Bewärbige
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ihr sind doch alles Blödmänner....
@flyergirl
Schriebsch uff wo d'Stell gseh hesch, worum dass Du Di drfür interessiersch, was alles bis jetzt gmacht hesch (Läbenslauf/Zeugnis etc) und worum Sie sich sölle für Di entscheide resp. Di zumene Gspröch ilade...

@flyergirl
Schriebsch uff wo d'Stell gseh hesch, worum dass Du Di drfür interessiersch, was alles bis jetzt gmacht hesch (Läbenslauf/Zeugnis etc) und worum Sie sich sölle für Di entscheide resp. Di zumene Gspröch ilade...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
danggemimpfeli hat geschrieben:Ihr sind doch alles Blödmänner....![]()
@flyergirl
aber wie seht zum bischbil e läbenslauf us? i ha ächt kei ahnig
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
gohsch in d' wwz bibliothek, döt stöhn e huffe büecher zue däm thema umme (in x andere bibliotheke sicher au). wenn das do
neume findsch, hesch e huffe sehr gueti vorlage binenand.

neume findsch, hesch e huffe sehr gueti vorlage binenand.
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Versumpfte
- Benutzer
Schigget dere Frau nyd...das kunnt nid guet! Die waiss genau wie me Bewärbige schriibt und sch'aifach z'fuul zem e'n aigeni z'schriibe! Sie bruucht se nämlig fyr negscht Wuche in dr intärne Schuel!Flyergirl hat geschrieben:schigget doch mol euri bewärbige, wär sicher no interessant und au guet als vorlag.
PRO BEWÄRBIGE AN FLYERGIRL SÄNDE BOYKOTT

PersonalienFlyergirl hat geschrieben:dangge
Adresse
Schulen
Weiterbildungen
Arbeitsstellen
Referenzen
Salär
So isch mi Läbenslauf uffbaut...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
i ha jo gseit i bruch se nögscht wuche für das...du lumppi...aber i weiss ächt nid wie me so eini schribt duet mer leid hoffi wenn du weisch wie das gohtVersumpfte hat geschrieben:Schigget dere Frau nyd...das kunnt nid guet! Die waiss genau wie me Bewärbige schriibt und sch'aifach z'fuul zem e'n aigeni z'schriibe! Sie bruucht se nämlig fyr negscht Wuche in dr intärne Schuel!
PRO BEWÄRBIGE AN FLYERGIRL SÄNDE BOYKOTT![]()
????????????'' Dir mient in dr Lehr als iebig e Bewerbig schriebe und du hesch kei Ahnig wie me e Lebenslauf schriebt??? Hänn dir keini Lehrbiecher??????????? Machsch du e Lehr als WC UeberwachigsdameFlyergirl hat geschrieben:dangge

Beati pauperes spiritu
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
Salär weglassen. So landet man nicht schon wegen der Salärvorstellungen auf der Negativliste. Sollte erst Thema im Vorstellungsgespräch werden --> verhandeln bzw. sich entsprechend verkaufen.mimpfeli hat geschrieben:Personalien
Adresse
Schulen
Weiterbildungen
Arbeitsstellen
Referenzen
Salär
So isch mi Läbenslauf uffbaut...
Aight. Gehört nicht auf den Lebenslauf.GenfZürichBasel hat geschrieben:Salär weglassen. So landet man nicht schon wegen der Salärvorstellungen auf der Negativliste. Sollte erst Thema im Vorstellungsgespräch werden --> verhandeln bzw. sich entsprechend verkaufen.
Foto macht sich noch gut!!
Evtl. vorab im Forum zwecks "Gut zum Druck" posten