Lecker

Der Rest...
Gauchos
Erfahrener Benutzer
Lecker

Beitrag von Gauchos »

http://www.muehliraideufel.de

Alla Boneur

Basel und Der BTSV

Do Ohni I.D. und doch V.I.P.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt ... do längt e eifachi autowösch also nümm :eek: :eek: :eek: :eek:
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Ist das unter dem Sitz eine Rivella-Flasche?
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

freestate hat geschrieben:Ist das unter dem Sitz eine Rivella-Flasche?
nöö Coke Light ... isch e dütsche gseht me am Aldi Tütchen :) und an dr Art vo dr coke fläschä (wärdä bi uns so nid härgstellt)

Edit: Sorry ich nimms zrugg ... isch zwar e Aldi Plastigsack aber s Polizeiauto chund mir amerikanisch ihne
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Ich Tip uff Amerika, Polizeiuniform und Blinkliechter. alditäsche grieegsch uff dr ganze Wäldd :D
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Wie het wohl dr Fahrer nach däm Crash usgseh...?

access
Benutzer

Beitrag von access »

aldi gits au in amerika ;)
The Dude minds!

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

oh my god!! wasch denn do passiert??
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

FCB-Staernli hat geschrieben:oh my god!! wasch denn do passiert??
dr hänk isch uff dr stross im Vollsuff stohblibe... het ebbe anere Fasnachtsparty zviel gsoffe :eek: ;)

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

[quote="O-Bolle"]dr hänk isch uff dr stross im Vollsuff stohblibe... het ebbe anere Fasnachtsparty zviel gsoffe :eek: ]

dr hänk mol im vollsuff erläbe, wär doch au mol öppis! :p
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Coyote »

BloodMagic hat geschrieben:shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt ... do längt e eifachi autowösch also nümm :eek: :eek:
Den braucht auch keiner mehr waschen, sowas fällt unter Totalschaden! Wahnsinn! :eek:

neffin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von neffin »

BloodMagic hat geschrieben:nöö Coke Light ... isch e dütsche gseht me am Aldi Tütchen :) und an dr Art vo dr coke fläschä (wärdä bi uns so nid härgstellt)

Edit: Sorry ich nimms zrugg ... isch zwar e Aldi Plastigsack aber s Polizeiauto chund mir amerikanisch ihne
au in usa gibt es aldi :D

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Pulp Fiction

:eek: :eek:
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

laola......
Neuer Benutzer

Beitrag von laola...... »

:eek: :eek: :eek:

wie schnäll isch dä ächtsch gfahre

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

laola...... hat geschrieben: :eek:

wie schnäll isch dä ächtsch gfahre
Böööss jäääässs... :eek: :eek: ! ! ! Ich dänk do längt je noch däm scho 70-80 km/h...wenns sone Fiich richtig verwütscht und voll uf dr Frontschiibe ufschloht isch das wiene Stei wo entgegechunt...und dasses das Tier denn zerfätzt, verwundert mi nit...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@fire: dasch definitiv einiges über 100, das sone schade i dä frontpartie hesch

drzue hets e schöne schnitt gäh, was au vonere extrem hohem speed schlüse loht...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

laola......
Neuer Benutzer

Fire of Basle hat geschrieben:Böööss jäääässs... :eek: :eek: ! ! ! Ich dänk do längt je noch däm scho 70-80 km/h...wenns sone Fiich richtig verwütscht und voll uf dr Frontschiibe ufschloht isch das wiene Stei wo entgegechunt...und dasses das Tier denn zerfätzt, verwundert mi nit...
glaub nid das die tempi glängt hätte......

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

laola...... hat geschrieben:glaub nid das die tempi glängt hätte......
Isch schwer zbeurteile...scho möglich, dass er einiges schnäller gsi isch, aber ich dänk je noch däm längt e relativ tiefi Gschwindigkeit scho zum e sone Schade arichte...je noch däm wie dr Gegestand/Tier ufprallt...wenn me seht, dass de bi 50 km/h scho e Loch in dr Schiibe chasch ha...denn find ich das nit so abwägig...vorallem het das Tier e relativ grossi Ufprallflächi und het au e gwüsses Gwicht (und das wird jo au no multipliziert durch d Gschwindigkeit).

laola......
Neuer Benutzer

Fire of Basle hat geschrieben:Isch schwer zbeurteile...scho möglich, dass er einiges schnäller gsi isch, aber ich dänk je noch däm längt e relativ tiefi Gschwindigkeit scho zum e sone Schade arichte...je noch däm wie dr Gegestand/Tier ufprallt...wenn me seht, dass de bi 50 km/h scho e Loch in dr Schiibe chasch ha...denn find ich das nit so abwägig...vorallem het das Tier e relativ grossi Ufprallflächi und het au e gwüsses Gwicht (und das wird jo au no multipliziert durch d Gschwindigkeit).
jo scho möglich....schlussendlich isch es jo au egal...seht numme ziemlich deftig us...

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

laola...... hat geschrieben:jo scho möglich....schlussendlich isch es jo au egal...seht numme ziemlich deftig us...
Hesch rächt...ziemlich derbi Sach...stellsch dr Mol vor, dass de dr Fahrer vo däm Auto bisch....shit, hätt glaub e eländs Drauma!

laola......
Neuer Benutzer

Fire of Basle hat geschrieben:Hesch rächt...ziemlich derbi Sach...stellsch dr Mol vor, dass de dr Fahrer vo däm Auto bisch....shit, hätt glaub e eländs Drauma!
jo das glaubi au. näbst däm....will jo nid wüsse wie er nochhär usgstiege isch, wenns auto scho so usgseht.....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

nene fire, s muess e höcheri gschwindigkeit gsi si...

muesch dr dr kotflügel ahluege, das mit em gwicht stimmt scho, aber sogar beipartie vom tier het en ihdrugt und für so eppis bruchts extrem hochi gschwindigkeite do s tier jo au nochgitt und durch dr druck vom auti dr oberkörper uff e kotflügel glegt wird...

und das es uffgschnitte worde isch und nurd zwischepartie ins auti cho isch, würdi au uff e massiv erhöhti gschwindigkeit düte... (dr schnitt isch durch d umrandig vo dä frontschiebe zustand cho, s tierli isch vo links noch rächts gloffe und quasi uff em ecke obe acho)...

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

die guete alte Physe stunde lön griesse...
chame zimli guet berächne...schinbar
e coke dose längt schinbar binre gschwindigkeit vo 80km/h e mensch d biire izhaue...
muahaha die kräft die uf ds viech wiete...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Banjo hat geschrieben:die guete alte Physe stunde lön griesse...
chame zimli guet berächne...schinbar
e coke dose längt schinbar binre gschwindigkeit vo 80km/h e mensch d biire izhaue...
muahaha die kräft die uf ds viech wiete...
die berechnig will i gseh :D

nimmt mi wunder vo wo du die verschiedene elastizitätsmodul härnäh willsch :)
s einzig wo mr gseht das dr vorderkörper und dä hinterkörper vom mittelstück miteme glatte schnitt abgschnitte worde isch (grad ecke obe frontschiebe fahrersiete). schomol knoche gschnitte? drzue sind die kante nid scharf...

also fir sone schnitt muess e extrem hochi gschwindigkeit vorgläge ha, do länget 100km/h nid...

Stormy
Benutzer
Beitrag von Stormy »

Das armi Tier. De Fahrer hed ja ächt e Totalschade, und das nid nur am Auto - Gseht nid mal nach Autobahn us.

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

blabla

i bi andrer meinig...

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Mindl hat geschrieben:die berechnig will i gseh :D

nimmt mi wunder vo wo du die verschiedene elastizitätsmodul härnäh willsch :)
s einzig wo mr gseht das dr vorderkörper und dä hinterkörper vom mittelstück miteme glatte schnitt abgschnitte worde isch (grad ecke obe frontschiebe fahrersiete). schomol knoche gschnitte? drzue sind die kante nid scharf...

also fir sone schnitt muess e extrem hochi gschwindigkeit vorgläge ha, do länget 100km/h nid...
Beträffend dim Unfallhärgang stimm ich dir einigermasse zue...ich würd au sage, dass das Fiich vo links nach rächts gsprunge isch (us Fahrer-Sicht) und denn isches vorne drii und über d Motorhuube ind Windschutzschiibe...durch dr Fänschterrahme wirds wohl au halbiert worde sii...aber trotzdäm dänk ich dass die Kante gnueg scharf sin (au bi 70 km/h) um sone "zierlichs" Tier zhalbiere...d Mitti vom Körper isch bimene sone Reh nit allzu hart und kräftig...do git sone Körper schnäll Mol noch dänk ich, do dr vorder und hinter Teil bim Reh sicher schwerer und sich sozsage um dr Fänschterrahme windet (vorallem wenn dr eint Teil vom Körper uf dr Schiibe landet und dr ander Teil evtl. no mit Mithilf vo de Schiibe-Teili wo no am Rahme gsi sin, abtrennt wird)...hesch jo gseh, dass gwüssi Iigweite bis in Kofferruum gfloge sin (und ich würd au nit unbedingt behaupte, dasses e glatte "Schnitt" gsi isch...lueg emol s Stüürrad ah...do hets no einiges drin, wobii me nit erkennt obs vom Körper drin oder usse handelt...makaber dä Unfall, muesses eifach nomol erwähne!

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

:eek:

*kotz*

:o
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Banjo
Benutzer