MG cabrio
MG cabrio
Will mer e MG Cabrio zuelege, entwäder dr TF oder MG 1.8 Flitzer...
kennt öpper die Modäl und het Erfahrigsbricht...ha vor 1 Wuche dr 1.8. könne probefahre und isch geil abgange...fette sound im Rugge und voll geili Beschleunigung..thankx for any feedback
kennt öpper die Modäl und het Erfahrigsbricht...ha vor 1 Wuche dr 1.8. könne probefahre und isch geil abgange...fette sound im Rugge und voll geili Beschleunigung..thankx for any feedback
ich wird glaub au ballebuebBallebueb hat geschrieben:Will mer e MG Cabrio zuelege, entwäder dr TF oder MG 1.8 Flitzer...

ich hane fiat barchetta. isch zwar im summer bi super wätter geil, aber so auto sin definitiv nid für dr winter g'eignet. schiibe laufe ah, au scho mol inne müesse yskratze etc. söttsch au unbedingt e garage ha, damit s'auto nid dusse stoht.Ballebueb hat geschrieben:Will mer e MG Cabrio zuelege, entwäder dr TF oder MG 1.8 Flitzer...
und vorallem, du hesch nid viel platz, chasch nid eifachso mol zwei kollege mitnäh..... und zum go skifahre muesch di für d'fründin oder s'ski entscheide, beides het nid platz....
sin lässigi auto und mache im summer unheimlich spass, aber idealerwys als zweitwage....
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Wie schon erwähnt, als Zweitwagen super (MG rocks...), aber Alltagstauglichkeit eingeschränkt. Alternative für Alljahr könnte zB der Peugeot 206cc sein, Cabrio mit Metalldach...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
bin en mol Probegfahre. Optisch vo usse dr Hammer, inne schrecklich, wini find, will alles wie us em Zubehörlade usseht und nid wie us eim Guss... Vo de Power bini nid wirklich überzügt gsi, obwohl die Kischte hät sötte 160PS ha, aber das isch wohl e frog vo de Asprüch wo me hett...Ballebueb hat geschrieben:Will mer e MG Cabrio zuelege, entwäder dr TF oder MG 1.8 Flitzer...

I dänk do miesstisch einigi Kompromiss in kauf näh, aber hättsch drfür öpis individuells wo nid jede Trottel het...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
das isch jo wohl die totali Gurke...Gevatter Rhein hat geschrieben:Wie schon erwähnt, als Zweitwagen super (MG rocks...), aber Alltagstauglichkeit eingeschränkt. Alternative für Alljahr könnte zB der Peugeot 206cc sein, Cabrio mit Metalldach...
aber e rächts Cabi het eh Johrgang 1969 oder älter!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
mg's nid kli fraueauto? also im sinn vo seeeehr eng....biete nid grad viel platz was ich ghört ha...bi mol in eim dinneghockt, het mi scho kli sehr eng dunggt...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Fräche Siech, dasch wohl e Hammerkischte!hamphry hat geschrieben:Faltdach?
Isch dr Dach dure groschtet und hesch e blache drüber gmacht?![]()
Die Roschte jo scho im Katalog![]()
Und vo wäge Roscht: Topzueschtand!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
hmmm Hamschterkischte? wenn i mr's genau iberlegg....hamphry hat geschrieben:Jetzt ha ich doch promt zerscht HAMSTERKISTE gläse![]()
Nei isch jo scho guet, aber dä roschtet schono... Das hän Fiat eifach so chli an sich... Nid bös gmeint!
Fiat und Roscht isch scho lang verby!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
was soll denn das heisse?Scott hat geschrieben:mg's nid kli fraueauto? also im sinn vo seeeehr eng....biete nid grad viel platz was ich ghört ha...bi mol in eim dinneghockt, het mi scho kli sehr eng dunggt...
fraueauto, eng, wenig Platz..
i glaub einige Fraue bruuche sogar eher meh Platz
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
uahahahah DÄ isch guet! Du outesch Di doch tatsächlich als Opel-Fahrer....hamphry hat geschrieben:Das sage bi Opel au alli, sig scho lang verbi, würd mi aber kei bitzs erstune wenni in e 2-3 johr chli roscht hätt...
kumm, s wird Zyt fyr e gsellschaftlige Uffstiig! Los, kauf mi Fiat!!!
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Isch aber e geileLou C. Fire hat geschrieben:uahahahah DÄ isch guet! Du outesch Di doch tatsächlich als Opel-Fahrer....
kumm, s wird Zyt fyr e gsellschaftlige Uffstiig! Los, kauf mi Fiat!!!

ICH WIRD NIE E FIAT KAUFE!!!!!!!!!!!!!!!!
Ich ha aber no e Cabrio und das isch kei Opel

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Kann sein, kenns ned. Wollte nur auf die Möglichkeit hinweisen, dass es auch Cabis mit Metalldach gibt in der "Normale Leute können bezahlen" - KlasseLou C. Fire hat geschrieben:das isch jo wohl die totali Gurke...
aber e rächts Cabi het eh Johrgang 1969 oder älter!

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
[quote="Gevatter Rhein"]Kann sein, kenns ned. Wollte nur auf die Möglichkeit hinweisen, dass es auch Cabis mit Metalldach gibt in der "Normale Leute können bezahlen" - Klasse ]
ahh, du meinst dieser fällt nicht in diese Kategorie:

ahh, du meinst dieser fällt nicht in diese Kategorie:

E Cabrio sött eifach e Schönwätterauto si. Villicht muesch halt uf anderi Sache verzichte dass de s kasch finanziere, aber es isch öpis schöns. E Cabrio mues spass mache und sött nid e alltagsauto si. Das nimmsch denn füre und freusch di richtig uf e Usfahrt. Vo däm här halt ich nid wahnsinnig viel vo dene alltagscabrios (206 usw...)! Dört muesch au nid uf e verbruch und sunschtige scheiss luege. Eifach spass ha dr und entweder nimmsch ibuesse neume anderscht in kauf oder losch es blibe.
So, jetzt isch mi meinig zum Thema Cabrio dusse...
So, jetzt isch mi meinig zum Thema Cabrio dusse...