es sich ganz klar um eine "Chefsache" handelt. Laub ist doch nur COO der FCB-Administration. Wenn ihr Druck machen wollt, dann über das Fanprojekt, auch im Sinne einer einheitlichen und klaren Kommunikationslinie. Sonst verpufft ihr nur eure Kräfte und die rechte Hand weiss nicht mehr was die Linke tut.Ivolino hat geschrieben:Für mich und viele andere steht schon seit längerem fest das daher unser CEO Laub weg muss und dies insbesondere als sogenannter Fanbeauftragter. Er ist 100%ig der falsche dort und beisst sich täglich in seinen Allerwertesten mit seiner Doppelfunktion als CEO und als Fanbeauftragter der eh nie Zeit hat für die Fans noch Verständnis, noch überhaupt weiss was Fan sein ist und sein Fansein bei den Premium Supporters unter seinen Business Partnern zu pflegen glaubt, welche auch alles zur Verfügung gestellt kriegen wenn sie mal den Mund aufmachen hingegen andere 100x beim FCB anfragen platzieren und nicht einmal eine Antwort darauf kriegen, weil der feine dünne Herr stets gekleidet im Businesslook eigentlich nur mit seinem Klientel das Gespräch sucht und sich in den Mittelpunkt stellt. Beim "Gesoggs" tritt er stets nur als Anfeurer der Kameraleute und in Verbieterfunktion auf.
LAUB MUSS WEG!!!!!!
Bitte d Tickets in Basel für de Gästesektor kaufe! In Rom alli zum Träffpunkt (http://www.muttenzerkurve.ch) ko.scheff hat geschrieben:wie sehts jetzt us? het jetzt scho öpper ticks kholt oder wärde alli vor ort kauft?
Wenn das so ist, gibt es jemanden der mir ein Ticket in Basel besorgen kann und es mir dann in Rom übergibt?? Bitte PN...Nur So... hat geschrieben:Bitte d Tickets in Basel für de Gästesektor kaufe! In Rom alli zum Träffpunkt (http://www.muttenzerkurve.ch) ko.
dann geh du es ihm holen. ein versuch ist es wert. ausserdem soll er sich schnellstmöglich beim fanprojekt melden und die sollen die notwendigen schritte unternehmen ! am besten noch heute nachmittag !Rheinkultur hat geschrieben:Dr Kolleg wo zu unrächt sv het (bits nachem match vorem stadion umegloffe. Nit grad verreist wo d bulle cho sin...). het hüt morge dörfe bim FCB atanze. Chuz und bündig isch em mitteilt worde dass er kei billet für e uswärtssektor in rom bechunt. Obwohl d reis scho lang buecht isch!!! Begründig: keine!!!!!!!
Was soll die SCHEISSE??? Was meint dr FCB eigentlich wär er isch? Stoht dr FCB über em gsetz?
Mi kolleg het no nie e pyro zunde, no nie öpis randaliert oder sunscht öppis gmacht. Cha dä pisserverein eifach nit ärnscht näh.
Bi mir schwer am überlege mini johreskarte zruck zgäh. Will nümm länger "KUNDE" si vo somene Scheiss Asihuffe.
Die nägschte Uswärtsspiel wärde ufjede boykottiert. Sölle die Penners doch vor leere räng spiele wenn si das wänn.
FU IHR WIXRS
P.S. Dr FCB weiss ganz genau dass si das eigentlich nit chöne mache. Aber nix passiert?
Lüt em grad mol no ah. Fanprojekt isch mines wüssens scho igschaltet. Sunscht hol ich ihm halt schnäll e ticket für e andere name. Hoff eifach in rom wird das mitem uswiis nit wirklich kontrolliert. Chani mir aber nit vorstelle.Platini hat geschrieben:dann geh du es ihm holen. ein versuch ist es wert. ausserdem soll er sich schnellstmöglich beim fanprojekt melden und die sollen die notwendigen schritte unternehmen ! am besten noch heute nachmittag !
Alle die SV haben sollen sich bitte ebenfalls in Basel ein Ticket besorgen, Namen eines Kollegen angeben. In Rom dann bitte am Treffpunkt (http://www.muttenzerkurve.ch) erscheinen. Grüsse!Rheinkultur hat geschrieben:Lüt em grad mol no ah. Fanprojekt isch mines wüssens scho igschaltet. Sunscht hol ich ihm halt schnäll e ticket für e andere name. Hoff eifach in rom wird das mitem uswiis nit wirklich kontrolliert. Chani mir aber nit vorstelle.
Aber s ganze isch meh als nit suber
Glaub mrs, s FP macht e super Job, aber au die rede öfters an e Wand als de dänggsch. Das sich d Lüt vom Fanprojäkt nid fürd Inträsse vo de Fans isetze ka niemerts behaupte. Dorum ebe wie gseit: am 4i am Träffpunkt, mit me Ticket...Rheinkultur hat geschrieben:(...) edit (...)
hallo? das sind au nur mensche bim fp.. ich has fp bis jetzt immer so erlebt, das sie alles mögliche underno hend zum öpis na chöne grad zbüüge. aber für das bruchts ebe au na isicht vode gegesiiite (z.b. fcb)Rheinkultur hat geschrieben:FP het er sich hüt morge scho gmolde. Antwort: Alli träffe sich am 4 bim platz in rom und denn wird widder gluegt! Hei nei. Machet mol chli druck uf dä sauhuffe!!! Scho bitz entüschend vom FP. Die sölle mol dr finger usenäh. Als einzelperson sin dr leider d händ bunde.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi