Isch aber noni ganz sicher. Mues das no mit unserer Leisereitig bespreche.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
Lucy in the Sky hat geschrieben:Was isch, wenn me Halbtax- und Gleis7-Bsitzere isch und u25? Chame denn au mitcho?
Schriebsch am beschte em Babbe Rhy e PN und froggsch noch (ha ebe gmeint s gieng nümmi), will är an dr Quelle (nai nid die vom Rhy) sitze duet, ich ha numme s ganze in d Händ gno zwäggs Koordination...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Das muess dr Gvatter sage, wie das isch wäge Gruppe Ü25 und U25 (evtl. miesste d Ü25 no s Railplus beatrage oder Gvatter? Will wenn alli würde go wo gsait hän wäre mir jo siebe Nase (was länge wurd)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mir isch glich, d'Prise sind bekannt. Wenn dir GA'ler e Gruppe bildet ka gärn öbber bi mir reserviere, aber Wär sich bi welere Gruppe aschliesst isch wirklich nid an mir z'entscheide... Gleis7 nützt insofärn ass me ufem Hiwäg ka zum GA-Pris fahre. Sprich Hiwäg GA Rückwäg Halbtax-Tarif. Prise im andere Thread sälber sueche bitte
öbber ü25 ka sicher e Railplus-Zuesatzkarte kaufe, aber für die Reis ellei lohnts nid, nur denn wemme sunscht no mol fahrt...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
[quote="Gevatter Rhein"]Mir isch glich, d'Prise sind bekannt. Wenn dir GA'ler e Gruppe bildet ka gä]
D Priis han ich abeglade (di excel sheet, kas au nomol uffelade do inne), d Froog isch glaub ob me ka ü und u mische, und denn isch no em lucy sini froog (die muessch wohl du beantworte)
MR BRUUCHE EIFACH NO 2 DEFINITIVI FÜR E GRUPPE
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
[quote="LiveForever"]aso mir näme scho d gliich zug wie träfelpoint oder?? das isch scho bedingig ]
Also d Vorschläg in dr Priiszämmefassig vom Babbe Rhy sin beidesmol dr gliich Zug, also ich wär scho au drfür, denn hämmer au (wenns Platz hett für uns) Partystimmig, wär jo sicher nid verbote, wenn mr mit em Räscht uffe geils Fährtli aastosse wurde, oder
stuessy hat geschrieben:Panda? Machsch nid mit bi unserem luschtige GA Reisli???
i wär drbi, wenns bereits über 6 nase si würd i aber mi eiges billett mitbringe und mi bloss bi dr reservation aschliesse (@ Buechigsservice: EPR-Code "Pass", falls sich das mit däm dämliche scheiss tschingge-reservationssystem überhaupt kombiniere loht)
Also ich fang afo reagiere, sobald i vo Irgendöbberem e konkrete Uftrag bekum im Stil vo "Mir sind 8 Lüt, 5 händ e GA, 1 het Gleis 7, mir wänd Folgendes..." - per PN
Nur so als Klarstellig
[/CENTER]
[quote="Gevatter Rhein"]Also ich fang afo reagiere, sobald i vo Irgendöbberem e konkrete Uftrag bekum im Stil vo "Mir sind 8 Lüt, 5 händ e GA, 1 het Gleis 7, mir wänd Folgendes..." - per PN
Nur so als Klarstellig ]
Problem solang e paar no unsicher sin, gohts nid, aber wenn alli kämmte wäremer jo siebe Nase...
Ich froog mol no s Lucy ob sie s Gleis7 hett, denn könnt sie also au mitfahre, wenn sie wett?