Roger Federer in Basel nicht dabei
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
Bänderriss - Er fällt damit aus...
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Basel. Si/DPA/baz. Grosses Verletzungspech bei Roger Federer: Der Tennis-Weltranglisten-Erste hat sich am Dienstag im Training den Fuss übertreten und dabei ein Band im rechten Sprunggelenk gerissen. Federer wird mindestens zwei Wochen pausieren müssen. Sein Start in der kommenden Woche beim Masters-Series-Tennisturnier in Madrid und danach daheim in Basel ist damit geplatzt.thomas hat geschrieben:Denn wird bim Masters ganz wohrschinlich au nit debi si?![]()
Wie am Mittwoch in Basel bekannt wurde, sind Federers Ärzte aber zuversichtlich, dass der Wimbledon- und US-Open-Sieger dieser Saison zur Titelverteidigung beim am 13. November beginnenden Masters in Shanghai antreten kann.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

ich weiss nid so rächt obi das im roger söll oder cha glaube. ha irgendwie scho vo afang ah sone gfühl gha, dassi dr roger in basel nid wird uff em platz gseh. aber schad isch es!!
naja, defür wirds für mi zum schaffe denn wohrschinlich wider nid so asträngend. will ohni roger wird die halle wohl sälte ganz gfüllt si...
naja, defür wirds für mi zum schaffe denn wohrschinlich wider nid so asträngend. will ohni roger wird die halle wohl sälte ganz gfüllt si...
-
- Erfahrener Benutzer
bi 20 geld....Mindl hat geschrieben:grummel grummel
do gwünsch doch amene wettbewerb billet fürs basler tenistunier und machsch di paratt zum dr roger zum titel schreie, aber nei do verletzt är sich det wo ich scho gspielt ha![]()
verkauf zweit topplätz für 150frankefür em 23igste
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
ich ha mir scho jehnschtes de fues vertrammt scho paar mol gschwulle gsi usw. NONIE HA ich bänder grisse oder broche kaörjan berg hat geschrieben:Basel. Si/DPA/baz. Grosses Verletzungspech bei Roger Federer: Der Tennis-Weltranglisten-Erste hat sich am Dienstag im Training den Fuss übertreten und dabei ein Band im rechten Sprunggelenk gerissen. Federer wird mindestens zwei Wochen pausieren müssen. Sein Start in der kommenden Woche beim Masters-Series-Tennisturnier in Madrid und danach daheim in Basel ist damit geplatzt.
Wie am Mittwoch in Basel bekannt wurde, sind Federers Ärzte aber zuversichtlich, dass der Wimbledon- und US-Open-Sieger dieser Saison zur Titelverteidigung beim am 13. November beginnenden Masters in Shanghai antreten kann.
kei ahnig,
so schad
glaubs band vomene roger federer isch einiges stärker belastet als diesBasl0r hat geschrieben:ich ha mir scho jehnschtes de fues vertrammt scho paar mol gschwulle gsi usw. NONIE HA ich bänder grisse oder broche ka
kei ahnig,
so schad

halt e lahmlegig vo 2 wuche mit trainingspause, wenn das verbi isch wird är gli wieder total normal trainiere chöne...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ka jo nüd drfür wenn är sie brief näbeduure stellt und dr märkt bi 20 unde isch!!!Lou C. Fire hat geschrieben:sau Spread, wenn 150 Brief isch...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Us minere Sicht dr Gwünner vo de dasjöhrige Swiss Indoors:

Quelle: http://www.blick.ch/sport/tennis/artikel27320(Die Presse lügt)

hend mich bim schlussinterview beidi sehr sympatisch dunktBasilea-1893 hat geschrieben:Us minere Sicht dr Gwünner vo de dasjöhrige Swiss Indoors: