Zeigt mal her euer Natel

Der Rest...

Welche Marke bevorzugt ihr?

Nokia
67
44%
Sony Ericsson
44
29%
Motorolla
11
7%
Sagem
0
Keine Stimmen
Siemens
9
6%
Samsung
14
9%
Philipps
0
Keine Stimmen
Alcatel
0
Keine Stimmen
Panasonic
2
1%
Sharp
7
5%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 154

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

FCB-Staernli hat geschrieben:abr ych wott ächt nur e handy!! :)
äins wome kha uffklappe!

hehe!
vo dene edle dingr gits paar im usverchauf ;)

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

Bild

pinHEad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pinHEad »

Hoellenhund hat geschrieben:trotz der Wahrscheinlichkeit das jetzt 23.6 Milionen andere sagen werden:"das hani au" :rolleyes:

hier meins

Bild
Ich bin einer der 23.6 Millionen. :D :D Habs beim FCB-SMS-Tippspiel gewonnen.
[CENTER]'s Gratzhändli:
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
Zitat aus Grounding:

Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
[/CENTER]

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Basilou hat geschrieben:Was isch das für e geils Teil? Ha mi no dörfe mit em Ftf 50 und mit dr Tf Zen 57 umeschloo (und mit em SE-225, aber das isch kei Telefon sondern e Funkgrät).
das isch s'Fungg-Gräät SE-227 (das wo d'Amis im Vietnamkrieg benutzt hän und unser Nochfolger vom SE-225), uff däm Bild no kopplet mit eme Zuesatzgräät
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

also i ha scho es paar natels kha. au vom gschäfft us, dört dörfi sogar entwickle druff.

mis erschte natel, isches irgend e alts ericsson gseh. e mega prügel, scheiss akku, scheiss software. für die damalige ziit aber ok.

als zweits (meh oder weniger gratis vom gschäft) hets es nokia 7110 gäh. na ja isches nis schlächt gseh, aber au nis dr brüller.

denn hets es siemend sl45 gäh (bim nokia isch d'klabbe abbroche). isches eigentlich no guet gseh, bis es denn in dr letschte rs wuche kaputt gange isch :mad:

spöter hets denn es sonyericcson t68i gäh. isches mit abstand eins vo de beschte gseh. chlei, robuscht und sehr zueverlässig.

momentan hani s sonyericcson t610. isch s'beschte natel woni bis jetzt kha han. es läuft und läuft und läuft.

nid dass ihr jetzt meined i ha dr gäld schisser. als johrelanger sunrise kund krieg ich die dinger, wenni dr vrtrag um e wiiters johr verlengere tue praktisch gratis. und nacheme johr sin die dinger bi mir meischtens duure.

bi minere arbeit ha ich mih bis jetzt, zwägs entwicklig mitem orange spv1000 und 2000 ummegschlage. na ja isches halt windows, meh chani nid saage.

aber dr absoluti ober hammer isches momentan s'nokia 9500! sone rise SCHISSDRÄCK hani no nie in dr hand kha. alli wos hän - sinders duure! alli wos wän - JO NID!

sodeli das wärs! ;)

Bauersohn
Neuer Benutzer

Beitrag von Bauersohn »

Bild

naja, hett meh erwartet, würds nüme chaufe

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

nieme nokia!

für mi chunt zurzyt nurno ericson in frog..

das hanich:

Bild

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Hank Hoover hat geschrieben:Sony Ericsson T68i

Bild

(in grau)
Das Teil hat bei mir nach 13 Monaten den Geist aufgegeben ...

laola......
Neuer Benutzer

Beitrag von laola...... »

Bild

mis natel

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

waldi05 hat geschrieben:das isch mins, bi zimmli zfriede drmit...
Bild
dito. isch am afang mol e software-update nötig gsih (dangge, hänsi mr dr ganz speicher glöscht, "nei, bäcköpp könne mr nit abiete, das khört nit zum service" :rolleyes: ), aber sunscht ok, praktisch zum bediene, relativ bruchsicher :D , fötteliqualität isch sehr bescheide, aber für das hani au e digicam.
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

access
Benutzer

Beitrag von access »

Bild

mit däm hani nonie problem kah, lauft sitis ha usser dasses mängmol abstürzt aber e neustart und es funzt wider... eins vo de beschte woni kah ha...
The Dude minds!

Fritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fritz »

Bild

Natürlich das i-Phone von Apple :eek: :cool:

ELTunello
Neuer Benutzer

Beitrag von ELTunello »

s absolut geilschte natel wos im momänt do git! definitiv!

Bild
Orange SPV C500

einzig s headset gheit mer mängisch us de ohre :D aber das isch wohl e konstruktionsfehler (an mir ;) )

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

[quote="ELTunello"]s absolut geilschte natel wos im momänt do git! definitiv!

Bild
Orange SPV C500

einzig s headset gheit mer mängisch us de ohre :D aber das isch wohl e konstruktionsfehler (an mir ]

Jep, beschts Handy wo gits!

Aber das mit em Headset ligt glaub nid an Dine Ohre, mir gheits au ständig use...
's Runde muess ins Eggige!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

rotoloso hat geschrieben:Bild Bild
....und jetzt verrot mer mol bitte, wie me das verdammte blinke ka abschtelle....ich glaub nämlich gar nid....verdammte dräck das....usserdäm regts mi hart uff, dass es d sms wo am schribe bisch immer usekeit, wenn d klappe wider zuemachsch.....ansunschte...s golf und s schach sin geil!! :p
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

plopp.
Neuer Benutzer

Beitrag von plopp. »

Bild

Habe bis vor kurzem dieses Scheissteil gehabt. Habe es dann an einen Arbeitskollegen für einen guten Preis verkauft und dazu ein Nokia 7250 erhalten.

Mein nächster Neukauf wird wohl ein Handy sein, mit dem man telefonieren kann und vielleicht ab und zu eine SMS schreiben kann. Diesen verdammten Kamera-Schrott, MMS, GPRS und in naher Zukunft UMTS braucht eigentlich kein Mensch...

kleine
Neuer Benutzer

Beitrag von kleine »

also ich habe das Siemens M55.
Das letzte scheiss Handy. Das beste daran war der günstige Preis.

Rebi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rebi »

i han e nokia 8310 natürlich mit fcb cover.uralt das teil,aber solang i no ka sms schribe, telefoniere ond radio lose eschs ok, meh mues mi natel nid chönne.för föteli hani e digicam, wel d qualität esch jo e meischtens ned überragend bide foti-natels.
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]

Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Isch e chli e exot, aber jo, gits halt au no.

Bild

Cheers

Jason
Neuer Benutzer

Beitrag von Jason »

ich haben ein Natel das mal viel wert sein wird!
Nokia 3410 und noch mit original Hülle voll funktionsfähig!

ich benutze es nicht mehr, warte 80 Jahre und werde es dann teuer versteigern :cool:

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Russe hat geschrieben:....und jetzt verrot mer mol bitte, wie me das verdammte blinke ka abschtelle....ich glaub nämlich gar nid....verdammte dräck das....
Also ych ha s V200 und dörte kame das Blinke unter "Einstellungen --> Display-Einstellungen --> Bereitschaftslogo" yy- uns ussschalte.

Bild

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

mob hat geschrieben:Bild
Kasch Du mir e Wärtig zue däm abgäh? Empfählenswärt? Bim Akku z.B. stoht eimol Sprechzeit 3 Stunde und denne uff eimol 6 Stunde... :confused: ? Aber natyrlig nimmts mi au allgemein Wunder wies isch. Messi

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

Nachdem ich vor ca. 4 Jahren meine 3 ersten Natels allsamt (unfreiwillig) irgendwie kaputtgemacht habe (1x wasserschaden, 1x mal fallengelassen, 1x Klapphandy gebrochen) hab ich jetzt so ein stabiles und wasserdichtes Nokia, irgend ein altes (5120 oder so???). reicht zum phonen und sms-schicken.
für was braucht man schon farbe? tolle bilder vom jamba monats packet?
pft...

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Mit de Natels isch das wie mit de Rennautis oder de Goldfisch. Je hochzüchteter, desto afälliger. Dä ganz Schnickschnack vo dene Händys brucht im Prizip kei Sau. Aber Bubeli schpiele, Bubeli gsund.

Mir isch jo das glich. I bruchs zum telefoniere und SMS schrybe. Es het e Vibro-Alarm und e scheene Gummi-Überzug...so kannis amme, wenn mer grad drnoch isch, and Wand wärfe. Has jetzt öbbe 3 Joor, und s lauft no wie am erschte Daag.

Jedem das seine, und mir das Meine: Nokia 5210

Sthenic
Neuer Benutzer

Beitrag von Sthenic »

Gollum hat geschrieben:Mit de Natels isch das wie mit de Rennautis oder de Goldfisch. Je hochzüchteter, desto afälliger. Dä ganz Schnickschnack vo dene Händys brucht im Prizip kei Sau. Aber Bubeli schpiele, Bubeli gsund.

Mir isch jo das glich. I bruchs zum telefoniere und SMS schrybe. Es het e Vibro-Alarm und e scheene Gummi-Überzug...so kannis amme, wenn mer grad drnoch isch, and Wand wärfe. Has jetzt öbbe 3 Joor, und s lauft no wie am erschte Daag.

Mmmmh, ich ha ghört, s 5210 het amigs problem mitem display? :confused:

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Sthenic hat geschrieben:Mmmmh, ich ha ghört, s 5210 het amigs problem mitem display? :confused:
Gsicht. Numme, wenn me s bim Schlittle im falsche Hosesack het, Du Dampf! :cool: :D

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

plopp. hat geschrieben:[img]Diesen verdammten Kamera-Schrott, MMS, GPRS und in naher Zukunft UMTS braucht eigentlich kein Mensch...
es geschehen noch zeichen und wunder. sir plopp wird vernünftig :eek: :p :D

wie gehts dir alter, lange nichts gehört?!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Gollum hat geschrieben:Mit de Natels isch das wie mit de Rennautis oder de Goldfisch. Je hochzüchteter, desto afälliger. Dä ganz Schnickschnack vo dene Händys brucht im Prizip kei Sau. Aber Bubeli schpiele, Bubeli gsund.

hani au gha bevors 5140 postet han, bin sehr zfriede gsi demit..
Sthenic hat geschrieben:Mmmmh, ich ha ghört, s 5210 het amigs problem mitem display? :confused:
wen mers ire täsche het wo mer au schrubezieher und so het, hets au scho geh das display kaput gange isch :D
aber sust hani na nie öper ghört wo problem deit gha hed (usser es sig eigeverschulde)
evtl meinsch du s'5100. det hed mer uf grund vore fehlkonstruktion oft mals problem gha met em display
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

Bild

s'stabischte grät woni bis jetzt gha ha. no nie problem demit gha.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Mayor hat geschrieben:Also ych ha s V200 und dörte kame das Blinke unter "Einstellungen --> Display-Einstellungen --> Bereitschaftslogo" yy- uns ussschalte.
..bisch mi persönliche held des tages!! merci
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Antworten