Cols hat geschrieben:Dr Urs marti...tolle Typ gsi! Uf em barfi het er amigs stundelang gschichte verzellt wen en richtig gfrogt hesch, het er di stundelang unterhalte...het übrigens glaub 7 Gschwüschter, alles studierti Doktere und Jurischte!
er het immer gseit er isch dr einzig wo halt s geld nit so brucht...
der typ, von dem man sagt, dass er mal in der fremdenlegion war hab ich mal in action erlebt, vor weihnachten, muss jetzt so 7 jahre her sein.
ich lief am helllichten nachmittag durch die staine als ich von den scientologen angehauen wurde von wegen persönlichkeitstest und so. der typ kommt gerade um die ecke und brüllt:
"ihr hueregottverdammte sektebriedere, euch söt meh doch alli an d wand stelle und verschiesse, figged euch ihr hueresöhn...." etc
naja, ich bin dann davongegangen und der typ hat noch ein wenig rumgebrüllt, der sektenbruder stand ein wenig belämmert da, aber die aktion war ok!
auch kultig war der eine, sehr verängstigte mann mit der sich zu mir setzte und sagte
"grüezi, wo fahred si hi"
"liestal"
"känned si d familie soundso?"
"nö"
"schad, sind ganz nätti lüüt!"
"aha"
gälled si, si händ jesus chrischtus au gärn"
"tschüss"
grrr....aber, was will man mit solchen leuten machen?
fausto klaus hat geschrieben:der typ, von dem man sagt, dass er mal in der fremdenlegion war hab ich mal in action erlebt, vor weihnachten, muss jetzt so 7 jahre her sein.
isch schiins nur e grücht das in dr legion gsi isch!
fausto klaus hat geschrieben:
"aha"
gälled si, si händ jesus chrischtus au gärn"
"tschüss"
grrr....aber, was will man mit solchen leuten machen?
wenn die es wagen bei mir an der haustüre klingeln, werden sie zuerst mit antibiblischen argumenten bombardiert, masslos mit beschimpfungen bombardiert und mit einem riesen gebrüll meine auffahrt hinuntergejagt.
keiner von denen ist je wiedergekommen
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
AJBS hat geschrieben:miehsam isch de penner wo nur ein arm het und dich immer kunnt am bhf cho aquatsche, ob de münz hesch für d notschlofstell oder für öbis warms ässe und raucht drbi no si zigarette... sittenstrolch, sotsch lieber surprise verkaufe, du asi
wenn der jetz bi de drögeler aakoo sinn, muess me nadirlig no dr "bloody pantalon" erwähne. dä isch jo au schoh syt sicher 10 joor unterwegs am "e frangge zem eppis ässe, bitte" und das halt ebbe mit sine bluetverschmierte hose. mittlerwyle hett er e stogg, do är glaub mol dr fuess broche hett.
"apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige...."
Der ist Hammer! Und kommt aus Zürich. (Nur damit ihr nicht meint, ihr hättet alle Irren bei euch...grins..)
Ist total fixiert auf Frauenbeine. Hab ihn schon mehrmals beobachtet, wie er sich Frauen an die Beine schmeisst und dann zu schluchzen beginnt.
Und wenn die Frauen dann reagieren, wird er übellaunig. Im Niederdorf hat er sich mal an eine Frau geklammert, die Hand in Hand mit ihrem Freund unterwegs war. Meistens sind die Betroffenen so baff, dass es ne ganze Weile dauert, bis sie reagieren können...grins...
Nervig ist auch der hinkende Mischel-Junk im Bahnhof...
Kostedde hat geschrieben:"Der ist Hammer! Und kommt aus Zürich. (Nur damit ihr nicht meint, ihr hättet alle Irren bei euch...grins..)
Ist total fixiert auf Frauenbeine. Hab ihn schon mehrmals beobachtet, wie er sich Frauen an die Beine schmeisst und dann zu schluchzen beginnt.
Und wenn die Frauen dann reagieren, wird er übellaunig. Im Niederdorf hat er sich mal an eine Frau geklammert, die Hand in Hand mit ihrem Freund unterwegs war. Meistens sind die Betroffenen so baff, dass es ne ganze Weile dauert, bis sie reagieren können...grins...
nix da...das isch unsere!!!
dä isch glaub erscht sit es paar joor in züri...ha en mol im zug gseh uff basel...aber friehner isch er immer zbasel ummegumpt....mir händ en eifach uff züri als entwickligshelfer gschickt...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Basic hat geschrieben:wenn die es wagen bei mir an der haustüre klingeln, werden sie zuerst mit antibiblischen argumenten bombardiert, masslos mit beschimpfungen bombardiert und mit einem riesen gebrüll meine auffahrt hinuntergejagt.
keiner von denen ist je wiedergekommen
du verwägslisch do öbis, dä wonär meint isch eine wo sich eifach setzt, aber ich glaub kuum, dass dä gott go sektiere, und die andere sin die wo vom "Fremdelegionär" zämmegschraue worde sin...
Kaschse au eifach z "Tot" diskutiere, die kemme denn au nimmi...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Basic hat geschrieben:wenn die es wagen bei mir an der haustüre klingeln, werden sie zuerst mit antibiblischen argumenten bombardiert, masslos mit beschimpfungen bombardiert und mit einem riesen gebrüll meine auffahrt hinuntergejagt.
Das geht auch anders...
z.B:
+
+
=
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Basilea-1893 hat geschrieben:Dr Albi vom Mutz: Sitz jede Obe, usnahmslos im Mutz und dringg si 1dl Rotwhy! Dä stirbt emol dört ine! E herrligs Männli! Chiller!
Die blödi Fotze, wo immer bi dr Uni umestrolcht! Au wenns - 15 Grad het, het sie nur e Rock und sone Träger-Shirt ah! Denn streggt sie immer d'Ärm hindere und grinst eim mit ihrer Ruine, wo sie in dr Frässi het, ah! Bi uns isch sie mol ine Vorläsig inecho go grinse!
Ach die alt isch doch e liebi. ich finds total süess was sie macht, denn sie wott nüd anderes als dass du au lächlisch. wenn du die scho über öper wo d lüt will zum lächle bringe so chasch nerve, wie reagiersch denn uf richtig duureknallti lüt?