lauft nitEckfahne hat geschrieben:AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... bi mir laufts nid, bi euch?

ich bi eh nur no über mi win2k3 server ussem dütsche online, immer aagmolde etc au wenn do drhei cablecom probs machtEckfahne hat geschrieben:Isch scho zum hüle... ich bi jetzte sit 2.5 Stund uf webmessenger aber ebbe, isch jo duurhaft au kei Lösig, vor allem will dä Mist uf Showckwave lauft und ich vertrau däm nid so wirklich....
Het öbber Miranda mit em alte protocol und laufts bi dir?
hejo drno ich ha gschriebe isch praktisch wenn me mit grosse dateie _SCHAFFT_ sprich du muesch grossi bilddateie abelade zum schnäll nochebearbeite und denn wieder ufelade... drhei mit cablecom brüchtigsch je nachdäm ewigs und uffem server kasch do schnäll schaffe... usserdäm hanni ufm server no nie msn problem gha nur do drhei.Kawa hat geschrieben:100% blödsinn, bruchsch jo trotzdem a provider (cablecom) !
Oder hesch e standleitig is dütsche, du hirni !!!
wieso bsorge? was meinsch wie bini online?Kawa hat geschrieben:@blubb
bsorg der doch e 20 mbit/s adsl2+ standleitig is dütsche, du hirni![]()
Sachsenprovider wäää, Ostblock !!! Dä ganzi range hani usgschlose, sin mer viel z instabil ...blubb hat geschrieben:85.190.16.95 z.B.
hejo gfunde hesch glich nüt he?Kawa hat geschrieben:Sachsenprovider wäää, Ostblock !!! Dä ganzi range hani usgschlose, sin mer viel z instabil ...
--------
Guten Tag,
die Leitungen waren von 8:18 bis 11:30 total weg. Unsere Rechtsabteilung ist momentan dabei, entsprechende Schritte zu prüfen aufgrund der zugesicherten Redundanz. Weiteres möchten wir an dieser Stelle nicht äußern.
Wir konnten auch nichts dafür, Herr Görner war ab halb Neun bis eben im Rechenzentrum und war für alle Kunden zu erreichen.
Wir können uns nur AUSDRÜCKLICH für diesen Ausfall entschuldigen!
MfG
Andre Jahn
Geschäftsleitung Sachsenprovider KG