Ich hoffe du sitzt... Der Fusions-Modus wurde gestrichenrepplyfire hat geschrieben:I hoff d Fusions-Modus isch wider so wie im 04. Döt hesch chöne i dim eigene Stadion spiele. Isch no geil gsi wennd alli Stadie vo d schwizer Verein apasst hesch und denn hesch chöne im Original Joggeli, Hardturm, Letzi etc. es FIFA Game. Nid so wie jetzt im 05 wo wider in d Normalo Fifa Stadie musch go kicke unds dr die ganz Ufstellig versaut wils nit würklich kompatibel gmacht worde isch.
Ha sogar hoffnig das min Wunsch in Erfüllig goht. Würd zur FIFA-Taktik passe. 04 - Fusions Modus eingeführt und diser war auch gut. Dafür Kack-Gameplay
05 - Endlich mal ein gutes Gameplay im FIFA Sports, dafür Fusionsmodus beschissen
06 - Hoffentlich alles gut.
Naja, mal schauen was die "3 Schritt vor, zwei zurück" Entwickler von EA-Sports fertig bringen.
Für etwas heisst das Ding auch Fussball MANAGERrepplyfire hat geschrieben:![]()
Naja, dann wird das FIFA nicht gekauft. Sollen doch Bankrott gehen diese Schweine![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
oder kaufsch der wöschpulver oder zahnpaschta. dört isch au meischtens 2 in1repplyfire hat geschrieben:Ich will aber e 2 in 1 Game, also mit Fusion. Naja, blibt d Hoffnig das d Konkuränz öpis macht.
Fuessball Manager und Fuessball live Games isch halt geil wemes cha kombiniere. Erhöt d Langzitmotivation und me cha immerno emol sälber e Spiel spile wemme luscht het oder e wichtigi Begegnig zu sine Gunschte entscheide trotz schlächterem Spilermaterial.einspielen hat geschrieben:oder kaufsch der wöschpulver oder zahnpaschta. dört isch au meischtens 2 in1![]()
jo das het scho öbbis. aber s problem find ich bestoht nachwievor, nämlich dasme mit dr zit im FIFA irgend e relativ gueti variante findet zum goal mache. das isch bim FIFA 95 so gsi und 10 joor spöter immerno. drum findis geil wemme hald d spil wirklich nur gwünnt will me die bessere spieler het, oder se besser igstellt het.. oder wieso au immer. eifach ohni "drigfuchtel" vom gamerrepplyfire hat geschrieben:Fuessball Manager und Fuessball live Games isch halt geil wemes cha kombiniere. Erhöt d Langzitmotivation und me cha immerno emol sälber e Spiel spile wemme luscht het oder e wichtigi Begegnig zu sine Gunschte entscheide trotz schlächterem Spilermaterial.
Naja, ich wird dämfall eifach zu d nit käufer vom EA Manager 06 ghöre.
definitiv andersch. scho fascht andersch andersch!!!Riot Kid hat geschrieben:ou sehts anderscht hart us....
http://www.ea-fm.de/index.php?rubrik=do ... dner_id=14maradoo hat geschrieben:het öbber e link zuenere site wo me dr editor fürs 2005 und evt. artmoney kha abelade zem dr kontostand z ändere?