mit welchem car und wo ist das angebot????stitsch hat geschrieben:Wir zahlet 225.--Fr. um mit em Car nach Rom z'gah, plus Tickets!![]()
Rakitic-Fan

Ich wurd nid emol go, wenn ich öbis bikumm drfür, viel Spass mit de einzige wo ender KAI Wäg nach Rom fiehrt als alliIvolino hat geschrieben:dito..........
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
lass die finger davon jungechen, wenn du garantiert in rom ankommen willst oder auch sicher wieder von rom nach hause willst...tanner hat geschrieben:genau diese habe ich gesucht ( nümme gwüsst wo gseh)
danke schön viel mals
melde mich wieder für es bier zu deinen gunsten![]()
und meinen lasten![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
do hesch e stadtplan ... ]http://www.mofarennen.de/home/inhalt/ch ... /rom10.jpg[/IMG]BaD_DeviL hat geschrieben:weris eigentli öber wie lang meh vom römer flughafe zum stadion het???![]()
such mal hier und im alten forum nach fan-reisen.ch dan siehst du es...stitsch hat geschrieben:was hent ihr all geg dä!
I bi jetzt immer mit fossard gange und ha jetzt gfunde i probier jetzt mal dä us
![]()
![]()
![]()
Rakitic-Fan
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Nachdäm de im Bulldog si Link gläse hesch luegsch no do...stitsch hat geschrieben:was hent ihr all geg dä!
I bi jetzt immer mit fossard gange und ha jetzt gfunde i probier jetzt mal dä us
![]()
![]()
![]()
Rakitic-Fan
Also mini digicam hani no überall inebecho usser im neue Hallestadion!Idefix hat geschrieben:was meined ihr, isch es mit chline camcorder/fotiapparat...
git das eh ghetto odr cha me dia ächtsch inenäh?
bisch scho an mänge uswärtsspiel international gseh, aber ha no nie e chline camcorder mitgnoh, ha daher kaini erfahrige...
gruess
willsch dass sich dr rootloosi d'kuugle git?ScoUtd hat geschrieben:...aber au uff de Flughäfe...
Edit: Wart immer no uff ä Pizzaiolo Streik...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
dä scheiss,kasch jo au am 15.45 uf dr flug(zz 35.95 fr!!!!...bisch halt erscht am 17.10 dört aber was sölls...muesch jo dört unde nit no lang go s tanz bei schwinge...hesch jo den no gnueg zyt wenn erscht am 15 dez wieder zrugg fliegschArodon hat geschrieben:
Genf-Rom-Genf zz bei ca. CHF 170.-
...muesch aber am viertel ab säggsi in Gänf syy!
Mir göi au via berlin nach Rom...wird GEIL!!Arodon hat geschrieben:Y erinnere bi dääre Gläägehait nomool an Usgang in Berlin![]()
Easy Jet Flug Basel-Berlin-Rom-Genf zz bei ca. CHF 165.-
Zum Verglyych :
Basel-Rom-Basel zz bei ca. CHF 550.-
es gibt am nachmittag noch einen flugArodon hat geschrieben:Y erinnere bi dääre Gläägehait nomool an Usgang in Berlin![]()
Easy Jet Flug Basel-Berlin-Rom-Genf zz bei ca. CHF 165.-
Zum Verglyych :
Basel-Rom-Basel zz bei ca. CHF 550.-
haexxli hat geschrieben:ich bin in rom zum erste mol anere uswärtsfahrt debieund weiss leider ned, wie ich an d'tickets ahne chume (mer bueched keis package).
Lauft das über d'FCB-Gschäftsstell? und ab wenn sin die erhältlich? was chostet die ungefähr? weiss do öpert öpis gnauers?
messi viel mal!
ich ha gaanz viili tickets bi mir dehei.haexxli hat geschrieben:ich bin in rom zum erste mol anere uswärtsfahrt debieund weiss leider ned, wie ich an d'tickets ahne chume (mer bueched keis package).
Lauft das über d'FCB-Gschäftsstell? und ab wenn sin die erhältlich? was chostet die ungefähr? weiss do öpert öpis gnauers?
messi viel mal!