Hätte aber doch besser Hank oder Nathan die Stimme gegeben...
immer no bedrungge vo geschter?Platini hat geschrieben:das ist ja voll der beschiss... ich wollte für meine eigene partei stimmen und hab mich verklickt... corpsegrinder hat eine stimme weniger, dafür hat vasil eine mehr !
drecksscheissforum !
selber schuld!! kannst auch nicht deinen wahlzettel zurückverlangen, nachdem du ihn abgeschickt oder in die urne geworfen hast. HA HA!Platini hat geschrieben:das ist ja voll der beschiss... ich wollte für meine eigene partei stimmen und hab mich verklickt... corpsegrinder hat eine stimme weniger, dafür hat vasil eine mehr !
drecksscheissforum !
Corpsgrinder, du jungs Söili ...Corpsegrinder hat geschrieben:Zemdil, du altes Schwein...
ich glaube nicht, dass jemand, der selbst Kandidat ist, über die Regeln bestimmen darf.
Ausserdem darf man dir getrost 3 Stimmen abziehen. Eine von dir selber und 2 von Ghostusern, die zufälligerweise beide in einem Zeitraum von 3 Tagen "geboren" wurden...
HA HA!![]()
pffft. COS akzeptiert keinen ausser Corpsegrinder, speziell keinen sabernden Opa der Geriatrie-ParteiZemdil hat geschrieben:Ich ha jo gar keini uffgstellt. Das mach ich denn erscht als Bundesroot.
als ob du jemols OT-Bundesrot wirsch. pfft. Macheners denn Parteitag uf em Hörnli? So vo wäge 'Im Alter wird Zügle immer schwärer'Zemdil hat geschrieben:mi erschti Amtshandlig wird dini Expatriierig syy!
Falls ich nid gwählt wird, denn wird das Ganze no eifacher für mi. Denn ka ich di vermöble und muess nid uff mi guete Ruef als Politiker luege.Rinoceronte hat geschrieben:als ob du jemols OT-Bundesrot wirsch. pfft. Macheners denn Parteitag uf em Hörnli? So vo wäge 'Im Alter wird Zügle immer schwärer'
Luegsch aber asd vor Ufregig kei Härzinfarkt kriegsch oder dr e Bandschiebe usedätschisch. Das wär jo zu schad.Zemdil hat geschrieben:Falls ich nid gwählt wird, denn wird das Ganze no eifacher für mi. Denn ka ich di vermöble und muess nid uff mi guete Ruef als Politiker luege.
Di Fürsorg isch lieb aber kei Angscht, für di Buscheli längt's no allemal.Rinoceronte hat geschrieben:Luegsch aber asd vor Ufregig kei Härzinfarkt kriegsch oder dr e Bandschiebe usedätschisch. Das wär jo zu schad.
Aber zum fair si, könne mr au e Rollstuelrenne mache...
Het mi Grossvatter au. 'Aber das isch au dr Krieg gsi und was willsch mache wenn dr Russ 10 meter vor dir stoht' het er immer gseit...Zemdil hat geschrieben:Di Fürsorg isch lieb aber kei Angscht, für di Buscheli längt's no allemal.
Ich muess mi eifach früeh gnueg brämse, ich ha scho moll eine fascht tot gmacht und das isch denn nid so richtig luschtig. Au für mi nid ...![]()
Ich bruuch doch kei HilfRinoceronte hat geschrieben:Zemdil - King of Adulan
Nimmt mi wunder wenn dr Räscht vo dr Schientotfraktion sich imischt