Dörty Däncing Opfer, bitte melden!
Dörty Däncing Opfer, bitte melden!
Sooo mis schlächte Gwysse und ich hän uns gfrogt, wie viel vo eych arme Cheibe ächt gescht zobe uf em Schwizzer 2 hän miesse zum wiederholte Mol "Dr Film mit em Patrick Swayze" luege...
Es isch äggstra kei effentliggi Umpfroog, sunscht gits jo niemerts zue do im Fuessballpforum.
Bi uns in dr Pfamilie hän mir zum Glygg bis ebbe nach dr zweite Hälfti meege durehebe mit dr Sujka d Färnbedienig wägneh. Abbr schlussändligg het si gwunne und mir hän gmeinsam s Änd vo däm "scheeeene" Pfilm gluegt.
Es isch äggstra kei effentliggi Umpfroog, sunscht gits jo niemerts zue do im Fuessballpforum.
Bi uns in dr Pfamilie hän mir zum Glygg bis ebbe nach dr zweite Hälfti meege durehebe mit dr Sujka d Färnbedienig wägneh. Abbr schlussändligg het si gwunne und mir hän gmeinsam s Änd vo däm "scheeeene" Pfilm gluegt.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Der schönste Teil des Abends kam aber erst nach dem Film, gäll Mali? Als Pitic und ich die Tanzszenen nachpielten, ich als Baby und Pitic als Johnny. Mali hatte grosse Freude an unserer Performance, gäll?Grga Mali hat geschrieben:Sooo mis schlächte Gwysse und ich hän uns gfrogt, wie viel vo eych arme Cheibe ächt gescht zobe uf em Schwizzer 2 hän miesse zum wiederholte Mol "Dr Film mit em Patrick Swayze" luege...
Bachtalo drom
Läng mirs Gwehr, e Abbligg fyr d Getter!Sujka hat geschrieben:Der schönste Teil des Abends kam aber erst nach dem Film, gäll Mali? Als Pitic und ich die Tanzszenen nachpielten, ich als Baby und Pitic als Johnny. Mali hatte grosse Freude an unserer Performance, gäll?

aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
MuuahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaScoUtd hat geschrieben:Lieber DD als "mein" jeweiliges Mittwochsprogramm:
Charmed UND O.C.C. !!!!![]()
@ Sujika, bi dr Hebefigur mien dir abbr nomol yber d Biecher...

@ alter Sack: Jo $etimmt, die alte Sägg wo scho so wyt sin, han ich leider vergässe, tsssooorryyy
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Ein hasserfüllter Blick beim "Hey i ha'ne Film gfunde" hat gereicht 

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Meischtens wird das ebbe nid so offe kommuniziiert. Denn wird durezappt, bi däm Film wird aghalte, schnäll ebbis belangloses Gschwätzt, dass me abglänggt isch und denn irgendwie laufts scho und plezzligg liggts Käschtli gaaaanz wytt wägg vo dr Couch...Gevatter Rhein hat geschrieben:Ein hasserfüllter Blick beim "Hey i ha'ne Film gfunde" hat gereicht![]()

aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
In söttige Fäll gits nur eins:Grga Mali hat geschrieben:Meischtens wird das ebbe nid so offe kommuniziiert. Denn wird durezappt, bi däm Film wird aghalte, schnäll ebbis belangloses Gschwätzt, dass me abglänggt isch und denn irgendwie laufts scho und plezzligg liggts Käschtli gaaaanz wytt wägg vo dr Couch...![]()
Umschalte uf e Sportsänder, batterie uusenäh und dfärnbedienig de fisch ins aquarium gäh damit die e biz zäppe könne

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
Mir hän nid "Whale Rider" gluegt Sujka... Döörty Dancing isch es gsi...Sujka hat geschrieben:Es hat süss ausgesehen, wie du Wal geritten hast. Pitic hat Pfetteli gemacht von deinen Ritt.

Scho 6 Maradoo's im Forum? Nid slächt nid slächt, schint mir beliebt z sy das Kärli...
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Gehst du heute bitte mieten um die Ecke Film "9 1/2 Wochen", möchte den anschauen heute, danach spielen wir wieder.Grga Mali hat geschrieben:Mir hän nid "Whale Rider" gluegt Sujka... Döörty Dancing isch es gsi...![]()
Scho 6 Maradoo's im Forum? Nid slächt nid slächt, schint mir beliebt z sy das Kärli...
Bachtalo drom
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer