vo dene edle dingr gits paar im usverchaufFCB-Staernli hat geschrieben:abr ych wott ächt nur e handy!!
äins wome kha uffklappe!
hehe!

Ich bin einer der 23.6 Millionen.Hoellenhund hat geschrieben:trotz der Wahrscheinlichkeit das jetzt 23.6 Milionen andere sagen werden:"das hani au"![]()
hier meins
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
das isch s'Fungg-Gräät SE-227 (das wo d'Amis im Vietnamkrieg benutzt hän und unser Nochfolger vom SE-225), uff däm Bild no kopplet mit eme ZuesatzgräätBasilou hat geschrieben:Was isch das für e geils Teil? Ha mi no dörfe mit em Ftf 50 und mit dr Tf Zen 57 umeschloo (und mit em SE-225, aber das isch kei Telefon sondern e Funkgrät).
dito. isch am afang mol e software-update nötig gsih (dangge, hänsi mr dr ganz speicher glöscht, "nei, bäcköpp könne mr nit abiete, das khört nit zum service"waldi05 hat geschrieben:das isch mins, bi zimmli zfriede drmit...
....und jetzt verrot mer mol bitte, wie me das verdammte blinke ka abschtelle....ich glaub nämlich gar nid....verdammte dräck das....usserdäm regts mi hart uff, dass es d sms wo am schribe bisch immer usekeit, wenn d klappe wider zuemachsch.....ansunschte...s golf und s schach sin geil!!rotoloso hat geschrieben:![]()
Mmmmh, ich ha ghört, s 5210 het amigs problem mitem display?Gollum hat geschrieben:Mit de Natels isch das wie mit de Rennautis oder de Goldfisch. Je hochzüchteter, desto afälliger. Dä ganz Schnickschnack vo dene Händys brucht im Prizip kei Sau. Aber Bubeli schpiele, Bubeli gsund.
Mir isch jo das glich. I bruchs zum telefoniere und SMS schrybe. Es het e Vibro-Alarm und e scheene Gummi-Überzug...so kannis amme, wenn mer grad drnoch isch, and Wand wärfe. Has jetzt öbbe 3 Joor, und s lauft no wie am erschte Daag.
Jedem das seine, und mir das Meine: Nokia 5210
hani au gha bevors 5140 postet han, bin sehr zfriede gsi demit..Gollum hat geschrieben:Mit de Natels isch das wie mit de Rennautis oder de Goldfisch. Je hochzüchteter, desto afälliger. Dä ganz Schnickschnack vo dene Händys brucht im Prizip kei Sau. Aber Bubeli schpiele, Bubeli gsund.
Mir isch jo das glich. I bruchs zum telefoniere und SMS schrybe. Es het e Vibro-Alarm und e scheene Gummi-Überzug...so kannis amme, wenn mer grad drnoch isch, and Wand wärfe. Has jetzt öbbe 3 Joor, und s lauft no wie am erschte Daag.
Jedem das seine, und mir das Meine: Nokia 5210
wen mers ire täsche het wo mer au schrubezieher und so het, hets au scho geh das display kaput gange ischSthenic hat geschrieben:Mmmmh, ich ha ghört, s 5210 het amigs problem mitem display?![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
..bisch mi persönliche held des tages!! merciMayor hat geschrieben:Also ych ha s V200 und dörte kame das Blinke unter "Einstellungen --> Display-Einstellungen --> Bereitschaftslogo" yy- uns ussschalte.