Anleitung zum Pfeiffen

Der Rest...
Edberg
Erfahrener Benutzer

Anleitung zum Pfeiffen

Beitrag von Edberg »

Pfeiffen und Auspfeiffen im Stadion ist ein Reizthema. Aber solange es gegen Schiedsrichter und Gegenspieler gerichtet ist ein akzeptables akustisches Hilfsmittel. Leider habe ich in meiner Jugend dieses Wissen verpasst und meine bisherigen Bemühungen sind kläglich gescheitert. Deshalb hier meine rein wissenschaftliche Frage an die Profis:

Wie pfeifft man durch den Mund (möglichst laut und ohne Finger)???

so, dass ich immer noch die Freundin rechts im Arm und das Bier links in der Hand halten kann :D

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Wie pfeifft man durch den Mund (möglichst laut und ohne Finger)???

so, dass ich immer noch die Freundin rechts im Arm und das Bier links in der Hand halten kann :D [/QUOTE]

also das isch gar nid so schwer :D

man nehme die unterlippe und zieht die über d vorderzähn drüber

denn nimmsch dini zunge ziehsch die e bizeli zrugg und drucksch se licht
hinter dini schniedezähn obe

jetzt versuechsch über zunge luft wo vo dr lunge chunt über das grüebli wo
de gschaffe hesch mit unterlippe und zunge usezblosse.....

denn nach chli üebig chunt e verdammte riese abartige ton use :D

das lehrt meh au wenn meh saxophon spielt ;)
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

wiom
Neuer Benutzer

Beitrag von wiom »

Ich spiele auch Saxophon, aber das was du da erzählst, schaffe ich nicht... :(

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

wiom hat geschrieben:Ich spiele auch Saxophon, aber das was du da erzählst, schaffe ich nicht... :(
sicher? das isch s erste wo ich glehrt han bevor ich überhaupt han agfange spiele. es goht dodrum wäg dr technick wie s mundstück muesch neh... debi
ziehsch doch d lippe au so zrugg... wenn das lang üebsch und di chli im spiegel beobachtisch denn chasch abartig pfiffe :D

also bi mir hets klappt.... weis natürlich nid wieviel verschiedeni technike das es git zum saxophon z lehre ;)

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

mann du hätsch mi jetzt sötte gseh, dr ganz bildschirm vollgspuckt, aber kei ton usebrocht, usser e bitzeli wind-ton, aber dä zellt nid... :o
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

LiveForever hat geschrieben:mann du hätsch mi jetzt sötte gseh, dr ganz bildschirm vollgspuckt, aber kei ton usebrocht... :o
:D hehehehe sooo geil!

jo vellicht lohnt sich das jo emol für e kurs.... hehehe aber wenn am spucke bisch den chunts guet.. will plötzlich hesch im griff und den chunt luft anstatt spucki use :D

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

was vellicht no fehlt isch wenn meh d zunge an d schniedezähn druggt muess meh d form vo dr zunge licht wie e U zämme zieh ;) so het meh den s perfekte grüebli zum pfiffe :D

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

[quote="Dark Coyote"]was vellicht no fehlt isch wenn meh d zunge an d schniedezähn druggt muess meh d form vo dr zunge licht wie e U zämme zieh ]

Verdammt, ich bin auch am üben :p Ich kann's nur mit Daumen und Zeigefinger und will es schon lange ohne Hände können.

Hab ich das aber richtig verstanden, resp. beim Üben gespürt, dass die Zunge, die ich hinter die Schaufeln drücke, vom Luftdruck wieder ein klein wenig von den Zähnen weg nach hinten geht und die Luft zwischen den oberen Zähnen und der Zunge durch muss? PLZ help :D
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

wiom hat geschrieben:Ich spiele auch Saxophon, aber das was du da erzählst, schaffe ich nicht... :(
dito :D

12345678910

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

IP-Lotto hat geschrieben:Verdammt, ich bin auch am üben :p Ich kann's nur mit Daumen und Zeigefinger und will es schon lange ohne Hände können.

Hab ich das aber richtig verstanden, resp. beim Üben gespürt, dass die Zunge, die ich hinter die Schaufeln drücke, vom Luftdruck wieder ein klein wenig von den Zähnen weg nach hinten geht und die Luft zwischen den oberen Zähnen und der Zunge durch muss? PLZ help :D
du bisch uf em richtige weg ifmall.... zerst bechunsch e blöde ton vo luft und so e schwuls pfffffffffffffffffffffffffffffffff wo usechunt.... ich han fast 2
wuche müesse üebe ;)

jedoch wenn das mit de finger scho beherschisch bisch uf em richtige weg...

auf jetzt und sunst mache mir nächst wuche in dr stadt dr ersti pfiff obe :D

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Dark Coyote hat geschrieben:Wie pfeifft man durch den Mund (möglichst laut und ohne Finger)???

so, dass ich immer noch die Freundin rechts im Arm und das Bier links in der Hand halten kann :D

das lehrt meh au wenn meh saxophon spielt ]

Damminomol, jetzt isch der ganz Monitor voll Sabber........
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Hoellenhund
Benutzer

Beitrag von Hoellenhund »

man das mues jo au komisch usgseh, i hogg vorem PC, starr ufe Bildschirm und blos in der Gegend ume, jede vo veby lauft luegt mi a als obi e Userirdische wär aber i bi so vertieft gsi i has voll nid gmerkt!

bis ein dr Spruch brocht het:

He, pfiffsch dine heisse Chatze wo ufem PC hesch jetzt scho hindedri? :D :D

denn hani gmerkt es isch zyt zum ufhöre.

zu minie Fortschritt:

es goht, i griegs ane aber eifach nume sehr lislig, ich cha sogar scho mit de Tön variiere aber eifach nid lut. :mad:

wie griegi den sone richtige Kracher ane, i kenn Lüüt wenn die pfiffe platzt dr s Trummelfäll!!! :confused:

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Hoellenhund hat geschrieben: wie griegi den sone richtige Kracher ane, i kenn Lüüt wenn die pfiffe platzt dr s Trummelfäll!!! :confused:
mit dr üebig chunt den au d lüti... also ich dörf fangs nüm voll gas geh sunst risse mir d kolege dr kopf ab im joggeli :D

jungs dir sind genjal... ich stell mir euch grad so vor wie dir am üebe sind....

ghei fast ab em stuhel vor lache.....

auf jetzt mir wänd dr ersti versuech online ghöre :p

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Also ich has gliche Problem, usser Luft und Spucke passiert nid grad viel. Könnt me die Ahleitig vellicht no grafisch Darstelle (lueg emol in dym Saxophon-Buech noche) :)

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Edberg hat geschrieben:Also ich has gliche Problem, usser Luft und Spucke passiert nid grad viel. Könnt me die Ahleitig vellicht no grafisch Darstelle (lueg emol in dym Saxophon-Buech noche) :)
man das isch kei offizielli methode anschienend... aber lueg es chan sie das du die erst wuche nume luft usebechunsch... es isch e lange prozess
wo dir do im neue johr als ufgob geh hesch :D

hmm ich gsehs cho ich muess e lehrgang mache damit mir uf d rückrundi e
pfiffendi rundi im joggeli händ.... wo au s bier und dr joint in de händ het..... ;)

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Dark Coyote hat geschrieben:Wie pfeifft man durch den Mund (möglichst laut und ohne Finger)???

das lehrt meh au wenn meh saxophon spielt ]

Wen ich mir das vorstell !!! e jede hogt vorem PC und brobiert !!!
(inl.mir)
Ich lig ab vor lache !!!

Mi Kumpel het öbbis ghört und isch mi cho froge öb ich es Problem heigi !!!!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

@mimösli

eifach köstlich... schad gits kei live stream also ich erhol mich nüm ab euch :D

und het scho öper erfolg chöne fiire?

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Dark Coyote hat geschrieben:man das isch kei offizielli methode anschienend (...)
also ich dörf fangs nüm voll gas geh sunst risse mir d kolege dr kopf ab im joggeli
Aber e ziemlig effektivi Methode. Also:

1) man nehme die unterlippe und zieht die über d vorderzähn drüber
Wie hoch ungefähr :confused:

2) denn nimmsch dini zunge ziehsch die e bizeli zrugg und drucksch se licht hinter dini schniedezähn obe
Ok - aber jetzt ka ich nur no durch d'Nase schnufe...

3) jetzt versuechsch über zunge luft wo vo dr lunge chunt über das grüebli wo de gschaffe hesch mit unterlippe und zunge usezblosse.....
Wenn Zunge by de Schnydezähn isch, denn isch sy doch oberhalb vo de Unterlippe und somit kunnt nid emol meh Luft use (zum Glügg han ich no d'Nase)

Emol e Basisfrog: Isch s'Muul spitz oder breit??? und goht das au ohni Zahnlugge :D

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

also d unterlippe muesch ziemlich zrugg zieh aber nid verchrampfe. sage mir emol so das dini lippe grad schön hinter dini Zähn vom unterchifer bechunsch.

den muesch d zunge au nid zefst ufedrugge sondern ganz locker versueche dört e chleine wiederstand für d luft mache. oder bessergeist versuech dini zunge übere ganze oberkiefer zähn z verteile und gege vorne machsch e U form vo dr zunge. dezue muesch dr spitz vo dinere zunge licht nach obe zieh....

so dass am schluss eifach dini luft vo dr lunge über dini zunge wanderet und nie d möglichkeit het unter dini zunge z grote :D

shiiit also öpis schweres wie eim pfiffe über s internet bi z bringe han ich jetzt au no nie gha.......

definitiv ohni zahnlugge.........

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Dark Coyote hat geschrieben:... schad gits kei live stream also ich erhol mich nüm ab euch :D

und het scho öper erfolg chöne fiire?
Sag nüt, ha scho welle e Uffnahm mache: 1x mit Finger und 1x ohni Finger und do iine stelle. Ha aber im Büro kei Mikrofon gfunde :p

Erfolg? gaaaaanz, gaaaaanz lislig
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Hoellenhund
Benutzer

Edberg hat geschrieben:Aber e ziemlig effektivi Methode. Also:

1) man nehme die unterlippe und zieht die über d vorderzähn drüber
Wie hoch ungefähr :confused:

2) denn nimmsch dini zunge ziehsch die e bizeli zrugg und drucksch se licht hinter dini schniedezähn obe
Ok - aber jetzt ka ich nur no durch d'Nase schnufe...

3) jetzt versuechsch über zunge luft wo vo dr lunge chunt über das grüebli wo de gschaffe hesch mit unterlippe und zunge usezblosse.....
Wenn Zunge by de Schnydezähn isch, denn isch sy doch oberhalb vo de Unterlippe und somit kunnt nid emol meh Luft use (zum Glügg han ich no d'Nase)

Emol e Basisfrog: Isch s'Muul spitz oder breit??? und goht das au ohni Zahnlugge :D
hehehe i kei dure jetzt kei i denn vollkomme ins Loch :D :D

also ich ha ersti Erfolg, allerdings mit ere schinbar andere Methode.

d Unterlippe zieh ich nid überd VOrderzähn sonder zieh sie ganz and Unterzähn ane und den drugi dr Unterkiefer e biz nach vorne, mit dr Zunge machis glich wie scho beschribe.

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

jo dr höllehund machts richti leutzzzzz ich hans eifach chli anderst beschriebe.... :D

dank euch lach ich scho dr ganz tag :D

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Ich ha jetzt denn e Kreislaufkollaps - ich muess zerscht e Pause mache und e Kaffi go trinke.

Aber ich bi glaub uf em richtige Wäg. Im Gegesatz zum normale Pfiffe, isch s'Muul breit bi däre Variante - das het mr me au fryhner könne saage...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Edberg hat geschrieben:Ich ha jetzt denn e Kreislaufkollaps - ich muess zerscht e Pause mache und e Kaffi go trinke.

Aber ich bi glaub uf em richtige Wäg. Im Gegesatz zum normale Pfiffe, isch s'Muul breit bi däre Variante - das het mr me au fryhner könne saage...
jo so breit wie e nägerlippe :D aber ich glaub dir sind alli nid schlecht.... chunt guet... wieter so ich glaub an euch :cool:

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Edberg hat geschrieben:IIm Gegesatz zum normale Pfiffe, isch s'Muul breit bi däre Variante - das het mr me au fryhner könne saage...
:D :D :D

Hilfe ich verschtigg!
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Hoellenhund
Benutzer

Jungs i mues ufhöre, die Lüüt hän alli s Gfühl i heig voll die Schramme ab und sig nid ganz bache....

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Hoellenhund hat geschrieben:hehehe i kei dure jetzt kei i denn vollkomme ins Loch :D :D

also ich ha ersti Erfolg, allerdings mit ere schinbar andere Methode.

d Unterlippe zieh ich nid überd VOrderzähn sonder zieh sie ganz and Unterzähn ane und den drugi dr Unterkiefer e biz nach vorne, mit dr Zunge machis glich wie scho beschribe.
Was mach ich falsch ??
Isches will ich esone riese Vorsprung uf e Chueche ha ??
(d`Stühel vor em Ässzimmer)
Und bi mir isch nit der Bildschirm versaberet , sondern d`Taschdatur !
!!

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

jetzt weiss ich au wieso praktisch kaini Fraue Pfiffe könne...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Edberg hat geschrieben:jetzt weiss ich au wieso praktisch kaini Fraue Pfiffe könne...
doch doch es git doch no das scheide pfiffe :D

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Edberg hat geschrieben:jetzt weiss ich au wieso praktisch kaini Fraue Pfiffe könne...
Worum, will si nit chönne Saxophon spiele ??? :D

Antworten