Kalt!
Ja, gibt es, nämlich "giebt" mit "ie" zu schreiben...doma hat geschrieben:Montag und kalt... giebt es 'was schlimmeres?![]()

Zum Thema: Im Winter ist es zu kalt, im Sommer zu heiss. Wenn es regnet ist es zu nass, wenn nicht, ist es zu trocken.
Dieses ständige Gemotze über das Wetter geht mir sowas von auf den Sack!

Ich möchte nur 5 Rappen von all denen, die sich ständig über das Wetter und/oder die Temperaturen beschweren. Dann könnte ich mich längst zur Ruhe setzen.
Was bringts? Wird das Wetter irgendwie anders, wenn man ständig reklamiert?

's Runde muess ins Eggige!
-
- Erfahrener Benutzer
Doch! I gang am Fritig 4 Wuche uf Südafrika! Dört hän si 27 Grad tendenz Stiegend!mimpfeli hat geschrieben:Jetzt darf man nicht mal mehr über s'Wetter motzen ohne angepflaumt zu werden?!?! tssssssss......mir egal!![]()
Jaaaa, es gibt schlimmeres:
- Letzte Woche in den Ferien, zurück und bitterkalt und auch noch der 1. Arbeitstag nach den Ferien...![]()
....schlimmer kann's echt fast nicht mehr kommen!!!!

I glaub me ka scho Wette abschliesse, wenns erschtemol schneit z Basel!

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
[quote="penalty"]Ja, gibt es, nämlich "giebt" mit "ie" zu schreiben... ]
Tötet T. Bucheli, er ist verantwortlich
Disclaimer: Es kann nicht ausgeschlossen werden, das dieser Text von einer anderen Person als Fussballheld geschrieben wurde, da dieser Computer in einem Büro mit hoher Fluktuation steht.
Tötet T. Bucheli, er ist verantwortlich
Disclaimer: Es kann nicht ausgeschlossen werden, das dieser Text von einer anderen Person als Fussballheld geschrieben wurde, da dieser Computer in einem Büro mit hoher Fluktuation steht.
Ahhhhhhhhhhhh, das Wetter suckt extrem
Am Samstag bei mindestens 25°C in Malta in den Flieger gestiegen und als ich ihn in der Schweiz wieder verlasse ist es vielleicht noch 10°C
Statt Strand, Sonne und Frauen mit megakurzen Miniröcken plötzlich Wolken, Kälte und Winterklamotten
Herbstdepressionen par excellence!! 

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
go Winter!!!
Winter isch viel cooler als Summer (woahhhhhhhhhhhhhhhh! Wortspiel!!!)
Bald kasch wider die geile warme Sache suffe wod im Summer niene kriegsch...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
und chasch der dr Arsch abfrüre, du chasch di dopplet und drüfach alegge das nid a Ranze früürsch, es isch ständig dunkel dusse, es isch hammer chalt (hani das scho erwähnt).. s einzig geile am Winter sind die zwe Wuche Skiferie *lacht*Rinoceronte hat geschrieben:go Winter!!!
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Träxli hat geschrieben:und chasch der dr Arsch abfrüre, du chasch di dopplet und drüfach alegge das nid a Ranze früürsch, es isch ständig dunkel dusse, es isch hammer chalt (hani das scho erwähnt).. s einzig geile am Winter sind die zwe Wuche Skiferie *lacht*
Aso ums an 'Ranze' friere mach mr keini Sorge. Iso bisches.
Lieber im Büro wenns dusse Schneit und kalt isch, als bi 32° im Stolle hogge und dr überlege was für zigtusig Sache jetzt könntsch mache anstatt schaffe.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
BLEIKÜGELI!!!!!!
Obwohl. Glüewii, Jägertee und Konsorte sin au nid z verachte.
Und Kaffi 'Niemeheim' dasch Kult...
Zudäm: Wenns Schnee het macht Autifahre 100 Mol meh Spass
Guet stimmt au wieder.. aber isch au nid so de Hammer, wenn am morge gasch ga schaffe isch dunkel und am abe chunnsch au wieder hei und isch au dunkel.. nix mit hine use sitze und gmüetlich e Glas Rote gniesse.. bibber...Rinoceronte hat geschrieben:Aso ums an 'Ranze' friere mach mr keini Sorge. Iso bisches.
Lieber im Büro wenns dusse Schneit und kalt isch, als bi 32° im Stolle hogge und dr überlege was für zigtusig Sache jetzt könntsch mache anstatt schaffe.
Und was heisst da Autofahre macht im Winter viel meh Spass? find ich de öbe nid
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
-
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Schad sin d'EHC Match nüm uff dr Kunsti! Dä Jägertee dört het ame bedütend me Jäger als Tee dine kha!Rinoceronte hat geschrieben:BLEIKÜGELI!!!!!!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Mit Schnee und IIs wirds erscht luschtig. Denn kasch so richtig fun ha.Träxli hat geschrieben:Und was heisst da Autofahre macht im Winter viel meh Spass? find ich de öbe nid
Muesch dr numme e grosse Parkplatz sueche und denn kasch losloh.
Muesch mol mache: Gas gäh, denn d Handbräms zieh und in irgend e Richtig stüre. Isch dr Hammer...