- wen jo uf was am meischte???bahne,food,luft ballöön

- wen nit wurum nit???scheiss erinnerige ans letschde joor
koschtet sowiso z viil ???

jooooooooooooooooo klaaaar freu ich mi!!!!Därwiller-Bueb hat geschrieben:Freue diir euch uf d herbschtmäss 2005 ???
- wen jo uf was am meischte???bahne,food,luft ballöön![]()
- wen nit wurum nit???scheiss erinnerige ans letschde joor
koschtet sowiso z viil ???![]()
E diggs fetts WORDScott hat geschrieben:jooooooooooooooooo klaaaar freu ich mi!!!!
sit eme monet stiggt d freud immer wie mehr
aber nur wegem esse und dr atmosphäre...nid wege de bahne. usser s rieseraad...dasch so die einzig bahn wo ich gang...sunnscht lieber frässe frässe frässe bis sodbrenne...denn rennie und wieder frässe..hehe
geil....petersplatz stönd scho d boxe...geil geil geil
hehehe do ka me sich das grad richtig bildlich vorstelleGevatter Rhein hat geschrieben:Freu mi druf, mit em Junior öbbe 10x an d'Mäss z'go. Freu mi druf, sini lüchtende Auge z'gseh. Sini Vorfreud, sis Vibriere z'gseh, wenner vom Trämmli us das ganze Glitzere gseht. Sis jauchze, wemmer scho 50.-- ufem Autoscooter verbrötlet händ und är bim 250. Crash immer no lacht wie bim Erschte. Freu mi druf, wiener hochkonzentriert sini Brotwurscht in Sämf dünklet. Freu mi druf, wiener sälber wot Stüre ufem Scooter und spötischtens nach 3 Sekunde unter Triumpfghül in irgeneine inedonneret. Freu mi druf, wiener 3 Wuche nach der Mäss immer no vo jedere Bahn verzellt. Freu mi druf, wiener bim Übersetze uf dr Fähri in dr Dunkelheit s'Münster gseht nöcherkoh, wo imene eimolige Glanz taucht isch vom riesige Rieserad hindedra, und wiener die ganzi Fährifahrt wie erstarrt dört ufeluegt und öbbe 50 mol frogt, öbi mitem ufs Rieserad gang, obwohl är weiss, dassi e Scheiss-Höhenangst ha und sogar ufeme Tennis-Schiedsrichterstuel fascht in d'Hose schiss. Und i freu mi druf, wie är unseri Stadt bewundert vo ganz obe vom Rieserad und mit 3 1/2 Johr scho stolz isch druf - währenddäm ich näbedra hogg und Todesängscht in Form vo literwis Schweiss useloss.
Unbezahlbar. Dasch d'Herbschtmäss. Dasch Basel! Das isch mi Sohn!
Gevatter Rhein hat geschrieben:Freu mi druf, mit em Junior öbbe 10x an d'Mäss z'go. Freu mi druf, sini lüchtende Auge z'gseh. Sini Vorfreud, sis Vibriere z'gseh, wenner vom Trämmli us das ganze Glitzere gseht. Sis jauchze, wemmer scho 50.-- ufem Autoscooter verbrötlet händ und är bim 250. Crash immer no lacht wie bim Erschte. Freu mi druf, wiener hochkonzentriert sini Brotwurscht in Sämf dünklet. Freu mi druf, wiener sälber wot Stüre ufem Scooter und spötischtens nach 3 Sekunde unter Triumpfghül in irgeneine inedonneret. Freu mi druf, wiener 3 Wuche nach der Mäss immer no vo jedere Bahn verzellt. Freu mi druf, wiener bim Übersetze uf dr Fähri in dr Dunkelheit s'Münster gseht nöcherkoh, wo imene eimolige Glanz taucht isch vom riesige Rieserad hindedra, und wiener die ganzi Fährifahrt wie erstarrt dört ufeluegt und öbbe 50 mol frogt, öbi mitem ufs Rieserad gang, obwohl är weiss, dassi e Scheiss-Höhenangst ha und sogar ufeme Tennis-Schiedsrichterstuel fascht in d'Hose schiss. Und i freu mi druf, wie är unseri Stadt bewundert vo ganz obe vom Rieserad und mit 3 1/2 Johr scho stolz isch druf - währenddäm ich näbedra hogg und Todesängscht in Form vo literwis Schweiss useloss.
Unbezahlbar. Dasch d'Herbschtmäss. Dasch Basel! Das isch mi Sohn!
Es wäre gefährlich, diesem Irrtum zu unterliegen...Domingo hat geschrieben:es git Moment, do chönt meh meine dr Babbe Rhy isch ä Mensch