PS2-Umbau
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
schau mal im PES-thread. dort ist jemand, der ahnung hat.wingman hat geschrieben:ich suech e gschäftwo modchips ibaut
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=8972wingman hat geschrieben:was meinsch mit PES-thread ?
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Erfahrener Benutzer
wobi au sehr druf a chunt welle chip das ibausch! dr infinity isch superEckfahne hat geschrieben:Ohni witz: machs sälber, isch wirklich nid schwer... und vor allem sparsch sehr viel Gäld wenn des sälber machsch.

Dezue isch z sage, dass es au möglich isch das dini ps kaputt goht wenns falsch machsch.
Also mir händ 2 umbaut und es laufe beidi jedoch wür ichs nie meh mache das isch so brutal fiine wo muesch löte.
ps. weis es git au e chip wo eifach chasch dri schrube

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
[quote="Dark Coyote"]wobi au sehr druf a chunt welle chip das ibausch! dr infinity isch super ]
uf das ineschrube ha ich grad wölle druff hiwiise... allerdings muesi drzue sage: wenn die Leuts dini PS himache kriegsch kei neui, vo däm här kasch es grad so guet sälber riskiere. Das stoht in irne AGB dinne.... also bi de meiste jedefalls!
uf das ineschrube ha ich grad wölle druff hiwiise... allerdings muesi drzue sage: wenn die Leuts dini PS himache kriegsch kei neui, vo däm här kasch es grad so guet sälber riskiere. Das stoht in irne AGB dinne.... also bi de meiste jedefalls!
weisch grad e sichere chip lieferant?Eckfahne hat geschrieben:Ohni witz: machs sälber, isch wirklich nid schwer... und vor allem sparsch sehr viel Gäld wenn des sälber machsch.

had 500004 serie

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
-
- Erfahrener Benutzer
do?Mindl hat geschrieben:weisch grad e sichere chip lieferant?![]()
had 500004 seriewo en kauft gha ha, hets äbe keini chips für en gäh, wird sich aber sicher gänderet ha
(vor allem speed upgrade, und dvd playback verbesserig gsuecht (code free isch natürlig standart))
http://www.psxtune.com/indexd.html
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer