Ersatzwagen

Der Rest...
Antworten
Russe
Erfahrener Benutzer

Ersatzwagen

Beitrag von Russe »

hola

wie ist das genau...habe ich anspruch auf einen ersatzwagen wenn ich meinen zur reparatur bringe oder ist das goodwill der garage?

muss eben dringend einen wagen haben, muss aber meinen bringen....macht sehr suspekte geräusche!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Chunnt glaub scho echli uf d Garage druf ah. Ich hätt bis jetzt immer miesse zahle, wenn ich eine hätt welle...

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

Russe hat geschrieben:hola

wie ist das genau...habe ich anspruch auf einen ersatzwagen wenn ich meinen zur reparatur bringe oder ist das goodwill der garage?

muss eben dringend einen wagen haben, muss aber meinen bringen....macht sehr suspekte geräusche!!
hast keinen anspruch. der garagist wird aber bei bedarf einen ersatzwagen zur verfügung stellen - in der regel gegen bezahlung. je nach garage für stammkunden auch gratis.

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Russe hat geschrieben:hola

wie alt isch din karre? normalerwiis händ mir ame d auto geh gha wenn s auto nid z alt gsi isch und ev. garantie oder kulanz gsi isch.

jedoch isch kei garage dezue verpflichtet dir e auto z geh. aber die meiste händ scho öpis ume und das meistens zu eme guete priis.
jedoch wenn e mercedes hesch chöntsch problem ha die sind abartig tüür :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Dark Coyote hat geschrieben:wie alt isch din karre? normalerwiis händ mir ame d auto geh gha wenn s auto nid z alt gsi isch und ev. garantie oder kulanz gsi isch.

jedoch isch kei garage dezue verpflichtet dir e auto z geh. aber die meiste händ scho öpis ume und das meistens zu eme guete priis.
jedoch wenn e mercedes hesch chöntsch problem ha die sind abartig tüür :D
jaguar s-type bi dr emil frey....

was heisst für di guete priis?
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Russe hat geschrieben:jaguar s-type bi dr emil frey....

Bi dr Emil Frey sötsch dr Ersatzwage gratis kriege....

Wenns e ältere S-Type isch, bisch döt eh bald Stammkund :D
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Rinoceronte hat geschrieben:Bi dr Emil Frey sötsch dr Ersatzwage gratis kriege....

Wenns e ältere S-Type isch, bisch döt eh bald Stammkund :D
hehe...unsere mogge hän si no nie müesse wäggsle! ;)

....isch bis jetzt e treue und tapfere siech!!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

[quote="Russe"]hehe...unsere mogge hän si no nie müesse wäggsle! ]

Blibe si au, abr glaub mrs: mit dr Ziit brucht e Jaguar vrdammt viil liebi (und Gäld)....
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Russe hat geschrieben:jaguar s-type bi dr emil frey....

also bi uns het das ame e 30.- oder so gmacht gha für ein tag...wobi glaubs jede tag wo s auto in dr werkstatt gstande isch wills problem git gratis gsi sind.
aber bi de treue kunde händ mir au immer e gratis auto geh gha.

seisch eifach du müessisch gschäftlich e auto ha und den luegsch emol was sie dezue meine.

aber ich bin dr meinig das nid meh wie 50.- dörfsch zahle..........

benzin natürlich nid inbegriffe :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Rinoceronte hat geschrieben:Blibe si au, abr glaub mrs: mit dr Ziit brucht e Jaguar vrdammt viil liebi (und Gäld)....
i ha scho paar mol aatönt, dass es zyt isch uff maserati z wäggsle.... :D :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Wenns um e Versicherigsfall goht und du kasch bewiese (z.B.: e schriibe vom Gschäft) dass du uffs Auto aagwiise bisch denn zahlt d'Versicherig sunscht ischs eifach goodwill vo dr Garage...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Dark Coyote hat geschrieben:also bi uns het das ame e 30.- oder so gmacht gha für ein tag...wobi glaubs jede tag wo s auto in dr werkstatt gstande isch wills problem git gratis gsi sind.
aber bi de treue kunde händ mir au immer e gratis auto geh gha.

seisch eifach du müessisch gschäftlich e auto ha und den luegsch emol was sie dezue meine.

aber ich bin dr meinig das nid meh wie 50.- dörfsch zahle..........

benzin natürlich nid inbegriffe :D
...wüsse si mini kranki grossmuetter.... :cool:

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

hab mal einen v12 Merc erhalten als ersatz für meinen geländewagen....

unglaublich...

und erst noch gratis!!

:cool:
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

l'antimilan hat geschrieben:hab mal einen v12 Merc erhalten als ersatz für meinen geländewagen....

unglaublich...

und erst noch gratis!!

:cool:
...barfirunde.....barfirunde....barfirunde... :D

Antworten