Bluet spände
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
Kommt drauf an wo du gehst. Im Kanti bekommst du relativ ausführliche Ergebnisse. Wenn du beim Samariterverein so und so gehst praktisch nichts.rotoloso hat geschrieben:Gitts denn au jedes mol e Bluet analyse? I ha e unkle z'italie wo regelmässig spändet und dä bekunnt denn per poscht alli sini wärte, jedes mol.
Geh mal hin und lies das Merkblatt. Dann weisst du innerhalb von 5min. ob du Spenden kannst oder nicht.
Stimmt, und ist auch sonst gesundzul alpha 3 hat geschrieben:noch eine generelle frage:
mir wurde mal an einem stammtisch gesagt, durch blutspenden würde sich generell ein bessers wohlbefinden eingstellen, weil 'altes' blut abgetankt wird und neues hinzu kommt.
sprich, man ist nachher sportlich und arbeitsbezogen leistungsfähiger. right?
Defür stichtr sich 3x pro Tag... und denoch frooge sie nid?*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: Zu 2: Gegefroog (nid an di, eher an die): Het me denn e 100%igi Sicherheit wenn eine kunnt und versicheret as är die letschte 12 Monet kai Sex gha het?!
Das ka jo niemer überpriefe!![]()
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Wenn du jemanden mit irgendwas ansteckst durch deine Blutspende und wissentlich Falschangaben gemacht hast beim Spenden, kannst du rechtlich belangt werden.*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Hehe genau, wär nid wott het scho gha!![]()
Zu 2: Gegefroog (nid an di, eher an die): Het me denn e 100%igi Sicherheit wenn eine kunnt und versicheret as är die letschte 12 Monet kai Sex gha het?!
Das ka jo niemer überpriefe!![]()
- de ziircher
- Benutzer
[quote="rotoloso"]So wärs richtig...
Muesses emol probiere... ha letscht wuche grad emol müesse 4 röhrli abgeh, bzw. i ha mim Arzt drnoch bätte, är het gmeint es seig nid wirklich nötig aber schade kas nid, vorallem wenn die letschti Bluetuntersuechig öbbe 11 Johr här isch... i hamr extrem müeh geh und ha mi probiert zämmezrisse und i has denn au gschafft. Ha nochhärt im Lift woni gange bi aafoh ummejuble wie wenn dr FCB meischter gworde wär oder wie wenn dr MP wäg wär ]
hier findest du übrigens das offizielle merkblatt und den fragebogen den du jedesmal ausfüllen musst.
http://www.blutspende.ch/de/news_und_Se ... kblatt.pdf
hat ziemlich viele persönliche fragen ==> ist nicht jedermanns sache.
auf blutspende.ch findest du auch viele andere informationen betreffend blutspenden. wenn du das erste mal gehst wirst du speziell betreut, falls du ein "umkipper" bist.
du kannst problemlos 4 mal im jahr spenden. viele ärzte sind der meinung blutspenden sei sogar gesund für den eigenen körper.
ich finde es gut, versuchs doch mal! vor allem wenn du eine seltene blutgruppe hast (was ich mir bei dir noch vorstellen könnte...) wäre deine spende wertvoll.
Muesses emol probiere... ha letscht wuche grad emol müesse 4 röhrli abgeh, bzw. i ha mim Arzt drnoch bätte, är het gmeint es seig nid wirklich nötig aber schade kas nid, vorallem wenn die letschti Bluetuntersuechig öbbe 11 Johr här isch... i hamr extrem müeh geh und ha mi probiert zämmezrisse und i has denn au gschafft. Ha nochhärt im Lift woni gange bi aafoh ummejuble wie wenn dr FCB meischter gworde wär oder wie wenn dr MP wäg wär ]
hier findest du übrigens das offizielle merkblatt und den fragebogen den du jedesmal ausfüllen musst.
http://www.blutspende.ch/de/news_und_Se ... kblatt.pdf
hat ziemlich viele persönliche fragen ==> ist nicht jedermanns sache.
auf blutspende.ch findest du auch viele andere informationen betreffend blutspenden. wenn du das erste mal gehst wirst du speziell betreut, falls du ein "umkipper" bist.
du kannst problemlos 4 mal im jahr spenden. viele ärzte sind der meinung blutspenden sei sogar gesund für den eigenen körper.
ich finde es gut, versuchs doch mal! vor allem wenn du eine seltene blutgruppe hast (was ich mir bei dir noch vorstellen könnte...) wäre deine spende wertvoll.
Morn weissi was i für e Bluetgruppe ha... wiegseit has bis jetzt nie wirklich aanebekoh... welli sinn denn sälte?de ziircher hat geschrieben: vor allem wenn du eine seltene blutgruppe hast (was ich mir bei dir noch vorstellen könnte...) wäre deine spende wertvoll.
sälbstverständlich wird au gfrogt ob me droge konsumiert!rotoloso hat geschrieben:Defür stichtr sich 3x pro Tag... und denoch frooge sie nid?
natürlich cha me liege, aber mit enere falsche ussag dört muesch demit rächne dass du öber mit enere schwere krankheit chasch ahstecke. also ich möcht das mim gwüsse nid zuemuete...
usserdäm hän alli wo z'erschtemol göhn mit enere ärztin e gspröch imene abtrennte zimmer, ellei, chasch also ehrlich sy in däm gspröch.
@ rotoloso: ich ha ghört dr MP goht au regelmässig go bluet abgäh. är chönnt dir eventuell emol s'läbe rette....

Jedi wett är hett e anderi Bluetgruppe wie ich... das würd grad e schlägerei in mim Körper geh...Digge hat geschrieben:@ rotoloso: ich ha ghört dr MP goht au regelmässig go bluet abgäh. är chönnt dir eventuell emol s'läbe rette....![]()
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Isch mr scho klarStavia hat geschrieben:Wenn du jemanden mit irgendwas ansteckst durch deine Blutspende und wissentlich Falschangaben gemacht hast beim Spenden, kannst du rechtlich belangt werden.

Aber i finds nur komisch as, wenni für mi e HIV Test gang go mache, 3 Monet warte langt zum e sichere Test ha, aber für e Bluetspänd söll me 12 Monet kai Sex odr nur mit 1 Person ha (obwohls jo wohl eher druff aakunnt ob de di schützisch odr nid)

Naja, ebe, i wird nid schlau druss, i vertrau aifach mim Arzt, AIDS.ch und mim aigene Wüsse

- de ziircher
- Benutzer
A 47%, B 8%, AB 4%, 0 41%rotoloso hat geschrieben:Morn weissi was i für e Bluetgruppe ha... wiegseit has bis jetzt nie wirklich aanebekoh... welli sinn denn sälte?
dann gibts, soviel ich weiss, zu jeder blutgruppe noch positiv oder negativ, 85% sind positiv.
wenn jemand also AB negativ hat, hat er die seltenste, mit A positiv (meine wenigkeit) die häufigste.
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Ich weiss, isch e dämmlichi Reglig.Digge hat geschrieben:e aids tescht wird gmacht (drum hän mr au welle go bluetspände: gratis aids-test und erscht no öbis guets gmacht!), aber dä isch nur 100% richtig wenn in de letschte 12 monet mit niemerem oder höchstens einer person sex gha hesch. frog mi nid werum und wie das goht, aber das isch ahnschinend eso, ha au gstuunt, ha dänkt 3 monet länge.
Bi au mol go Bluetspende zum e Gratis Aidstest kriege und öppis guets zmache... Bi aber zum Glück vorgwarnt worde. Seisch einfach, hesch nur mit einere Frau Sex gha indê letschte 12 Mönet... wird jo sowieso nomol alles kontrolliert.
Klar, wenn de jetzt inde letschte 3 Mönet grad Dini wildischte Phase usgläbt hesch, denn isch das villicht nid so korrekt, aber so.... voll OK, findi!

20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
Wenn i also AB negativ ha, könnt i sogar demit gschäfte...de ziircher hat geschrieben:A 47%, B 8%, AB 4%, 0 41%
dann gibts, soviel ich weiss, zu jeder blutgruppe noch positiv oder negativ, 85% sind positiv.
wenn jemand also AB negativ hat, hat er die seltenste, mit A positiv (meine wenigkeit) die häufigste.

Näi, im Ärnscht, i hoff i ha das nid, das könnt i denn wirklich nid verkrafte eso e wärtvolls bluet z'ha und dä nid z'spände... aber wennr sältener isch denn bruchts jo au vill weniger oder?
- de ziircher
- Benutzer
es hat allerdings auch viel weniger "an lager" die gefahr im notfall kein blut zu kriegen ist grösser, da die absolute menge viel kleiner ist und evtl. nur lokal verfügbar ist. mein bruder hat AB- und wurde schon nachts angerufen für eine notfallspende. sie nahmen ihm satte 7 dl ab, er musste dann über nacht im spital bleiben.rotoloso hat geschrieben:Wenn i also AB negativ ha, könnt i sogar demit gschäfte...![]()
Näi, im Ärnscht, i hoff i ha das nid, das könnt i denn wirklich nid verkrafte eso e wärtvolls bluet z'ha und dä nid z'spände... aber wennr sältener isch denn bruchts jo au vill weniger oder?
ich überlege übrigens mich als knochemarkspender eintragen zu lassen. leider ist es sehr aufwendig. man muss sich eine probe aus der wirbelsäule entnehmen lassen (punktieren). die daten gehen in eine zentrale datenbank. bei übereinstimmung kann man sich immer noch entscheiden ob man spenden will, ist ein grösserer eingriff, sie entnehmen das knochenmark unter narkose dem becken. naja, mal schauen.
Übringens... i ha emol do inne e Thread uffgmacht ka wo aber anschinend niemert interessiert ka het... was halteter devo?
http://fcbforum.magnet.ch/showthread.ph ... t+sp%E4nde
http://fcbforum.magnet.ch/showthread.ph ... t+sp%E4nde
den würd is erst rächt abzapfe loh!!! hau wech di scheisse!!Russe hat geschrieben:i weiss nid.....i würd nid für e wildfremde mi bluet spände!!
us zwei gründ:
erschtens: i find mi bluet öbbis sehr speziells....das isch MI bluet und het mi unter anderem zu däm gmacht was i bi.....

wo stoht eigneltig was me für e bluetgruppe het???
i ha glaub d bluetgruppe THC positiv...

Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
und dir wünsche eifach nie e not OP, wos viil bluet bruucht.Russe hat geschrieben:i weiss nid.....i würd nid für e wildfremde mi bluet spände!!
erschtens: i find mi bluet öbbis sehr speziells....das isch MI bluet und het mi unter anderem zu däm gmacht was i bi.....wenn d familie oder kollege mi bluet bruche, denn könne si literwiis ha.....anderi sölle bluet vo ihrne lüt näh!
i weiss es tönt irgendwie sau egoistisch und stupid......villicht wärs mer im notfall au scheiss egal.....aber so im erschte momänt....meins ist meins!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.
Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!
Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!
Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!
Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!
Doch, in Südamerika bekommen sie dafür jedesmal einen Arbeitstag frei.Ayrton hat geschrieben:Blutspenden macht sicher Spass, aber es kann nur als Hobby angesehen werden.
(und hier kriegt man nach dem 100. mal eine Wappenscheibe, mein Pa hat sie grad dort gelassen.)
Also Rotoloso, los gehts! war selber auch noch nie ;-)