Match wo?
- lehmbölleli
- Neuer Benutzer
göhnd doch zum schranz hei, dä het e liebs mammi wo immer ufruumt wenn sie dräck macht in sim zimmer, gäll schranz?Digge hat geschrieben:Mir hän welle im Zic Zac go dr Match luege hüt z'Obe, nume isch dört leider scho alles voll...
Wär het e Idee wo me mit 10-15 Lüt dr Match cha go luege, Bier drinke und gueti Stimmig gniesse?

-
- Erfahrener Benutzer
mir lueges privat uf rosslinwand,das rockt!Digge hat geschrieben:Mir hän welle im Zic Zac go dr Match luege hüt z'Obe, nume isch dört leider scho alles voll...
Wär het e Idee wo me mit 10-15 Lüt dr Match cha go luege, Bier drinke und gueti Stimmig gniesse?

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
ahjo do z kleihünige, grad bi dr station inselstr hets so e patriote beiz, döt lauft au dr match und s git pouletflügeli für e stutz und wennd schwiz gwünnt gits e gratis bierDigge hat geschrieben:Mir hän welle im Zic Zac go dr Match luege hüt z'Obe, nume isch dört leider scho alles voll...

-
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
mätzli het im e andere fred druff higwiise dr match lauft au im gambistübli...und mit schlichwerbig druff higwiise das e grosses numme e schnägg kostet...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Erfahrener Benutzer
hütt simmer alles fründe.....ch spielt!Digge hat geschrieben:mr begäbe uns nid in feindlichs gebiet....![]()
göhn jetzt dr match in dr braustube vom unser bier go luege!
übrigens..isch flott gsih hütt obe...d'bude voll riise stimmig und ebbe...
das gordon-bleu!!
bis am 12.11. simmer wieder feinde

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen