Sperrt die Türcken.......
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
vode fans issch nix andres z erwarte gsi. aber vo de beteiligte findis zum kotze! und do bi uns au! überall ficke si di ah!
do bsinn ich mi an spruch: liebe türken, gebt gut acht, wir haben euch was mitgebracht:
HASS HASS HASS
was me aber nid verallgemeinere sött. isch nume in dr wut inn,...
do bsinn ich mi an spruch: liebe türken, gebt gut acht, wir haben euch was mitgebracht:
HASS HASS HASS
was me aber nid verallgemeinere sött. isch nume in dr wut inn,...
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ich lauf morn mitem Schwizer Nationallyybli durch d'Staine, dä zeih y duure.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Gastsektor
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Pffff, die werden sich nicht mal qualifizieren. Im 2007/8 sind das noch ältere Säcke und von Nachwuchs nichts grosses in Sicht.Gastsektor hat geschrieben:ich hoffe die Schweiz trifft an der EM 2008 wieder auf die Türken.![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Ich verstehe, was diggi_eier meint. Ich kreische nicht bei bestimmten Stichwörtern auf wie es viele Gutmenschen gerne tun.
Er meint, dass durch die entstehende und immer weiterschreitende Überfremdung irgendwann der Rassismus in den "Ureinwohnern" zum Wiedererwachen gelingt. Und irgendwann fängt die Geschichte von vor 60 Jahren von vorne an ... naja, man muss ein mittelmass finden. Momentan tendiert das Extrem gerade in Richtung der Überfremdung ... 25% Ausländeranteil ... Unruhen sind für dien ächsten paar Jahrzehnte vorprgrammiert ... naja, hat nicht in dem Thread zu suchen ...
Jedenfalls verspüre ich gerade ebenfalls nur Hass. Die sog. Vorurteile manifestieren sich gerade.
PS: Villech sötti doch uff Bärndütsch schribe.
Er meint, dass durch die entstehende und immer weiterschreitende Überfremdung irgendwann der Rassismus in den "Ureinwohnern" zum Wiedererwachen gelingt. Und irgendwann fängt die Geschichte von vor 60 Jahren von vorne an ... naja, man muss ein mittelmass finden. Momentan tendiert das Extrem gerade in Richtung der Überfremdung ... 25% Ausländeranteil ... Unruhen sind für dien ächsten paar Jahrzehnte vorprgrammiert ... naja, hat nicht in dem Thread zu suchen ...
Jedenfalls verspüre ich gerade ebenfalls nur Hass. Die sog. Vorurteile manifestieren sich gerade.
PS: Villech sötti doch uff Bärndütsch schribe.

Aber die hän doch alli sone schweri kindheit gha und so....
SAUPACK!!!
Aber mir sin drbi!!! Und dr Fatim cha so köfferli packe
SAUPACK!!!
Aber mir sin drbi!!! Und dr Fatim cha so köfferli packe
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
[quote="DenkMal"]Ich verstehe, was diggi_eier meint. Ich kreische nicht bei bestimmten Stichwö]
Mir gfalle die "türkische Methode" jo au nid grad, aber ihr verwäggslet do öppis. D Situation vo de Jude vorem 2WK und vo de Türke bi uns isch nid z vergliiche! Das sin ganz anderi Vorrussetzige (z.B. gohts uns guet!) und zuedäm isch dr Antisemitismus öppis wo sich über Johrhunderti ufbaut het und nid sone kurzzytigi Erschiinig isch.
Mir gfalle die "türkische Methode" jo au nid grad, aber ihr verwäggslet do öppis. D Situation vo de Jude vorem 2WK und vo de Türke bi uns isch nid z vergliiche! Das sin ganz anderi Vorrussetzige (z.B. gohts uns guet!) und zuedäm isch dr Antisemitismus öppis wo sich über Johrhunderti ufbaut het und nid sone kurzzytigi Erschiinig isch.
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Marco Streller: «Es ist einfach nur geil. Ich war mir auch nach dem vierten Gegentor sicher, dass wir es schaffen. Der Trainer hat wieder alles richtig gemacht. Was nachher passiert ist, ist ein Skandal. Jeder musste um sein eigenes Leben rennen. Ordner und türkische Spieler sind auf uns los gegangen. Einer hat sogar gegen den Kopf von Beni Huggel getreten. Ich weiss wer es war, und ich werde gegen ihn in der Bundesliga spielen. Er wird es spüren.»
http://www.blick.ch
http://www.blick.ch
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- Wasserflasche
- Neuer Benutzer
Jo aber hallo, bisch e riise krasse Siech wos allne morn zeigt? Oder machsch do inne eifach gross d Schnuure uf. Lönd die doch in Rueh, und wartet zerscht emol s Utreil vo dr FIFA ab. Zuedäm könne d Türke do jo rächt wenig derfür, wenn d Funktionär vo ihrem Land Scheisse baue.Wasserflasche hat geschrieben:Bi jo sunscht eher e ruhige Typ aber das macht mi stinke sauer. So ne verdammntes Dräckspack. D'Türke wärdes morn nit licht ha in de Stadt. Dafür wird ich sorge!!!!
PS: Glaub mrs ich bi au hässig, was passiert isch, aber he... was sölls mir sin an dr WM!
Isch doch alles s gliche pack. S sin nit nur d funktionäretoaster hat geschrieben:Jo aber hallo, bisch e riise krasse Siech wos allne morn zeigt? Oder machsch do inne eifach gross d Schnuure uf. Lönd die doch in Rueh, und wartet zerscht emol s Utreil vo dr FIFA ab. Zuedäm könne d Türke do jo rächt wenig derfür, wenn d Funktionär vo ihrem Land Scheisse baue.PS: Glaub mrs ich bi au hässig, was passiert isch, aber he... was sölls mir sin an dr WM!
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
me söll jo nid pauschalisiere. y bi überzügt, dr überwiegend tail vom türkische volk isch wie du und ych: aaständig, fair, reschpäggtvoll sprich: normal.
abr was hüt zobe in istanbul nach em spiel gloffe isch, gränzt scho fascht an e schwärverbräche gege dr sport generell. logischi mindeschtkonsequänz MUESS e sperri vo dr nöggschte EM-Quali (ergo die für '08 in dr schwyz) sy, suscht isch sowohl UEFA als au FIFA in myyne auge nümm glaubhaft.
vrdammti fans, vrdammti spieler, vrdammte trainer! abr nüt gege jede normale türkische bürger.
my 0.02$
abr was hüt zobe in istanbul nach em spiel gloffe isch, gränzt scho fascht an e schwärverbräche gege dr sport generell. logischi mindeschtkonsequänz MUESS e sperri vo dr nöggschte EM-Quali (ergo die für '08 in dr schwyz) sy, suscht isch sowohl UEFA als au FIFA in myyne auge nümm glaubhaft.
vrdammti fans, vrdammti spieler, vrdammte trainer! abr nüt gege jede normale türkische bürger.
my 0.02$
i glaub, bi aber nid sicher, dass d FIFA e Land nid vomene UEFA-Alass (wie d Euro08) usschliesse cha.CdaMVvWgS hat geschrieben:me söll jo nid pauschalisiere. y bi überzügt, dr überwiegend tail vom türkische volk isch wie du und ych: aaständig, fair, reschpäggtvoll sprich: normal.
my 0.02$
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Gli isch Sylveschter, den gits wider TISCHBOMBE-SCHNÄUZ !!!!
Aber sin doch ebitzeli lieb mit dene Arme, das isch ihri Kultur....
....dorum isch Basel e KULTUR-STADT, Bäääähhhh !
Hüt Obe in dr Bar Rouge, Zitat vom Tür(k)-Wächter:
"Messser, hesch ?"
Ich muess Hüüle, aber mer sin jo alles böhsi rassischte :-(
Aber sin doch ebitzeli lieb mit dene Arme, das isch ihri Kultur....
....dorum isch Basel e KULTUR-STADT, Bäääähhhh !
Hüt Obe in dr Bar Rouge, Zitat vom Tür(k)-Wächter:
"Messser, hesch ?"
Ich muess Hüüle, aber mer sin jo alles böhsi rassischte :-(
...das isch e Grundnaarigsmittel !
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
sperrt den huggel, kickt an eme ordnigshüeter vo hinde ins bei, und zwar no uff em schpiilfäld, bilder vo rtl punkt 6, eifach nur e verdammte vollidiot.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
RTL zeigte das Beinstellen desselben Ordners gegen Behrami aber nichtthe kaiser. hat geschrieben:sperrt den huggel, kickt an eme ordnigshüeter vo hinde ins bei, und zwar no uff em schpiilfäld, bilder vo rtl punkt 6, eifach nur e verdammte vollidiot.

