ich hör sie nur in meinem herzenBadBlueBoy hat geschrieben:50..60. man hoert die treuen kehlen bis hierhin![]()

WENN das wirklich so super spieler sind, (ha dr rakitic leider er eimol gseh schutte; dr kuzmanovic gar nit) denn schaffes au die, mit de erfahrnige zemme, das spiel miteme sieg über d runde bringe!!Arcanis hat geschrieben:es isch e wichtigs spil.dorum. es got nitt nur drum nitt 0-5 verliere sondern me muess gwünne, für e uefa koeffiziänt, damit me nägscht joor vilicht gsetzt isch in dr CL Quali.
Jä has gse... i ha die tatsächlich überschetzt die hänn effektiv nid emol 1.Liga niveau und pünktlich topft unsere Amateure-terminator...BadBlueBoy hat geschrieben:ja, wo wir grad dabei waeren
Tor FCB, Tor Petric
0:1
Ist das auf dem Balcab-Netz?sergipe hat geschrieben:Uf em Sänder BHT1 isch es tiptop.
mms://livestream.telebasel.ch/telebaselVarela-8 hat geschrieben:könnt mir mol eine bitte dr link fürs livestream do ahnekopiere? apple will es java-fänschter nid lade...![]()
Ohne Java :Varela-8 hat geschrieben:könnt mir mol eine bitte dr link fürs livestream do ahnekopiere? apple will es java-fänschter nid lade...![]()