VSF 7 Spiele 6:26 0 Punkte
N.S.U. Morgarten 7 Spiele 9:36 0 Punkte
Post Basel 6 Spiele 8:23 0 Punkte
Leider spiele ich bi einere vo den Team. V'dammi!!!!!!!!

dann sicher bei schlechtest, oder?Sektion Wartenberg hat geschrieben:Verein der NWS
VSF 7 Spiele 6:26 0 Punkte
N.S.U. Morgarten 7 Spiele 9:36 0 Punkte
Post Basel 6 Spiele 8:23 0 Punkte
Leider spiele ich bi einere vo den Team. V'dammi!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
nein, auch scheiss spracheSektion Wartenberg hat geschrieben:du merkst ich spiele nicht nur scheiss fussball![]()
so uf d füss stoh wie eurem Mittelfeldspieler wo nach 25 Min. usehet miesse ?Russe hat geschrieben:es gibt auf dem hörnli / landauer nur einen verein, der für kameradschaft, exzesse UND erfolg steht:
FC Sportfreunde
jawoll.....die vereinigte hän mer nur welle uffbaue.....aber sogar gege OB häns en beko.....jetzt kunnt aber Morgarte.....au 0 pünggt!
listen: mitti mitti spielt e tamil....technisch nid schlächt....in de erschte 5 minute zwei drei mol uff d füess, denn verstoht er d wält nümm.....usser är het gege mi öbbis glernt - was aber wohl nid dr fall isch!! hehe!!
friss russes schuhe!!!
....dä hätt eifach sötte d schnauze halte!!Sektion Wartenberg hat geschrieben:so uf d füss stoh wie eurem Mittelfeldspieler wo nach 25 Min. usehet miesse ?![]()
ha dr niederma gemeint nit de wo rot wege grober unsportlichkeit het beko.Russe hat geschrieben:....dä hätt eifach sötte d schnauze halte!!
aber nei, so meinis nid.....nid wirklichi foul.....nättigkeite usstusche im verbiilaufe und so....bitz bloge.....nid rotverdächtig vo hinde abeholze....glück hän dr ka!!![]()
aha...dr bösi ganzkörpercheck...dammi...wäg däm ha ich no müesse ufflaufe in dr 70gste!!Sektion Wartenberg hat geschrieben:ha dr niederma gemeint nit de wo rot wege grober unsportlichkeit het beko.![]()
sportfründe und erfolg???? häää????Russe hat geschrieben:es gibt auf dem hörnli / landauer nur einen verein, der für kameradschaft, exzesse UND erfolg steht:
FC Sportfreunde
jawoll.....die vereinigte hän mer nur welle uffbaue.....aber sogar gege OB häns en beko.....jetzt kunnt aber Morgarte.....au 0 pünggt!
listen: mitti mitti spielt e tamil....technisch nid schlächt....in de erschte 5 minute zwei drei mol uff d füess, denn verstoht er d wält nümm.....usser är het gege mi öbbis glernt - was aber wohl nid dr fall isch!! hehe!!
friss russes schuhe!!!
Was scho widr?? Gwüssi Sache ändere sich wohl nieSektion Wartenberg hat geschrieben:ha dr niederma gemeint nit de wo rot wege grober unsportlichkeit het beko.![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.