Wieso sollten die Schweizer nach so einem Spiel nichts besseres zu tun haben als unschuldige Ordnungshüter zu kicken?

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="panda"]RTL zeigte das Beinstellen desselben Ordners gegen Behrami aber nicht
Nur deshalb liess isch Huggel dazu provozieren
Wieso sollten die Schweizer nach so einem Spiel nichts besseres zu tun haben als unschuldige Ordnungshü]
also bittschön, du kasch doch e höglistelle nid mit eme karateschlag vergliiche, zuedem isch d' voraktion kein legitimation au gewalt uszuübe, au em infight bim schpiilerigang isch dr huggel vo afang a nid abgneigt gsi, zeigt eifach sis wahre gsicht, eifach dümmer das mit em frei und ihm grad 2 basler die dümmschte sieche sin.

Wieso sollten die Schweizer nach so einem Spiel nichts besseres zu tun haben als unschuldige Ordnungshü]
also bittschön, du kasch doch e höglistelle nid mit eme karateschlag vergliiche, zuedem isch d' voraktion kein legitimation au gewalt uszuübe, au em infight bim schpiilerigang isch dr huggel vo afang a nid abgneigt gsi, zeigt eifach sis wahre gsicht, eifach dümmer das mit em frei und ihm grad 2 basler die dümmschte sieche sin.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
mE zeigt das, das wo ich erwartet ha: "meh lernt in Münchestei mit Türke umgoh"the kaiser. hat geschrieben:au em infight bim schpiilerigang isch dr huggel vo afang a nid abgneigt gsi, zeigt eifach sis wahre gsicht, eifach dümmer das mit em frei und ihm grad 2 basler die dümmschte sieche sin.
i ha gstuunt wo dr Köbi ihn igwächslet hett aber mi Kommentar glichzitig isch genau dä dört obe gsi
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Jetzt hanis grad im TV gseh in de Sat1 Morgenachrichte, Mann isch de Alpay oder wie de heisst e huere! Rennes d Schwizer in Kabinegang, chunnt de Wixer vo hinte und tritt gegene Schwitzer, vornedrah wird der Huggel vo eim umrgrisse...
Eifach nur Araberpack!
Bi no am Sueche nach de TV Bilder im Netz...
Edit: isch scho Postet, hehe Huggel der Rächer ;-)
Eifach nur Araberpack!

Bi no am Sueche nach de TV Bilder im Netz...
Edit: isch scho Postet, hehe Huggel der Rächer ;-)
Norma hat geschrieben:Vollgeil Beni !
hier die Szene in Zeitlupe, und mit Sound
http://www.streamload.com/shaolinax/Kicking-Beni.wmv
- Dirk Diggler
- Benutzer
die darbietung dieser menschenrasse gestern und in den vergangen tagen war und ist unter allersau...............ähnliche vorfälle gab es ja schon damals gegen die U21 aus deutschland!
ach ja, der spieler liegt mit schweren inneren verletzungen im spital
es gab ja sogar auf dem spielfeld nach spielschluss einen vorfall als der türkengoali einen von dem schweizer betreuerstab anrempelte!
es gibt dafür nur eine lösung wenn die FIFA diese nicht für die nächsten 10 jahre sperren will, nehmt eigene sicherheitsleute mit die dann aber auch nicht lange fackel in einer solchen situation.
LASST EUCH NICHT MEHR IN DER SCHWEIZ BLICKEN, WIR WERDEN EUCH ALLES NEHMEN! STOLZ, EHRE UND EURE RÜCKGRADE WERDEN WIR EUCH BRECHEN

ach ja, der spieler liegt mit schweren inneren verletzungen im spital

es gab ja sogar auf dem spielfeld nach spielschluss einen vorfall als der türkengoali einen von dem schweizer betreuerstab anrempelte!
es gibt dafür nur eine lösung wenn die FIFA diese nicht für die nächsten 10 jahre sperren will, nehmt eigene sicherheitsleute mit die dann aber auch nicht lange fackel in einer solchen situation.
LASST EUCH NICHT MEHR IN DER SCHWEIZ BLICKEN, WIR WERDEN EUCH ALLES NEHMEN! STOLZ, EHRE UND EURE RÜCKGRADE WERDEN WIR EUCH BRECHEN

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967