Ersatzwagen
Ersatzwagen
hola
wie ist das genau...habe ich anspruch auf einen ersatzwagen wenn ich meinen zur reparatur bringe oder ist das goodwill der garage?
muss eben dringend einen wagen haben, muss aber meinen bringen....macht sehr suspekte geräusche!!
wie ist das genau...habe ich anspruch auf einen ersatzwagen wenn ich meinen zur reparatur bringe oder ist das goodwill der garage?
muss eben dringend einen wagen haben, muss aber meinen bringen....macht sehr suspekte geräusche!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
hast keinen anspruch. der garagist wird aber bei bedarf einen ersatzwagen zur verfügung stellen - in der regel gegen bezahlung. je nach garage für stammkunden auch gratis.Russe hat geschrieben:hola
-
- Erfahrener Benutzer
wie alt isch din karre? normalerwiis händ mir ame d auto geh gha wenn s auto nid z alt gsi isch und ev. garantie oder kulanz gsi isch.Russe hat geschrieben:hola
jedoch isch kei garage dezue verpflichtet dir e auto z geh. aber die meiste händ scho öpis ume und das meistens zu eme guete priis.
jedoch wenn e mercedes hesch chöntsch problem ha die sind abartig tüür

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
jaguar s-type bi dr emil frey....Dark Coyote hat geschrieben:wie alt isch din karre? normalerwiis händ mir ame d auto geh gha wenn s auto nid z alt gsi isch und ev. garantie oder kulanz gsi isch.
jedoch isch kei garage dezue verpflichtet dir e auto z geh. aber die meiste händ scho öpis ume und das meistens zu eme guete priis.
jedoch wenn e mercedes hesch chöntsch problem ha die sind abartig tüür![]()
was heisst für di guete priis?
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Bi dr Emil Frey sötsch dr Ersatzwage gratis kriege....Russe hat geschrieben:jaguar s-type bi dr emil frey....
Wenns e ältere S-Type isch, bisch döt eh bald Stammkund

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
hehe...unsere mogge hän si no nie müesse wäggsle!Rinoceronte hat geschrieben:Bi dr Emil Frey sötsch dr Ersatzwage gratis kriege....
Wenns e ältere S-Type isch, bisch döt eh bald Stammkund![]()

....isch bis jetzt e treue und tapfere siech!!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
also bi uns het das ame e 30.- oder so gmacht gha für ein tag...wobi glaubs jede tag wo s auto in dr werkstatt gstande isch wills problem git gratis gsi sind.Russe hat geschrieben:jaguar s-type bi dr emil frey....
aber bi de treue kunde händ mir au immer e gratis auto geh gha.
seisch eifach du müessisch gschäftlich e auto ha und den luegsch emol was sie dezue meine.
aber ich bin dr meinig das nid meh wie 50.- dörfsch zahle..........
benzin natürlich nid inbegriffe

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Wenns um e Versicherigsfall goht und du kasch bewiese (z.B.: e schriibe vom Gschäft) dass du uffs Auto aagwiise bisch denn zahlt d'Versicherig sunscht ischs eifach goodwill vo dr Garage...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
...wüsse si mini kranki grossmuetter....Dark Coyote hat geschrieben:also bi uns het das ame e 30.- oder so gmacht gha für ein tag...wobi glaubs jede tag wo s auto in dr werkstatt gstande isch wills problem git gratis gsi sind.
aber bi de treue kunde händ mir au immer e gratis auto geh gha.
seisch eifach du müessisch gschäftlich e auto ha und den luegsch emol was sie dezue meine.
aber ich bin dr meinig das nid meh wie 50.- dörfsch zahle..........
benzin natürlich nid inbegriffe![]()

-
- Erfahrener Benutzer