Wintersportort
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Wintersportort
Wo ane gönd dir am liebschte go schi fahre, snöbe, schlittle,....?
- chickens**t
- Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Definitiv dr Hammer! Bi über Neujoor au gsi...geils Skigebiet und Usgang ganz gmietlich!kleine hat geschrieben:Am liebsten nach Saas-Fee. Der Apres- Ski ist am besten![]()
Da war ich gerade 2,5 Wochen und gehe an Ostern wahrscheinlich nochmal 1,5 Wochen.

Öschtrrich isch au nit schlächt...Ischgl würd ich jetzt aber nit goh, Mallorca vo de Skigebiet...usser eine goht nur wägem Après-Ski!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Après-Ski isch nüt für mi, aber am Obe! Und do rockt Saas-Fee halt scho gewaltig. Em Robi vom Popcorn si Porsche hani mit mine Jungs zume guete Teil mitfinanziert...kleine hat geschrieben:Am liebsten nach Saas-Fee. Der Apres- Ski ist am besten![]()

Dört obe sind wohl allgemein die strubschte Gschichte um mini Person gschriebe worde...

S Gebiet isch geil, aber ich bi so viel dört gsi, dass ichs irgendwie gseh ha...
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
Vo dene wo do uffgfiehrt sin: Meiringe/Hasliberg
Allerdings nid in erschter Linie wäg em Skigebiet sondern wäg dr Hütte wo dr Kolleg ka organisiere (ich sag nur: kei Strom, kei fliessends Wasser im Huus, aber Cheminéefüür und gnueg Alk... kunnt guuuuuuuuet!
)
Sunscht: Bettmeralp isch no schön und gmietlig (wird zwar au immer wie meh Kommerz... )
Allerdings nid in erschter Linie wäg em Skigebiet sondern wäg dr Hütte wo dr Kolleg ka organisiere (ich sag nur: kei Strom, kei fliessends Wasser im Huus, aber Cheminéefüür und gnueg Alk... kunnt guuuuuuuuet!

Sunscht: Bettmeralp isch no schön und gmietlig (wird zwar au immer wie meh Kommerz... )
© Basilou, 2024
dHeid isch eifach geil (2 Skigebiet, fetti Freerider Häng)
Flumserbärg isches genau richtig fir e Tagesusflug, sunnscht isch das Kaff TOD
Gräche binis friehner au immer gsi, nätts Dörfli, aber nüt zem nomol go wäg dr Pischte, Usgang etc.
BINIS HALT E KITZ FANATIKER WORDE (Hanis letschtmol dr Oli Kahn gseh dä Penner und Tochter vom Loddar blöd aquatscht
Flumserbärg isches genau richtig fir e Tagesusflug, sunnscht isch das Kaff TOD
Gräche binis friehner au immer gsi, nätts Dörfli, aber nüt zem nomol go wäg dr Pischte, Usgang etc.
BINIS HALT E KITZ FANATIKER WORDE (Hanis letschtmol dr Oli Kahn gseh dä Penner und Tochter vom Loddar blöd aquatscht

ganz obe uf dr lischte:
BETTMERALP - ALETSCHGEBIET (gross, einigermasse schneesicher und was ganz toll isch, me muess nit mitere bahn vom chalet ins gebiet fahre. huus fast uf dr pischte!)
süscht:
- villars
- hasliberg
- zum skiteste ideal: saas-fee
- minschuns (im val mustair)
wenns nachm aprés-ski got:
- saas-fee (scheisse hanni dört scho fescht gfiirt)
- villars
freu mi scho uf s weekend und dFrüehligsferie uf dr bettmeralp.
BETTMERALP - ALETSCHGEBIET (gross, einigermasse schneesicher und was ganz toll isch, me muess nit mitere bahn vom chalet ins gebiet fahre. huus fast uf dr pischte!)
süscht:
- villars
- hasliberg
- zum skiteste ideal: saas-fee
- minschuns (im val mustair)
wenns nachm aprés-ski got:
- saas-fee (scheisse hanni dört scho fescht gfiirt)
- villars
freu mi scho uf s weekend und dFrüehligsferie uf dr bettmeralp.
Adelbode rulet! Bi grad dört gsi und isch wirklich gemütlich. Vorallem sin d Skipäss relativ günschtig und aprés-ski mässig läuft au einiges.
Sunscht isch davos no gemütlich (Vorallem am Sylvester). Bolgeschanze alleeee. Isch geil wenns hotelzimmer in dr bolge hesch. Kurz umkeie und scho bisch im bett (oder e paar kollege mien zuegriffe und di ins bett schleppe
)
Vo Laax halti nit vil. LAAX STINKT
Sunscht isch davos no gemütlich (Vorallem am Sylvester). Bolgeschanze alleeee. Isch geil wenns hotelzimmer in dr bolge hesch. Kurz umkeie und scho bisch im bett (oder e paar kollege mien zuegriffe und di ins bett schleppe

Vo Laax halti nit vil. LAAX STINKT
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Afangs letscht wuche hets no gnueg gha. Am Fritig isches langsam knapp worde und die erschte brune stelle sin fürecho. Glaub aber es het nomol chli gschneit.örjan berg hat geschrieben:dert wöt i eiegntli au no mol ane go.
hets gnueg schnee gha?
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer