Kaufe! Choschtet jo fascht nyt me, gits scho als Platinum oder Aggzzion...maradoo hat geschrieben:ouh, machsch mi grad glustig...
Di wurd i soooo abemezzle wenn du e Ork wärsch

Nene. D Fights wärde numme innerhalb vom Game schwärer, über die verschiedene Teil steigerets sich nid so heftig.Maischter04 hat geschrieben:ich fang glaub vo vorne aa meinsch nid??
Bö...kei ahnigRinoceronte hat geschrieben:S isch mol (vor emene Joor vilicht) e game useko wo so öbbe e Mischig zwüsche Lord of the Rings und Dynasty Warriors isch.
E Ahnig wie das heisst?
bacheli!Maischter04 hat geschrieben:Ich ha Herr der Ringe Das dritte Zeitalter kauft...lägg mir isch das e Müll!!! zu zweit kasch scho numme mol abwäggselnd game...und denn....die Kampfszene gaaaaaanz toll...kliggsch angreifen denn kunnt e Film wie si oder är ei Schlag macht isch jo toll...do kanni grad e Film luege.....isch das mit de andere Herr der Ringe au e so odder isch das numme bi dämm??
Maischter04 hat geschrieben:jäää...isch denn das nid e so?
Jooo jooo, du weisch jo wie si sin hytzutags... Nid uf die älteri Generation loose, es welle besser mache und denn nochhär doch cho bryele wenns nid gohtmaradoo hat geschrieben:so gohts halt wen me nit uff uns gurus lost!
Ja klarmaradoo hat geschrieben:isch jo wohl e voll eifachs game!