Heizkostenabrechnung
-
- Neuer Benutzer
Heizkostenabrechnung
Hab soeben meine Heizkostenabrechung erhalten, 500.-- purer Wucher! und beheize meine Wohnung eigentlich nie, höchsten in 3-4 Monaten im Jahr!
Wie teuer ist eigentlich Heizöl?
Wie hoch sind eure Rechnungen?
Der grosse Kassensturz-Vergleichs-Fred ist somit eröffnet!
Wie teuer ist eigentlich Heizöl?
Wie hoch sind eure Rechnungen?
Der grosse Kassensturz-Vergleichs-Fred ist somit eröffnet!
Wennd iihne kunnsch, grad links.
-
- Neuer Benutzer
Im Momänt isch s Öl bi 70-80 Franke pro 100l, was aber uf dr letschte Abrächnig noni chan druf si.
Chunnt halt immer druf a wenns d Verwaltig ikauft. Mir kaufes bi künschtige zytene wenns so um die 30-40 franke pro 100l isch.
Chasch es so usrächne. Bi dr HBK muesch allerhögschtens 4% vo dinere Monetsmieti drzue zahle, wenns me sin, den kasch vor d Schlichtig....
Chunnt halt immer druf a wenns d Verwaltig ikauft. Mir kaufes bi künschtige zytene wenns so um die 30-40 franke pro 100l isch.
Chasch es so usrächne. Bi dr HBK muesch allerhögschtens 4% vo dinere Monetsmieti drzue zahle, wenns me sin, den kasch vor d Schlichtig....
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
mi 2 1/2 Zimmerwohnig isch au in dr Mitti....aber 5 Läppe isch jo sicher nid ganz bache...Dark Coyote hat geschrieben:Ok für mini 1 1/2 Zimmerwohnig zahlt ich keini 120.- aber ich han natürlich dr Vorteil das ich genau in dr Mitti wohn. D.h. ich wird vo obe vo dr siite und vo unde beheitzt und bruch wäg dem praktisch kei Heizig!

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mini elterä händ für e 4 1/2 zimmer grad emol 450.- jedoch isch au z sage das mir nie über 20grad händ! Vellicht isch das jo dr unterschied will ich han grad nochegfrogt gha und sie het gmeint wenn meh ebe scho nume 1 bis 2 Grad wärmer het merksch das grad uf dr Rechnig!
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
-
- Neuer Benutzer
guet s het grad letzti e neue boiler geh....aber das isch vor ca. 3 wuche gsi...also alwe noni uf dr abrächnig druff....penalty hat geschrieben:Chunnt halt drufa, wie hoch die monetliche Heiz-Näbechöschte sin... Und wenn e Reparatur an dr Heizig geh het oder so, wird das halt au uf d'Mieter abgwälzt...
Nebenkosten sind nur geschuldet, wenn sie klar und eindeutig im Vertrag ausgewiesen sind. Dabei genügt ein blosser Hinweis auf die allgemeinen Vertragsbedingungen nicht. Ausserdem müssen die vertraglich vereinbarten Àkonto-Zahlungen mehr oder weniger den tatsächlichen Kosten in der effektiven Abrechnung entsprechen. Eine Nachzahlung von mehr als 20% verstösst gegen Treu und Glauben.
Bei Mietverträgen mit Akontozahlungen für die Heiz- und/oder Nebenkosten muss der Vermieter jährlich eine Abrechnung erstellen. Oft legt der Mietvertrag fest, auf welchen Termin. Hält der Vermieter dies nicht ein, so kann die Erstellung der Abrechnung (nach Anmahnung und Fristansetzung) bei der Schlichtungsbehörde verlangt werden.
Nachzahlungen des Mieters oder Rückzahlungen des Vermieters sind innert 30 Tagen nach Erhalt der Abrechnung fällig.
Bei Mietverträgen mit Akontozahlungen für die Heiz- und/oder Nebenkosten muss der Vermieter jährlich eine Abrechnung erstellen. Oft legt der Mietvertrag fest, auf welchen Termin. Hält der Vermieter dies nicht ein, so kann die Erstellung der Abrechnung (nach Anmahnung und Fristansetzung) bei der Schlichtungsbehörde verlangt werden.
Nachzahlungen des Mieters oder Rückzahlungen des Vermieters sind innert 30 Tagen nach Erhalt der Abrechnung fällig.
-
- Benutzer
Kasch mini Wohnig ha. Schöni 2.5 Zimmerwohnig mit Galerie im 5. Stock und Dachbalkon! Wirklich schön!Zytigslueger hat geschrieben:Das isch dr Vorteil wenn me binere Verwaltig isch....
Ich hingege bi bimene private als Mieter....ääääh....
Zügle stoht ah.
[align=center][/color]THE ONLY THING TO FEAR, IS RUNNING OUT OF BEER[/align]
-
- Erfahrener Benutzer
4 % : isch das e Richtwärt wo me druffgo ka, resp. di schlichtigstell au druff goth ???????Müüsli hat geschrieben:Im Momänt isch s Öl bi 70-80 Franke pro 100l, was aber uf dr letschte Abrächnig noni chan druf si.
Meinsch 4 % vo de Johresmieti oder vo de mieti i de heizperiode ?
Reparature und Neuaschaffige sin nie in dr Heizkoschteabrächnig.Zytigslueger hat geschrieben:guet s het grad letzti e neue boiler geh....aber das isch vor ca. 3 wuche gsi...also alwe noni uf dr abrächnig druff....
Du zahlsch jo e monatliche Akontobetrag an d Heizkoschte. Das chasch mol 12 rächne (1 Johr).
Dr Betrag vo dr Heizkoschte-Abrächnig darf nit mehr wie 20 % vo däm Betrag si. Sunscht chasch vor d Schlichtigsstell.
Beispiel:
Jährliche Akonto Fr. 1'200.00
20 % v. 1'200.00 = Fr. 240.00
Das heisst das du in dr Abrächnig nit mehr wie Fr. 240.00 Stutz muesch nochzahle.
In BS wärde zum Teil sogar 30% akzeptiert. Das aber nur bi Altbauwohnige.
Ebefalls z beachte isch das d verwaltigsköschte nit mehr als 3 % dörfe betrage.
Git no div. Tricks wo d Eigentümer versueche de mieter öpis wieter z belaste wo sie eigentlich nit dörfe. Ha gnueg lang ufere verwaltig gschafft.
Würd mol so behaupte dass 50% vo allne abrächnige falsch sin
Das Leben ist nicht ganz so einfachMüüsli hat geschrieben:Eine Nachzahlung von mehr als 20% verstösst gegen Treu und Glauben.
Bei Mietverträgen mit Akontozahlungen für die Heiz- und/oder Nebenkosten muss der Vermieter jährlich eine Abrechnung erstellen.

20 % : stimmt schon, aber nur bei Neuverträgen, d.h. wenn es sich um die 1. Heizungsabrechnung handelt ....
Jährlich : stimmt schon, aber wenn er es nicht tut (und ihr ihn nicht anmahnt) muss der Mieter trotzdem zahlen, soviel ich weiss 5 Jahre zurück ...
Jo bi zu 5 Johr zrugg chame e Heizkoschteabrächnig arächne...Kawa hat geschrieben:Das Leben ist nicht ganz so einfach
20 % : stimmt schon, aber nur bei Neuverträgen, d.h. wenn es sich um die 1. Heizungsabrechnung handelt ....
Jährlich : stimmt schon, aber wenn er es nicht tut (und ihr ihn nicht anmahnt) muss der Mieter trotzdem zahlen, soviel ich weiss 5 Jahre zurück ...
Aber ungekehrt cha au e Mieter wo mol eini vor 3 o. 5 Johr zahlt het und jez findet das die nid gerächt gsi isch au s Gäld widr zruggverlange....
Jo wobi weisch was ebe vorchunt isch das teil vermieter d Akontos nid richtig dien arächne, das heisst z.B. nur 100.-- Akontos für e grossi 4,5 Zimmerwohnig, und dases den e zgrossi nochzahlig würd ge, und den cha me sich nach dene 20% richte, was me eigetli im allgemeine cha....Kawa hat geschrieben:Ebe jo, i ha no ni vomene richtwert ghört, s muess das für d heizig zahlt wärde was de vermieter belege ka.
Das cha au bi dr Schlichtigsstell dure cho....
susch http://www.mietrecht.ch
I bi aber ebe bi dr Schlichtigsstell nid dureko ! Si hän nur festglegt dass s akonto muss höcher si ...Müüsli hat geschrieben:Jo wobi weisch was ebe vorchunt isch das teil vermieter d Akontos nid richtig dien arächne, das heisst z.B. nur 100.-- Akontos für e grossi 4,5 Zimmerwohnig, und dases den e zgrossi nochzahlig würd ge, und den cha me sich nach dene 20% richte, was me eigetli im allgemeine cha....
Das cha au bi dr Schlichtigsstell dure cho....
susch www.mietrecht.ch
I ha halt scho 3 mal d johresrechnig zahlt ka, das isch damals au nid so viel gsi (heizöl isch no billig gsi).Denn gits e neui verwaltig, noch 5 johr die 1. rückwirkendi Rächnig vo über 6 mille !
Schlichtigsstell het gseit : will i scho 3 mol zahlt ha, han i das akzeptiert und denn kan i mi nümme uf di 20 % berufe ...
20 % sin nur bei Neuverträg, das isch denn ebe so e art ungültigs lockagebot ....
PS : i persönlig hät lieber Null akonto, die verzinse das jo nid
Got ebe nöd, die sin jo me als 5 johr alt ... Usserdem isch di alti verwaltig konkurs gange ...
Und wie gseit, di 20 % sin eh nur bi de 1. abrechnig
E bits hets aber scho glohnt uf d schlichti z go, e paar pünkt i dere abrechnig sin gstriche worde da gar nid im mietvertrag enthalte resp. nöd in die abrechnig inne dürfe si.
Und wie gseit, di 20 % sin eh nur bi de 1. abrechnig

E bits hets aber scho glohnt uf d schlichti z go, e paar pünkt i dere abrechnig sin gstriche worde da gar nid im mietvertrag enthalte resp. nöd in die abrechnig inne dürfe si.
Ahh so oke, jo den gohts nid......hmmmKawa hat geschrieben:Got ebe nöd, die sin jo me als 5 johr alt ... Usserdem isch di alti verwaltig konkurs gange ...
Und wie gseit, di 20 % sin eh nur bi de 1. abrechnig![]()
-
- Neuer Benutzer