Militär - UT
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
Militär - UT
Juhuuii ha hüt poscht bicho, dass ich in de nächschte wuche mis miliärmat dörf go abgeh.... kreuzbandriss sei dank ;-)
-
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
3% vom Bruttojooreslohn hani gmeint? Und wenn Zivi-Dienst machsch, wirds den au günstiger glaubi.. je nachdäm wie viel Dääg de machsch.Jamiroquai hat geschrieben:me als die 800.00 wonni im letschte wk versoffe und verfrässe ha, wirds wohl nid si...
Aber ebe.. ha jedesmol au paar Läppe liggeloh.. vo däm här hebt sichs au fascht wieder uf.
Muess au wäg vom dräcksverein....müehsam eifach!
wenn mr wäge körperliche problem UT wird darf mr nid in zivilschutz...Pascilicious hat geschrieben:3% vom Bruttojooreslohn hani gmeint? Und wenn Zivi-Dienst machsch, wirds den au günstiger glaubi.. je nachdäm wie viel Dääg de machsch.
Aber ebe.. ha jedesmol au paar Läppe liggeloh.. vo däm här hebt sichs au fascht wieder uf.
tja c'est la vie, viel spass bim militär gäld ihne buttere

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
was händ denn ihr alles gsoffe im WK? Chämpis?Pascilicious hat geschrieben:3% vom Bruttojooreslohn hani gmeint? Und wenn Zivi-Dienst machsch, wirds den au günstiger glaubi.. je nachdäm wie viel Dääg de machsch.
-
- Erfahrener Benutzer
Was kassiersch?? uf das bizli Gäld verzichti gärn druff.. so nötig hanis zum Glück nit! hehe.. jo zahle isch scho scheisse..aber militär mache isch no mehr scheisse!Mindl hat geschrieben:wenn mr wäge körperliche problem UT wird darf mr nid in zivilschutz...
tja c'est la vie, viel spass bim militär gäld ihne buttereich kassier lieber chli eppis für 3 wuche nüt mache...

-
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
Es werden die Fehlenden Diensttage pro Jahr gerechnet und mit einem Prozentsatz verrechnet, wie hoch der ist weiss ich nicht, ist aber sicher nicht hone.Jamiroquai hat geschrieben:wird das nid anhand vo de gleischtete dienschtdääg usgrächnet ?????
(Ich ha als "Einkommensloser" Student für ei WK wo ich nichd gmacht ha 150 Eier müesse bläche.)
nujo i dä semesterferie go 4 wuche nüt mache (wirklich gar nüt, fang sogar freiwillig ah lärne, mach i sunst erst 4 täg vor dä priefigPascilicious hat geschrieben:Was kassiersch?? uf das bizli Gäld verzichti gärn druff.. so nötig hanis zum Glück nit! hehe.. jo zahle isch scho scheisse..aber militär mache isch no mehr scheisse!![]()

vor allem well ich sowieso jedi wuche sicher 1 mol urlaub krieg und den sozusage 3-4 täg i dä wuche chli i dä bärge chli wellness urlaub darf mache.
ps: hesch militär gmacht das weisch das es scheisse isch? mit dä rächte lütlis isch es amigs sehr lustig...(ok meh als 5 wuche militär isch zum kotze, aber bis zu 5 wuche mit urlaub, isch mol chli abwägslig)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
Sowiit ich mich erinnere gits "Zivilschutz-tauglich" und "untauglich". Ganz untauglich isch mer nur bi schwärere Sache, Behinderige oder ähnlichs. Rüggeproblem/Chnüproblem usw git "Zivilschutz-tauglich".Jamiroquai hat geschrieben:und was muessi mache dass ich in ZS cha ???
ZivilDIENST chammer nid mache wämmer "Militärdienst-untauglich" bzw. nur "Zivilschutz-tauglich" isch, sondern nur wämmer voll tauglich isch und gueti Gründ aagit. Zivilschutz jedoch scho, sofärn mer nid ganz untauglich isch.
Zivilschutz MUESS mer mache, wämmer "Zivilschutz-tauglich" isch.
-
- Erfahrener Benutzer
ehm nei, mer wird au sust relativ eifach ganz ut, obwohl mer eigetli gern zivilschutz gmacht hät..Stormy hat geschrieben:Sowiit ich mich erinnere gits "Zivilschutz-tauglich" und "untauglich". Ganz untauglich isch mer nur bi schwärere Sache, Behinderige oder ähnlichs. Rüggeproblem/Chnüproblem usw git "Zivilschutz-tauglich"
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
jawoll!
bi sit 2 tag au untauglich, rekrutierig gha
mittlerwile sin jo 40% ut, vo dem her chunsch recht eifach wäg. und es git mehr wo militär und zivilschutzuntauglich sin als nume militär. 1. bruche si im zivilschutz wie in dr armee immer weniger lüt, und 2. hän si lieber dopplet untauglichi, wil die denn au e bitz mehr zahle. wobi ebe, wenn studänt bisch und bis 25 sicher eh nüt gschids verdiensch, denn sind nume 20 fränggli im jor
bi sit 2 tag au untauglich, rekrutierig gha
mittlerwile sin jo 40% ut, vo dem her chunsch recht eifach wäg. und es git mehr wo militär und zivilschutzuntauglich sin als nume militär. 1. bruche si im zivilschutz wie in dr armee immer weniger lüt, und 2. hän si lieber dopplet untauglichi, wil die denn au e bitz mehr zahle. wobi ebe, wenn studänt bisch und bis 25 sicher eh nüt gschids verdiensch, denn sind nume 20 fränggli im jor
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
häää ??Stormy hat geschrieben:Sowiit ich mich erinnere gits "Zivilschutz-tauglich" und "untauglich". Ganz untauglich isch mer nur bi schwärere Sache, Behinderige oder ähnlichs. Rüggeproblem/Chnüproblem usw git "Zivilschutz-tauglich".
ZivilDIENST chammer nid mache wämmer "Militärdienst-untauglich" bzw. nur "Zivilschutz-tauglich" isch, sondern nur wämmer voll tauglich isch und gueti Gründ aagit. Zivilschutz jedoch scho, sofärn mer nid ganz untauglich isch.
Zivilschutz MUESS mer mache, wämmer "Zivilschutz-tauglich" isch.

wo du wolle ???
tauglich: --> militär, oder mit usfierlicher begründig und lebenslauf e 1 1/2 mol so lange zivildienst macheJamiroquai hat geschrieben:häää ??![]()
wo du wolle ???
untauglich: --> kei militär, kei zivildienst
wenn si di im zivilschutz wän, chunsch dört ane füre paar tag im jor, wenn si di ganz ut wän, muesch nüt mache usser e bitzli zahle
Chunnt glaub zimli uf d'Entscheidigsträger a. Bi minere Uushebig isch's so guet wie unmöglich gsi ganz untauglich zwärde - überhaupt scho "Zivilschutz-tauglich" zwärde isch zimli schwär gsi. Ich ha links z'fordere und hindere Chrützband kaputt, alli mögliche Fählstellige und lut Arzt "hohes Arthroserisiko", und bi zerscht als voll tauglich befunde worde. Chunnt villeicht au druf ah, öb a dem Tag jede 2. irgendöppis het oder öbs gnueg Lüt hend.dasto hat geschrieben:ehm nei, mer wird au sust relativ eifach ganz ut, obwohl mer eigetli gern zivilschutz gmacht hät..
Tauglich -> Militär oder mit Begründig ZivildienstJamiroquai hat geschrieben:häää ??![]()
wo du wolle ???
Zivilschutz-tauglich (nur für's Militär untauglich) -> Zivilschutz
Untauglich -> Nüd mache und zahle
-
- Erfahrener Benutzer
bi ade ushebig als militärdiensttauglich befunde worde.. am erste rs tag bini als militärdienst untauglich igstuft worde (han keis neus arztzügnis gha; luut usage vom rs arzt het ich nie döffe tauglich geh worde si..)Stormy hat geschrieben:Chunnt glaub zimli uf d'Entscheidigsträger a. Bi minere Uushebig isch's so guet wie unmöglich gsi ganz untauglich zwärde - überhaupt scho "Zivilschutz-tauglich" zwärde isch zimli schwär gsi. Ich ha links z'fordere und hindere Chrützband kaputt, alli mögliche Fählstellige und lut Arzt "hohes Arthroserisiko", und bi zerscht als voll tauglich befunde worde. Chunnt villeicht au druf ah, öb a dem Tag jede 2. irgendöppis het oder öbs gnueg Lüt hend.
und im nachhinein hends mi zerscht im militär und den im zivilschutz untauglich geh ( alles ohni na einisch ergendwo müesse erschine, ohni neui dokument etc.)
evtl hani eifach a de richtige ort mi unmuet über die scheiss organisation güsseret..

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
i han e schlächts ghör (also so, dass es fürs militär e zu grosses risiko wär mich em lärm uszsetze und denn mi lebelang IV zahle..., sprich isch wirklich nit guet mi ohre, das chasch scho probiere vortüsche bim ghörttescht, aber müsstisch scho fascht üebig ha) und han zudem zytpunkt no z'kryzband grisse gha...Jamiroquai hat geschrieben:und was muessi mache dass ich in ZS cha ???
aber isch halt mitlerwiile au scho 2 johr her sit mire ushebig... weiss nit öb d'zivilschutzbständ sowit voll sind oder so...