Benni`s Karateeinsatz-Video

Alles über Fussball, ausser FCB.
Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Benni`s Karateeinsatz-Video

Beitrag von Heaven Underground »

Benni`s Karateeinsatz......

K1 Fight
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

eigener Thread???
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Und hier der Directors Cut, man sieht gut wie der einte Türke zuerst einem Schweizer versucht zu kicken und erst dann Huggel einschreitet:

http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=1762

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

de wichser stellt no vorher einem s'bei...
DRUM SCHLOHT DR BENI DRY!

edit: autsch, angelo saits scho... :)
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

Heaven Underground hat geschrieben:Benni`s Karateeinsatz......

K1 Fight
ich verregg, das isch em "shaolin" si video, ha ich h&#252]http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php? ... tcount=141[/URL] und do dr ling zum video http://www.streamload.com/shaolinax/Kicking-Beni.wmv
me sieht, au d'baz luegt ins fusifo :)
Angelo hat geschrieben:Und hier der Directors Cut, man sieht gut wie der einte T&#252]http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=1762[/url]
und das isch au nid dr director's cut, sondern s'video vo cnn-türkey wo hüt am morge au scho poschtet worde isch.
dr director's cut isch dä vom "norma" wo au d'baz postet het. :)
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Botteron
Benutzer

Beitrag von Botteron »

Heaven Underground hat geschrieben:Benni`s Karateeinsatz......

K1 Fight
Hey besch erscht ufgschtande oder was? Rusch usgschlofe?

DrSharki27
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DrSharki27 »

Danke Angelo, nun sieht vieles wieder etwas anderst aus... dieser Türke hat wohl ein sehr nervöses Bein oder so... :(

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

Haut sie um !
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Sehe den unterschied zwischen Directors Cut und dem anderen Video nicht ganz. Ausserdem konnte Directors Cut doch schon am Morgen auf so einer Seite downgeloaded werden oder?

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

also ich seh das ganze folgendermasse:

1.zersch stellt dr eint türk am behrami s bei.
2.dr huggel chunnt rächt die aktion
3.alpay chunnt vo hinde und kickt UNABHÄNGIG vo dr erschte aktion am streller in arsch
4.huggel will in d katakombe, dr türk wo vorhär dr kick becho rächt wiederum am huggel si kick und tritt in massiv in rugge.
5.durch die aktion fliegt dr huggel vol in alpay ine...bi dere aktion seh ich kei schlag oder sunscht was....

und dr räschte goht im getümmel unter....

das d türke do dr gross teil dra trage isch glaub ziemlich klar

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

Captain Sky hat geschrieben:Sehe den unterschied zwischen Directors Cut und dem anderen Video nicht ganz. Ausserdem konnte Directors Cut doch schon am Morgen auf so einer Seite downgeloaded werden oder?
ALSO: das isch folgendermasse:
s'originalvideo isch am 01:37 vom "bg_bs" do publiziert worde: http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php?p=317111&postcount=112
dr "norma" het nochher e bearbeiteti form ins forum gstellt und zwar 05:36 --> http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php?p=317157&postcount=141

was d'baz ins netz gstellt het isch die bearbeiteti form und dr ling wo dr angelo dri do het isch e biz e grösseri version vom originalvideo.

ps: ha grad vorher e mail an d'baz gschriebe, sie gän nämlig bim video cnn-türk als © ah
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Am Ende sieht man doch wie Beni einen Türken in Freundschaft umarmt. Leider kann dieser soviel Zuneigung nicht tragen und bricht unter der Last dieser ungeheuren Freundschaftskundgebung zusammen.

Soviel Liebe, die hätte für die ganze Türkei gereicht.

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

Bender hat geschrieben:Am Ende sieht man doch wie Beni einen Türken in Freundschaft umarmt. Leider kann dieser soviel Zuneigung nicht tragen und bricht unter der Last dieser ungeheuren Freundschaftskundgebung zusammen.

Soviel Liebe, die hätte für die ganze Türkei gereicht.
he he he! jo jo, s'wird sch so sii! voll geil hösch! :D
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Discoverer
Benutzer

Beitrag von Discoverer »

Huggel, geilsti siech ever....

*sing*macht die Türken platt.....

Ricci-O
Benutzer

Beitrag von Ricci-O »

Discoverer hat geschrieben:Huggel, geilsti siech ever....

*sing*macht die Türken platt.....
Puhhhhh... E so e verhalte tuesch tolleriere und sobald e türk öpis macht heissts: "scheiss ......."

Ich find das nid fair vo dir oder vo andere.. Mir wüsse genau wer die ganzi sach agfange het.. Nid vo dere Aktion, vom Länderspiel in de Schwiz..
[CENTER]WELT MEISTER = ITALIEN
CHAMPIONSLEAGUE MEISTER = JUVENTUS TURIN
EUROPA MEISTER = ITALIEN[/CENTER]

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Ricci-O hat geschrieben:Puhhhhh... E so e verhalte tuesch tolleriere und sobald e türk öpis macht heissts: "scheiss ......."

Ich find das nid fair vo dir oder vo andere.. Mir wüsse genau wer die ganzi sach agfange het.. Nid vo dere Aktion, vom Länderspiel in de Schwiz..
Was denn fürtigi?

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

Ricci-O hat geschrieben:Puhhhhh... E so e verhalte tuesch tolleriere und sobald e türk öpis macht heissts: "scheiss ......."

:confused:
schmeiset dä tschingg endlich us däm forum
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Discoverer
Benutzer

Beitrag von Discoverer »

Man was bisch für eine... i doch e geile siech wennde Huggel sini Teamkamerade verteidige will....

Evil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Evil »

Beni Huggel, die Geisel der Türken

Ricci-O
Benutzer

Beitrag von Ricci-O »

Dave hat geschrieben: :confused:
schmeiset dä tschingg endlich us däm forum
warum das? nur will öper mol dwohrheit do ine seit.. es git so vieli primitivi lüt do ine wo use in de welt eifach ruhig sind. gönd am nächste tag zum nächste türk hole sich e döner und ässet ihn.. wenn meh öpis ernst meine will und tuet, denn sött meh sich dra halte und nid numme ".........." verzelle..

Ricci-O
Benutzer

Beitrag von Ricci-O »

Discoverer hat geschrieben:Man was bisch für eine... i doch e geile siech wennde Huggel sini Teamkamerade verteidige will....
das hani jo nid gseit.. logisch ich hätt glich ghandlet will e kamarad vo eim agriffe worde isch.. das seit jo au niemerts.. aber do versuecht meh alles uf türke abzschiebe

Ricci-O
Benutzer

Beitrag von Ricci-O »

Basilea-1893 hat geschrieben:Was denn fürtigi?
s'Usspfiffe vo de nationalhymne de türke.. für so es land isch das wie e stich ins messer.. wenn das de Italiener passiert wär, hätte mir sichr glich reagiert..

Das isch Respektlos und sött nid passiere.. Ab dere Gschicht händ halt Türke überreagiert was ich nid ok find

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Ricci-O hat geschrieben:s'Usspfiffe vo de nationalhymne de türke.. für so es land isch das wie e stich ins messer.. wenn das de Italiener passiert wär, hätte mir sichr glich reagiert..
Gest hän 50'000 Dirgge s'Natihymne vo dr Schwyz uspfiffe. Söll ich jetzt jedem ä Masser in Rugge stäche?

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Ricci-O hat geschrieben:s'Usspfiffe vo de nationalhymne de türke.. für so es land isch das wie e stich ins messer.. wenn das de Italiener passiert wär, hätte mir sichr glich reagiert..

Das isch Respektlos und sött nid passiere.. Ab dere Gschicht händ halt Türke überreagiert was ich nid ok find
MIR? bisch du italie?
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Ricci-O hat geschrieben:das hani jo nid gseit.. logisch ich hätt glich ghandlet will e kamarad vo eim agriffe worde isch.. das seit jo au niemerts.. aber do versuecht meh alles uf türke abzschiebe
I glaub du hesch gar keini Kamerade, so wie de di do ufffiehrsch und wenn de hättsch, wurdsch sie sicher no im stich lo, du verdammte assi!

stich ins messer? das muesch mr erkläre!

fazit: ricci-o, mergsch endlig, dass de verdammt unwillkomme bisch do, also verzieh di!

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Und was passiert, wenn man ins Messer sticht? :confused:
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

Sorry Ricci do bi ich aber ganz anderer Meinig.
1. Es stich ins Messer duet keinem weh ;)
2. S`Uspfiffe vo dr Hymne isch langsam scho "Normal" und hän Türke geschter genau glich gmacht
3. Isch d Schwitzer Nati am Flughafe schikaniert worde und uf übelschte beschimpft und geschter no vo Spieler und Ordnigskräft agriffe worde...

Das alles kasch doch nit mitem Uspfiffe vo dr Türkische Hymne in Bern rächfertige oder??

Ricci-O
Benutzer

Beitrag von Ricci-O »

salegh hat geschrieben:MIR? bisch du italie?
hani nid gseit, aber ich kenn halt vieli italiener wo glicher meinig sind wie ich und au schwizer.. das isch eifach "Respektlos" gsi vo de Schwizer..

Trotzallem händ Türke überreagiert, und verstand euch au warum ihr e hass uf si händ.. aber meh sött immer bim kern vo de sach blibe.. und das isch..

*Ehri verletzt*

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Hast du n Problem????
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Ricci-O hat geschrieben:wie e stich ins messer..
ich ha mis Mässer mol gstoche vori, das het nid reagiert :D

Antworten