1994. im aufstiegsjahr.kosmos hat geschrieben:Cup-Match
Basel - Schaffhausen
4-5 n.P
Weiss jemand wann das war? Ich schätze so vor 12 - 15 Jahren!?
1. fcb-match
Frühling 1970
Cup 1/2 Final Rückspiel (gab's damals noch...)
FCB - Servette 4-0 oder 4-1, jdfs. klarer Sieg
Nachher bittere Niederlage im Final gg. FCZ in der Verlängerung
Das hier auch schon zitierte 8-2 gg. Luzern war mein erstes aus der MK Perspektive. Einfach nur geil. Unvergessen. Unvergesslich.
Cup 1/2 Final Rückspiel (gab's damals noch...)
FCB - Servette 4-0 oder 4-1, jdfs. klarer Sieg
Nachher bittere Niederlage im Final gg. FCZ in der Verlängerung
Das hier auch schon zitierte 8-2 gg. Luzern war mein erstes aus der MK Perspektive. Einfach nur geil. Unvergessen. Unvergesslich.
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
1967, Basel - Lugano, 1:1 in einem Meisterschaftsspiel. Es war nicht der legendäre Cuphalbfinal. Ich sass neben Papa auf der Tribüne und durfte nicht "Hopp FCB" mitschreien, weil das die anderen Sitzplatzfuzzis mit grauen Hüten und Stumpen im Gesicht gestört hatte. Gewisse Dinge ändern sich nie.
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
-
- Erfahrener Benutzer
1. haimspiil: 1:1 gege servette in dr saison 89/90 (bi no glai gsi, bi mit mim babbe uff dr tribyyni gsi und ka mi numme no ans resultat und an gegner erinnere und an dä typ vor mir, wo die ganz zyt sini bierfläsche (!) in dr luft ummegschwänggt het)
1. usswärtsspiil: 0:1 im hardturm (waiss nimme weeles joor, uff jeede fall dert, wo ain im ziircher drämmli e bengale zyndet het)
1. usswärtsspiil: 0:1 im hardturm (waiss nimme weeles joor, uff jeede fall dert, wo ain im ziircher drämmli e bengale zyndet het)
- Mutter Theresa
- Erfahrener Benutzer
Mi erschts Haimspiel han y in dr Saison 1983/84 erläbt. Y mag mi jedoch nymmi an Gägner, geschweige denn ans Resultat erinnerä.
Dr erscht Usswärtsmatch isch 10 Joor spöter gsi. Do hett dr FCB in Bulle gspielt und isch in däre Saison no Uffgstiege. Do hett's no Nati B Oscht und Wescht ghe. Ä kurrlige Modus isch das gsi....
Dr erscht Usswärtsmatch isch 10 Joor spöter gsi. Do hett dr FCB in Bulle gspielt und isch in däre Saison no Uffgstiege. Do hett's no Nati B Oscht und Wescht ghe. Ä kurrlige Modus isch das gsi....
- LossGivenDefault
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Bi miir isch es im 1994 gsii, ains vo de letschte Uffstiigsspiil - waiss aber nüme welles. Haa die zwait Halbzyt gsee, uff der Geegegrade ganz obe uff em Haag.
Haa drum kai Babbe ghaa, wo my mit an FCB Mätsch gnoo het (als Binggis bin y uff de Pferderennblätz umegheit - het dört aber nie so geili Pyro gää
) und haa drum der Wääg ins Joggeli sälber miese finde.
S isch an däm Dag e Aaloss in der Joggelihalle gsi (Disco vo der BLKB) wo my d Kollege im Stich gloo hän, denn bin y gange und ha gsee, dass im Joggeli e Match lauft. Will me doozmool mit em Magic-Kärtli vom Banggverain gratis het kenne an Match goo, han y dänggt me könnt jo mool go luege...
...haa syt denn anderi Kollege
1994 - 1997 Gellertkurve
syt 1997 Muttenzerkurve und Nationali Uswärtsmätsch
syt 2000 Internationali Uswärtsmätch (Wasserballet in Rotterdam)
Haa drum kai Babbe ghaa, wo my mit an FCB Mätsch gnoo het (als Binggis bin y uff de Pferderennblätz umegheit - het dört aber nie so geili Pyro gää

