Lecker

Der Rest...
mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

FUCK!!!!!! :eek:

Das Auto seht jo uss wiene Schlachthuus!!!!!

Ich hoff mir passiert so öbbis nie.....lägg isch mir jetzt schlächt.... :( :eek:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

fazit: elchtest nicht bestanden ... :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Fire of Basle hat geschrieben:Beträffend dim Unfallhärgang stimm ich dir einigermasse zue...ich würd au sage, dass das Fiich vo links nach rächts gsprunge isch (us Fahrer-Sicht) und denn isches vorne drii und über d Motorhuube ind Windschutzschiibe...durch dr Fänschterrahme wirds wohl au halbiert worde sii...aber trotzdäm dänk ich dass die Kante gnueg scharf sin (au bi 70 km/h) um sone "zierlichs" Tier zhalbiere...d Mitti vom Körper isch bimene sone Reh nit allzu hart und kräftig...do git sone Körper schnäll Mol noch dänk ich, do dr vorder und hinter Teil bim Reh sicher schwerer und sich sozsage um dr Fänschterrahme windet (vorallem wenn dr eint Teil vom Körper uf dr Schiibe landet und dr ander Teil evtl. no mit Mithilf vo de Schiibe-Teili wo no am Rahme gsi sin, abtrennt wird)...hesch jo gseh, dass gwüssi Iigweite bis in Kofferruum gfloge sin (und ich würd au nit unbedingt behaupte, dasses e glatte "Schnitt" gsi isch...lueg emol s Stüürrad ah...do hets no einiges drin, wobii me nit erkennt obs vom Körper drin oder usse handelt...makaber dä Unfall, muesses eifach nomol erwähne!
has mim grossvater zeigt (het schomol unfall mit eme reh gha), er het gfunde so um die 100 wirds gsi si...

miend emol paar siete wieter goh, det isch e umfall vomene ren miteme auti (het wohl grad sprung gmacht), zwar nid so bluetig aber drfür hets e cabrio gäh :D
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Banjo hat geschrieben:jaja..fire...
1. Was meinsch mit "jaja"? (normalerwiis heisst das...läck mir am A****! ! ! Aber in däm Zämmehang cha ich mir das nit vorstelle, dass de das meinsch...?!)

2. Hesch hütt frei kah, dass de bis noch de eins am Morge im Forum hänggsch?! ;)
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Antworten