Das find ich e gueti Idee, den duets nämlig dr Mannschaft au nümm so weh, wenn niemer an dä Match chunt....vorusgsetzt, mir sind den scho Meischterbig AL hat geschrieben:Bin auf alle Fälle für einen Boykott und zwar definitiv erst beim GC-Spiel. Der Spielplan wurde ja extra so gestaltet, dass es niemandem schwer fallen sollte, zu boykotieren. In der 2. letzten Runde sollte die Entscheidung gefallen sein (sprich 1. Meisterfeier schon hinter uns), so dass es in diesem Spiel wirklich um nichts anderes mehr geht, als GC mit ein paar zigtausend Franken zu subventionieren. Und dafür sehen die von mir keinen Rappen mehr. Am sinnvollsten wäre eine Superparty in Basel und ein paar Vertreter der Fanclubs beim Hardturm, um den Streikbrechern klar zu machen, dass sie ziemlich einsam in der Basler Kurve stehen werden.
Im 1. thread zu diesem Thema vor einem Monat ergab eine Umfrage eine überwältigende Mehrheit pro Boykott. Der Ball liegt nun ganz klar bei den Fanclubs, denn ohne die klappt das eh nicht.
das isch jo nume e öffentlichs brainstorming........ seh das problem jetzt nidRinoceronte hat geschrieben:Nämmets emol locker!!! Abwarte. Und besprächet so Zügs nid übers Internet!!!!
Es kriegs jede no frühe gnueg mit!!!!!!! Aber im ÖFFENTLICHE Forum über so öbbis go rede?!!! Wie viil bruchts denn...
schlussändlig spielts doch kei rolle wenn meh das scho jetzt öffentlig diskutiert. was denn wirklig beschlosse wird muess UFF JEDE FALL öffentlig kommuniziert wärde, über alli verfiegbare medie/mittel damit au möglichscht alli mitmache !!Rinoceronte hat geschrieben:Nämmets emol locker!!! Abwarte. Und besprächet so Zügs nid übers Internet!!!!
Es kriegs jede no frühe gnueg mit!!!!!!! Aber im ÖFFENTLICHE Forum über so öbbis go rede?!!! Wie viil bruchts denn...
Halt i für e Grücht. Das goht sicher nid über SOOO öffenlichi Kanäl wie s Forum.RED&BLUE hat geschrieben:schlussändlig spielts doch kei rolle wenn meh das scho jetzt öffentlig diskutiert. was denn wirklig beschlosse wird muess UFF JEDE FALL öffentlig kommuniziert wärde, über alli verfiegbare medie/mittel damit au möglichscht alli mitmache !!
warum nicht? die züge werden auch immer hier veröffentlicht..Rinoceronte hat geschrieben:Halt i für e Grücht. Das goht sicher nid über SOOO öffenlichi Kanäl wie s Forum.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Nimmt mi au wunder...Päuli hat geschrieben:Aber wie wird me denn Informiert wenn's sowyt isch?
Hän Lüt wo nid imene Fanclub sin au d Möglichkeit irgendwie an die Infos z'koh?
Also wenn, denn dörf gar niemerts go, will süscht werde wieder es paar vo uns verschlagebig AL hat geschrieben: Am sinnvollsten wäre eine Superparty in Basel und ein paar Vertreter der Fanclubs beim Hardturm, um den Streikbrechern klar zu machen, dass sie ziemlich einsam in der Basler Kurve stehen werden.
Sag ich ja schon langeDomingo hat geschrieben:bi syt jehär für dr totali Ziri-Boykott mit Volksfest in Basel!!!
btw mE miesst meh au absits vom Fuessball Konsequent si: KEI USGANG, YCHAUFE IN ZIRI!!!
genau, rächt hesch!! und die beide beide kassier vo de zyrcher verein wärde als dangg, s'gsamte bullepersonal zumene bankett yylade.....Roonaldo hat geschrieben:Me sött eifach bedänke das d'Türcher mit eme Boykott vo de Basler viellicht gar nit so unzfriede wäre? Denn sehn si sich viellicht grad nomol extra bestätigt, dass ihri tolli Polizeiaktion e Erfolg gsi isch und die "böse Basler" jetzt däheim bliebe???...![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Lueg moll es goht aifach dodrum das ich kei Bock ha, dene Ziircher Geld z'geh, und de SBB!! Luege moll, wenn all die Zug Tix wegfalle, kei Itritt-Ticket verkauft wird kei Brotwurst usw.....Roonaldo hat geschrieben:Me sött eifach bedänke das d'Türcher mit eme Boykott vo de Basler viellicht gar nit so unzfriede wäre? Denn sehn si sich viellicht grad nomol extra bestätigt, dass ihri tolli Polizeiaktion e Erfolg gsi isch und die "böse Basler" jetzt däheim bliebe???...![]()
genau und dorum.......Roonaldo hat geschrieben:Me sött eifach bedänke das d'Türcher mit eme Boykott vo de Basler viellicht gar nit so unzfriede wäre? Denn sehn si sich viellicht grad nomol extra bestätigt, dass ihri tolli Polizeiaktion e Erfolg gsi isch und die "böse Basler" jetzt däheim bliebe???...![]()