S isch an däm Dag e Aaloss in der Joggelihalle gsi (Disco vo der BLKB) wo my d Kollege im Stich gloo hän, denn bin y gange und ha gsee, dass im Joggeli e Match lauft. Will me doozmool mit em Magic-Kärtli vom Banggverain gratis het kenne an Match goo, han y dänggt me könnt jo mool go luege...
...haa syt denn anderi Kollege
1994 - 1997 Gellertkurve
syt 1997 Muttenzerkurve und Nationali Uswärtsmätsch
syt 2000 Internationali Uswärtsmätch (Wasserballet in Rotterdam)
1964 uf em Landhof gege d' Zürcher Young Fellows, damals hänn die in der NL A gspielt. Zuschauer ca 6500. Isch ca 2/3 voll gsi.
Mannschaft: (Irrtum vo m im Langzytgedächnis vorbehalte)
Stettler, Füry, Michaud, Stocker; Porlezza, Odermatt, Weber, Pfirter,
Ludwig, "Mucho" - Frigerio, Moscatelli. Nur dr Frigerio us Bellinzona und
dr Moscatelli vo Luzern (Vater vom Mario Moscatelli, wo in dr FCB NLB Zyt in
de Ändi 80er Johr in der 1. Mannschaft vom FCB gspielt het) sin
zuewanderti gsi.
Fallt euch öbis uf ? kai einzige Usländer het in sällere Manschaft gspielt, sicher
8 oder 9 dervo sin waschechti Basler gsi ! Das wird nieme gä!
Internationali sin damals dr Hans Weber (isch leider kurz druf an Kräbs gstorbe)
und der Karli gsi, dr Stettler isch glaub I Goalie No 2. in der damalige Nati
hinter em Elsener gsi.
Mannschaft: (Irrtum vo m im Langzytgedächnis vorbehalte)
Stettler, Füry, Michaud, Stocker; Porlezza, Odermatt, Weber, Pfirter,
Ludwig, "Mucho" - Frigerio, Moscatelli. Nur dr Frigerio us Bellinzona und
dr Moscatelli vo Luzern (Vater vom Mario Moscatelli, wo in dr FCB NLB Zyt in
de Ändi 80er Johr in der 1. Mannschaft vom FCB gspielt het) sin
zuewanderti gsi.
Fallt euch öbis uf ? kai einzige Usländer het in sällere Manschaft gspielt, sicher
8 oder 9 dervo sin waschechti Basler gsi ! Das wird nieme gä!
Internationali sin damals dr Hans Weber (isch leider kurz druf an Kräbs gstorbe)
und der Karli gsi, dr Stettler isch glaub I Goalie No 2. in der damalige Nati
hinter em Elsener gsi.
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
ich denke die meisten wissen das noch im Kopf (ich zumindest)kosmos hat geschrieben:THX...Gibts für solche Fälle eigentlich so ne art online Ran-Datenbank ?
aber http://www.rotblau.ch/ unter alle Runden gesuchte Saison eingeben, dann findest du evtl auch dein Spiel

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Europäer
- Erfahrener Benutzer
1983, FC Basel - FC Winterthur
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
[KLUGSCHEISSER]Dr Gäägner in däm eerschte Saisonspiil wo me 0:1 verloore het isch Luzärn gsii. Me het sälbertsmool groossi Erwaartige ghaa wil ebe dr Benthaus wieder zruggkoo isch und me au ainigi neiji Spiiler - u.a. dr Strack - boschtet het. D Saison isch denn aber sehr mittelmässig verloffe (mit Usnahm vo dr Halbfinal-Qualifikazioon im Göp), und d Saison druff isch me sogar fascht abgstiige.[/KLUGSCHEISSER]basilea2002 hat geschrieben:mi erschte match isch umme 1985/1986 gsi, wo dr benthaus s'traineramt widder überno het. basel het gege wettinge gspielt, und 0-1 verlore....
zum gute Glück bi i nit dr einzigig Dinosaurier in däm Forum ! Aber an Feller kakomposchti hat geschrieben:Stimmt genau. Bevor er aber dieses Tor schoss kam schon recht schnell Unmut auf, weil er, einmal in Ballbesitz, den Ball nicht mehr abspielen wollte. Dies hat ihm dann Benski schnell ausgetrieben und Otteli avancierte in den kommenden Jahren zu einem Schweizer Topspieler.
Mein erster Matchbesuch war übrigens mit meinem Grossvater im 1963 gegen Grenchen auf der Landhoftribüne, der FCB verlor 0:2, damals war Grenchen noch eine "Macht".![]()
Es gab bei YF noch eine zweite Glatze damals und das war Spielertrainer Matus (JUG) und nicht Permunian, wie ich irrtümlicherweise zuerst geschrieben habe.
i mi au no erinnere !
D Affiche "Basel-Brügge" het's im Maischtergöp 80/81 nomool gää. Dr FCB het uswäärts 1:0 gwunne (Gool Maissen) und dehai - noch eme Ruggstand - 4:1. Säll isch au e digge Match gsii, kunnt aber nadierlig nit an sälles 6:4 aane; das wiird wohrschyynlig my Lääbe lang s gailschte Fuessballspiil syy wo ych je gsee ha.Querdängger hat geschrieben:6:4 ! Isch geil gsi
Tja bi mir do nümm ganz sicher..glaub irgend e Match mit em papi so mit 5-6 Joor weis nümm gege wär isch im Maischterjoor '73 gsi...s erschte wo mi mag errinnere gege Nordstärn uff em rankhof '78 e 1-1...tja gege Nordstärn
Dr erscht Usswärts...tja gib do derzue e Typ lueget das bildli a............isch emol amene Zug ghange

Dr erscht Usswärts...tja gib do derzue e Typ lueget das bildli a............isch emol amene Zug ghange

Fahne Rot und Blau.....
- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer