Die sinn denn aber schön verkohlt... das ka nid ächt si...pernod hat geschrieben:doch, das gibt's... ich hab schon Videos von diesem Strand gesehen, wo es die Leute vom Jetblast ins Meer gewirbelt hat:![]()
Nathan hat geschrieben:Ich meinti, dass gits ächt... palma odr so neume.. ke ahnig...
1234567890gruusigeSiech hat geschrieben:Philipsburg / St. Maarten - Princess Juliana (SXM / TNCM), Netherland Antilles
Dann schau mal hier.rotoloso hat geschrieben:Die sinn denn aber schön verkohlt... das ka nid ächt si...
Jo i ha scho gwüsst dass de die fötteli irgendwo ussem Netz hesch i gseh si au nid zum erschte mol, aber wäge dämm müenn sie nid ächt si ka doch irgendwie nid möglich si... i bi jo nid e expärte aber i dänk eso e Maschine macht jo e enorme Krach (Flughafe aagstellti hänn jo nid eifach eso e Ghörschutz oder) jetzt fliegt dene eso e Monstrum 2m über e Kopf?? Die wäre doch alli "übertaub", und die Turbine sinn jo au nid grad eso harmlos dassme e paar meter näbedra ka stoh wenn sie voll laufe... i kamr das nid vorstelle...gruusigeSiech hat geschrieben:Dann schau mal hier.
Und das steht auf der Homepage des Princess Juliana International Airports:rotoloso hat geschrieben:Jo i ha scho gwüsst dass de die fötteli irgendwo ussem Netz hesch i gseh si au nid zum erschte mol, aber wäge dämm müenn sie nid ächt si ka doch irgendwie nid möglich si... i bi jo nid e expärte aber i dänk eso e Maschine macht jo e enorme Krach (Flughafe aagstellti hänn jo nid eifach eso e Ghörschutz oder) jetzt fliegt dene eso e Monstrum 2m über e Kopf?? Die wäre doch alli "übertaub", und die Turbine sinn jo au nid grad eso harmlos dassme e paar meter näbedra ka stoh wenn sie voll laufe... i kamr das nid vorstelle...
The current situation at Princess Juliana International Airport is in conflict with regulations of the International Civil Aviation Organization (ICAO) and the Department of Civil Aviation of the Netherlands Antilles (DCANA)]
Näi, sicher nid... aber au wenn i in Botswana als tourischt bi... wenn ich gseh dass grad neume öbbis gföhrlichs passiert gang i jo nid grad 2m näbedra go stoh... jänu, wenn das wirklich eso isch, denn könne die wo dört sinn wirklich froh si dass sie no am läbe sinn und dass sie no höre, das gränzt ammene Wunder.Raul_22 hat geschrieben:das seht mir schwer nach touriste uss.. und touriste sind blöd wenn um sache aluege goht... und luege sich so sache doch immer a.. also isch es minere eminig scho möglich.. oder hesch du als tourist immer e ghörschutz derbi??
do gib ich dir recht.. das isch wirklich es wunder.. und was i nid verstand isch, dass so öppis überhaupt erlaubt isch.. aber ebe, andere länder.. andere sitten.. oder gesetze...rotoloso hat geschrieben:Näi, sicher nid... aber au wenn i in Botswana als tourischt bi... wenn ich gseh dass grad neume öbbis gföhrlichs passiert gang i jo nid grad 2m näbedra go stoh... jänu, wenn das wirklich eso isch, denn könne die wo dört sinn wirklich froh si dass sie no am läbe sinn und dass sie no höre, das gränzt ammene Wunder.
Ha scho ganz anderi Fakes gse... ok i glaub jetzt wirklich langsam dasses das wirklich gitt, aber das Bild wär nid so schwer zum fake (nid für mi aber für eine wo druss kunnt, z.B.: dr Dr. Salegh) do nimmsch eso e Bild wo mitemene 8x Zoom vo vill wytteroobe gschosse worde isch und bausch dä Flügel im Bild ii... aber nah all woni do gläse ha wird das scho alles ächt si, aber i frog mi wie behörde so öbbis könne erlaube.Raul_22 hat geschrieben:das bild chasch ja nid so guat fake..
lies emol dr post nr. 12 dört isch no öppis derzue gfüegt worde vo dr offizielle flughafe homepage.. und das wo stoht wiederspricht eigentlich dinere theorie..rotoloso hat geschrieben:definitiv fake... lueget emol s'Bild vo American Airlines aa...
Alles uf däm bild isch "bewegt" (nid unscharf), was jo noh verständlich isch wenn de so kurz vorm Tod oder e bliibendi schweri behinderig stohsch, usser dr Flieger sälber und si schatte (will ebbe im Nochhinein im Bild iigfüegt), dä isch extrem ruhig, au d'Konture vom Flieger sinn perfäkt hingege sinn alli andere Konture extrem "bewgt". Die lütt luege in dr richtigi Richtig will dört d'Flieger wirklich zimmli tief aafliege, aber nid eso extrem tief... do isch eifach e fötteli gmacht worde wo eso e flieger im Aaflug gse isch und im Nochhinein retouschiert...
Du hast wohl von Fotografieren keine all zu grosse Ahnung ...rotoloso hat geschrieben:definitiv fake... lueget emol s'Bild vo American Airlines aa...
Alles uf däm bild isch "bewegt" (nid unscharf), was jo noh verständlich isch wenn de so kurz vorm Tod oder e bliibendi schweri behinderig stohsch, usser dr Flieger sälber und si schatte (will ebbe im Nochhinein im Bild iigfüegt), dä isch extrem ruhig, au d'Konture vom Flieger sinn perfäkt hingege sinn alli andere Konture extrem "bewgt". Die lütt luege in dr richtigi Richtig will dört d'Flieger wirklich zimmli tief aafliege, aber nid eso extrem tief... do isch eifach e fötteli gmacht worde wo eso e flieger im Aaflug gse isch und im Nochhinein retouschiert...
i glaub es isch jetzt wirklich definitiv klar dass das REAL isch!!!gruusigeSiech hat geschrieben:Du hast wohl von Fotografieren keine all zu grosse Ahnung ...
Übrigens ... bei Wikipedia steht auch noch etwas interessantes über diesen Flughafen. HIER