hanis uff de augethe kaiser. hat geschrieben:was soll dä serbie schpezialtopf ?

nid wäge däm, im topf 1 sin d' topteams us europa/amerika, im 3. nur europäer. noch däre verteilig ischs verhältnis 17:15, und d' serbe ka me nid zu de ussereuropäische ineschmeisse, dorum die äxtrawurscht. worum grad serbie immer no kei ahnig, wahrschinlig usglost oder als letztschte übrigbliibe.Taratonga hat geschrieben:müesse zerscht integriert wärde
sie sind von den europäischen teams dasjenige team mit dem schlechtesten rating...ganz einfach also..!!! trotzdem werden wir einem starken zugelost.. Brasil, Argentinien, Mexiko....besser als die italos, deutschen oder spanierthe kaiser. hat geschrieben:nid wäge däm, im topf 1 sin d' topteams us europa/amerika, im 3. nur europäer. noch däre verteilig ischs verhältnis 17:15, und d' serbe ka me nid zu de ussereuropäische ineschmeisse, dorum die äxtrawurscht. worum grad serbie immer no kei ahnig, wahrschinlig usglost oder als letztschte übrigbliibe.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Das beantwortet meine Frage von weiter oben im Thread, die sonst keiner zu beantworten wusste. Danke!örjan berg hat geschrieben:dütschland isch in dr gruppe A --> eröffnigsspiel
und brasilie isch sicher in dr gruppe F und spielt in berlin, münche und dortmund.
nujo, lueg dr die jetztig dütschi mannschaft ah... die hetet d WM quali definitiv nid gschaft... (wie EM isch au meh glück als verstand gsi das sie sich qualifziert händ...)Celtic Basel hat geschrieben:Stimmt schon mit der Schiri Hilfe gegenueber Veranstalter. Aber Deutschland hat die eigentlich nicht noetig, wenn man sich die Geschichte der WM Finals mal anguckt:
Finals 1954, 1966, 1974, 1982, 1986, 1990 und 2002, und sonst auch meistens mindestens bis 1/4 Final, schon beeindruckend, vor allem wenn man es mit der Statistik anderer 'Grossen' Europas (sprich England oder Frankreich) vergleicht. EMs geben uebrigens das gleiche Bild wieder...
Australien ist mit und ohne Scotty eine höchst biedere Mannschaft. Und so nebenbei hat es in der Nati auch noch ein paar Basler und Ex-Basler.the kaiser. hat geschrieben:falls auschtralie eine vo de gegner isch s' motto sunneklar: scott, du schtosch über dr schwiizer nati, denn wieso söll plötzligg d' döfling frei, cabanarsch und hyakin über ihn schtelle ? wenn är s' siigestor würd schiesse hätti trotzdäm gueti luune (aka zerscht kunnt dr fcb und denn lang nütt meh).
die sind damals scho subeRR gsy...Celtic Basel hat geschrieben:Ha aeggstra numme die beide gno, weiss scho, as Italie e bitz erfolgriicher isch ( au wenn mindeschtens ein vo de friee Benito-Titel au nid gaaaaanz suuber errunge worde n isch, aber loemmer das...)
zu geil........doch weshalb denn schon so früh?ScoUtd hat geschrieben:Im Finale kommt für mich nur Deutschland in Frage. Nach 85 Minuten und dem Stand von 1-0 für Toitschland bürgern wir noch schnell Teddy S. und Ole Gunnar S. ein....
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen